Generatie 2010
donderdag 28 januari 2010 om 19:35
donderdag 5 mei 2011 om 23:06
quote:kraaltje1 schreef op 05 mei 2011 @ 23:03:
de laatste? Oh jammer tot volgend jaar dan maar
en voor degene die het leuk vinden: 18 mei begint weer een serie van babyboom
Daar kijk ik wel naar uit eigenlijk; vond dat echt een mooie serie. Ik neem aan dat het weer een nieuwe reeks is met een zwangerschapstest in de studio enzo?
Of gaan ze ook kijken bij de mensen uit de vorige serie?
de laatste? Oh jammer tot volgend jaar dan maar
en voor degene die het leuk vinden: 18 mei begint weer een serie van babyboom
Daar kijk ik wel naar uit eigenlijk; vond dat echt een mooie serie. Ik neem aan dat het weer een nieuwe reeks is met een zwangerschapstest in de studio enzo?
vrijdag 6 mei 2011 om 10:03
quote:Nikkie79 schreef op 05 mei 2011 @ 23:06:
[...]
nieuwe en oude. zo doet de familie quinoushka ook weer mee. is me nog niet duidelijk of die dan voor een derde kind gaan?
ben benieuwd naar gen 2010 volgend jaar. mijn zoontje loopt een paar maanden achter op deze kindjes (naja, is van juli, en de meesten zijn geloof ik al in dec/jan geboren, maar tegen de tijd dat eea uitgezonden wordt). daardoor vind ik het heel grappig herkenbaar om te zien (en weet ik dat ik nu absoluut gaan 50 mensen uit ga nodigen...)
[...]
nieuwe en oude. zo doet de familie quinoushka ook weer mee. is me nog niet duidelijk of die dan voor een derde kind gaan?
ben benieuwd naar gen 2010 volgend jaar. mijn zoontje loopt een paar maanden achter op deze kindjes (naja, is van juli, en de meesten zijn geloof ik al in dec/jan geboren, maar tegen de tijd dat eea uitgezonden wordt). daardoor vind ik het heel grappig herkenbaar om te zien (en weet ik dat ik nu absoluut gaan 50 mensen uit ga nodigen...)
vrijdag 6 mei 2011 om 10:05
vrijdag 6 mei 2011 om 11:53
quote:blauwe_framboos schreef op 05 mei 2011 @ 22:53:
Het kind heet toch ChARlene? Waarom, oh waarom, zeggen ze dan constant Shlene?Ja, erger me er ook steeds aan. Heb wel te doen met Dijana hoor. Toen ze in die kleine kamer stonden en hij zei: "dan komt daar de tv". En zij iets opperde van: "of nergens". En hij vervolgens geen idee had wat ze bedoelde en het ook niet in hem op kwam om misschien geen tv op de slaapkamer te zetten. Volgens mij heeft zij echt wel wat meer niveau in zich dan de rest van de familie.
Het kind heet toch ChARlene? Waarom, oh waarom, zeggen ze dan constant Shlene?Ja, erger me er ook steeds aan. Heb wel te doen met Dijana hoor. Toen ze in die kleine kamer stonden en hij zei: "dan komt daar de tv". En zij iets opperde van: "of nergens". En hij vervolgens geen idee had wat ze bedoelde en het ook niet in hem op kwam om misschien geen tv op de slaapkamer te zetten. Volgens mij heeft zij echt wel wat meer niveau in zich dan de rest van de familie.
zaterdag 7 mei 2011 om 18:29
Ik erger me ook een beetje teveel om dit programma echt leuk te vinden. Bij het Turkse stel, het Gristenstel en hysterische moeder van Isabel spoel ik tegenwoordig gewoon door... Maar goed, ga volgend jaar toch gewoon weer kijken natuurlijk! En ben ook benieuwd naar Babyboom, leuk programma vond ik dat!
maandag 29 augustus 2011 om 23:02
Even dit topic opgezocht... lees op de generatie2010 site dat Alexander en Nathalie Dominique vanaf nu Kiki noemen omdat ze dat zelf al vanaf haar eerste woordjes deed... zonde van de mooie naam....
http://generatie2010.ncrv ... ie-alexander-en-dominique
http://generatie2010.ncrv ... ie-alexander-en-dominique
zondag 25 maart 2012 om 20:02
Inmiddels heeft Mirac een zusje. ( Alysa, maart 2011.) Isabelle een zusje ( Juliette, september 2011) en Charlenne een broertje. ( Dex, maart 2012.) Vooral bij Dijana en Charrel had ik dat niet aan zien komen. Wonen zover ik weet ook nog steeds in bij (schoon)ouders.
Uitzendingen beginnen (pas) banaf 5 juli en dan ook maar vier weken.
Uitzendingen beginnen (pas) banaf 5 juli en dan ook maar vier weken.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...