Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
quote:Lorelay schreef op 02 mei 2011 @ 10:49:

En Dijana had ontslag genomen omdat ze een andere baan had, bij een tandarts, maar omdat het niet goed klikte is haar contract niet verlengt.Oh ja klopt. Ze kon ook niet goed genoeg Engels.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Lotte35 schreef op 02 mei 2011 @ 11:03:

[...]

Nee, dus dan moet je vooral stoppen met werken.

[...]

Zo kwam het op mij niet over. Zoals ik het begreep nam ze ontslag omdat ze het niet leuk meer vond.

Ach, ik kan er ook niet over oordelen, zit niet in hun situatie. Ik vind het ontzettend leuke luitjes met een schattig kindje. En natuurlijk zeggen die ouders niet: 'Jullie mogen niet mee', als ze gaan verhuizen.

Maar als ik dan hoor dat Dijana zegt: 'Ik zou nu wel een tweede willen', denk ik: 'Zorg eerst maar eens dat je alles op orde hebt, qua werk en woning'. Gelukkig blijkt ze zelf ook zo wijs te zijn.

[...]

Hiermee bedoelde ik meer, dat ik zelf heel graag met m'n gezinnetje samen zou zijn. Zonder schoonouders dus, hoe lief die mensen waarschijnlijk ook zijn.

Maargoed, we zijn allemaal anders.

Lotte! Lotte!, ik heb goed nieuws voor je:

KPN neemt Caiway over

@all: sorry voor de inbraak in dit topic, maar ik MOEST dit even kwijt aan Lotte
Xander, you made my day!!

Nee echt, ik ben als een kind zo blij (om toch in de sfeer van dit topic te blijven).

Vorige week heb ik nog een halve vrije dag gespendeerd aan Caiway. Rond 11.00 uur had ik geen radio, TV, internet en telefoon meer (want ja, ik bel ook via Caiway, hoe erg is dat).

De helpdesk bellen kon dus niet. Ja, mobiel, maar gezien mijn ervaringen met de betreffende desk zou me dat een godsvermogen gaan kosten. Dus afgereisd naar m'n ouderlijk huis hier enkele kilometers vandaan, om te kunnen bellen.

Daar 34, ik herhaal: vierendertig minuten moeten wachten tot ik te woord werd gestaan.

's Middags om 16:00 uur deed alles het pas weer.

Je zult dus begrijpen dat ik diep gelukkig ben met je bericht!

Misschien trek ik wel een flesje champagne open.

@all: ook sorry. We schakelen weer over op de nieuwe generatie.
Goed hè? En weet je...ik heb je speciaal opgezocht om je dat even te melden....dit MOEST je gewoon weten!

Nou maar hopen, dat de boel snel rond is, en dat je kan rekenen op de kwaliteit van KPN!

Smaakte het flesje champagne?
quote:Xander68 schreef op 03 mei 2011 @ 17:35:

Nou maar hopen, dat de boel snel rond is, en dat je kan rekenen op de kwaliteit van KPN!

Nou!

Dat zal me een hoop frustratie schelen.... quote:Xander68 schreef op 03 mei 2011 @ 17:35:

Smaakte het flesje champagne?

Heerlijk!

*hips*

Wie kijkt er?
ja ik!

vind het stel van dominique erg leuk, mooi huis!

dat slepen met Jamie op zo een kerstmarkt vind ik minder handig.

Schiet toch niet op zo, kind hele dag in de wagen, in de auto, niks aan voor hem.

Jaja ze hadden beter een jaartje kunnen wachten, nou als een kind 2 is, is die kerstmarkt ook nog niet erg leuk.

nu die irritante turk :(
dat kind tussen die ouders in!

daar komt voorlopig nog geen tweede denk ik dan..
nee haha dat denk ik ook niet

ik denk dan altijd, ga je altijd gelijk naar bed met je kind?

Ik vind het juist altijd zo lekker als mn kind slaapt en wij hebben de avond voor onszelf.
oh dat turkse kind krijgt zo een afschuwelijk " net" pak voor zn 1e verjaardag
wat een toestand, zo'n 1e verjaardag
altijd een verrassing wat de Gristen nu weer aan heeft. Apart vest
ja wel een toestand maar vind ze toch wel erg leuk en zij is perfectionistisch he, dus alles moet goed uitgevoerd worden.

Ik vind Dominique wel een erg schattig meisje
ja die Gristen stel heb ik ook niks mee, Haar kleding is niet leuk en haar wenkbrauwen ook niet

Hem vind ik een beetje een zacht ei
oh god voor Jamie zijn eerste verjaardag komt er een hele party tent. Dan was die van Dominique toch beter, ik dacht alleen de opa's en oma's
haha ze komt erachter dat 45 mensen plus kids toch wel wat veel is voor een eerste verjaardag
oh wat vind ik haar overdreven, niet om aan te zien.
Ha, toch gelukt die tweede. Lijkt me wel goed een beetje minder totale focus op dat ene kind
ja vreselijk lijkt wel of het haar alleen om de kadoos gaat, zo van ik nodig lekker 45 mensen uit, mn man doet wel alle koffie en taart en ik kan lekker kadoos uitpakken. bah
Wow de ouders van Isabelle gaan wel snel voor een 2e. Als je bedenkt hoe hun relatie begonnen is.
hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen, als nr 1 er altijd tussenin ligt?
quote:Nikkie79 schreef op 05 mei 2011 @ 22:38:

dat kind tussen die ouders in!

daar komt voorlopig nog geen tweede denk ik dan.. Dus wel
quote:kraaltje1 schreef op 05 mei 2011 @ 22:52:

nikkie, is de christen weer zwanger of bedoel je dat niet?ik bedoel de ouders van Isabel
Het kind heet toch ChARlene? Waarom, oh waarom, zeggen ze dan constant Shlene?
ja vreselijk sljene

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven