Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
quote:Nikkie79 schreef op 05 mei 2011 @ 22:53:

[...]

ik bedoel de ouders van Isabelja dank ik had em ondertussen door
in de jaren 80 ging zo'n 1e verjaardag toch anders denk ik
zo een speelparadijs is op zich geen verkeerd idee voor een verjaardag, alleen heen Sjlene er niet zoveel aan.
oh arme mirac dit is helemaal erg, zo groots als zijn verjaardag gevierd wordt
quote:lottekeNL schreef op 05 mei 2011 @ 22:53:

[...]

Dus wel het leek me de ultieme anticonceptie, maar ze heeft zich toch los weten te rukken van de beeb voor een vrijpartij
haha vind het wel komisch dat zowel bij Isabelle als Silvijn de moeder aan het zingen is in de ochtend en de papa ligt nog te slapen op de achtergrond, lekker typisch
quote:Nikkie79 schreef op 05 mei 2011 @ 22:59:

[...]

het leek me de ultieme anticonceptie, maar ze heeft zich toch los weten te rukken van de beeb voor een vrijpartij
ah dit was alweer de laatste voor dit seizoen blijkbaar
silvijn slaapt liever dan zn verjaardag te vieren, wat een schattig hoofdje!

oh verdieping en bewustzijn heeft Silvijn gebracht, dat gaat me wel weer een beetje te ver
ja die verdieping vond ik ook wel typisch.

en dat hij altijd vrolijke mensen om zich heen heeft omdat ie zelf vrolijk is. ja, die nodigt hij zelf uit denk ik
de laatste? Oh jammer tot volgend jaar dan maar

en voor degene die het leuk vinden: 18 mei begint weer een serie van babyboom
haha die nodigt hij zeker zelf uit
quote:kraaltje1 schreef op 05 mei 2011 @ 23:03:

de laatste? Oh jammer tot volgend jaar dan maar

en voor degene die het leuk vinden: 18 mei begint weer een serie van babyboom

Daar kijk ik wel naar uit eigenlijk; vond dat echt een mooie serie. Ik neem aan dat het weer een nieuwe reeks is met een zwangerschapstest in de studio enzo?

Of gaan ze ook kijken bij de mensen uit de vorige serie?
quote:Nikkie79 schreef op 05 mei 2011 @ 23:06:

[...]

Daar kijk ik wel naar uit eigenlijk; vond dat echt een mooie serie. Ik neem aan dat het weer een nieuwe reeks is met een zwangerschapstest in de studio enzo?

Of gaan ze ook kijken bij de mensen uit de vorige serie?

nieuwe en oude. zo doet de familie quinoushka ook weer mee. is me nog niet duidelijk of die dan voor een derde kind gaan?

ben benieuwd naar gen 2010 volgend jaar. mijn zoontje loopt een paar maanden achter op deze kindjes (naja, is van juli, en de meesten zijn geloof ik al in dec/jan geboren, maar tegen de tijd dat eea uitgezonden wordt). daardoor vind ik het heel grappig herkenbaar om te zien (en weet ik dat ik nu absoluut gaan 50 mensen uit ga nodigen...)
quote:DJ Momo schreef op 06 mei 2011 @ 10:03:

[...]

nieuwe en oude. zo doet de familie quinoushka ook weer mee. is me nog niet duidelijk of die dan voor een derde kind gaan?ja dus. benieuwd wat voor variatie op hun eigen voornamen ze nu weer weten te bedenken :puke:
quote:blauwe_framboos schreef op 05 mei 2011 @ 22:53:

Het kind heet toch ChARlene? Waarom, oh waarom, zeggen ze dan constant Shlene?Ja, erger me er ook steeds aan. Heb wel te doen met Dijana hoor. Toen ze in die kleine kamer stonden en hij zei: "dan komt daar de tv". En zij iets opperde van: "of nergens". En hij vervolgens geen idee had wat ze bedoelde en het ook niet in hem op kwam om misschien geen tv op de slaapkamer te zetten. Volgens mij heeft zij echt wel wat meer niveau in zich dan de rest van de familie.
Babyboom lijkt me leuker dan Generatie 2010. Hoewel het een mooi experiment is en ik heel benieuwd ben naar de situaties over pakweg 10-15 jaar, erger ik me net iets teveel aan de stellen om mee te leven.
Ik erger me ook een beetje teveel om dit programma echt leuk te vinden. Bij het Turkse stel, het Gristenstel en hysterische moeder van Isabel spoel ik tegenwoordig gewoon door... Maar goed, ga volgend jaar toch gewoon weer kijken natuurlijk! En ben ook benieuwd naar Babyboom, leuk programma vond ik dat!
Iedereen heeft t over Léeene hier, maar ik erger me dood aan het ge- Dootje van de yuppen. Had dat kind dan direct Do genoemd.
Ik zag dat Isabelle van 4 mei is. Dan lijkt me dat ze van 2009 is toch?
Volgens mij is ze van 4 januari.
Even dit topic opgezocht... lees op de generatie2010 site dat Alexander en Nathalie Dominique vanaf nu Kiki noemen omdat ze dat zelf al vanaf haar eerste woordjes deed... zonde van de mooie naam....

http://generatie2010.ncrv ... ie-alexander-en-dominique
Goh....appart. Dan kan ik de jongste wel JaJa noemen
Inderdaad bijzonder. Mijn neefje zou dan 'Die' heten, aangezien hij dat maandenlang ongeveer 485 keer per dag heeft geroepen.
Inmiddels heeft Mirac een zusje. ( Alysa, maart 2011.) Isabelle een zusje ( Juliette, september 2011) en Charlenne een broertje. ( Dex, maart 2012.) Vooral bij Dijana en Charrel had ik dat niet aan zien komen. Wonen zover ik weet ook nog steeds in bij (schoon)ouders.

Uitzendingen beginnen (pas) banaf 5 juli en dan ook maar vier weken.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven