Spannende ontmoeting, waar?

06-05-2011 12:19 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

als je nou geen zin (of haast geen geld) hebt om een hotel te nemen of in een prent omdat je de openbare eerbaarheid verstoort (want nog steeds geen geld), waar kan je in het noorden van het land dan met je vriendinnetje gezellig een eeeeuhm, "onderonsje" hebben, maar dan eens buiten je eigen deur?

Iemand hints/tips?
Je bent 39 en je hebt een vriendinnetje?

En on topic, gewoon thuis afspreken, of gaat je moeder/vrouw daar niet mee akkoord?
Nou petertje ik vertrouw jou voor geen meter(tje)! Is moeders thuis? En wil jij ff de blommen buiten zetten? Nou het gras is wel 3 kontjes hoog. Euhm heb je op je 39e geen geld (werk)?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Bij haar thuis?
triest hoor petertje.. heb jij geen boomhut staan thuis bij mams..probleem opgelost..
Buitensex.
Hij is bang voor een bekeuring, Zamirah. Petertje is geen dare devil.
niet echt nee. Ik vind het wel helemaal geweldig hoor, maar je hoort veel van uitgedeelde prenten en ik kan me die 130,- nu gewoon niet veroorloven...
Wie maakt dat ik niets meer lust... ja dat is Peter...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:tjukkie schreef op 06 mei 2011 @ 12:28:

triest hoor petertje.. heb jij geen boomhut staan thuis bij mams..probleem opgelost..
Tja, buiten de deur neuken kost nou eenmaal geld. Ga aardbeien plukken, dat verdient best aardig. Kun je over een maandje met jouw vriendinnetje seksen.
quote:petertje74 schreef op 06 mei 2011 @ 12:19:

Waar kan je in het noorden van het land dan met je vriendinnetje gezellig een eeeeuhm, "onderonsje" hebben, maar dan eens buiten je eigen deur?

Iemand hints/tips?Doe eens gek en doe het in de schuur. Lekker goedkoop.
op het naaktstrand misschien?

in het bos
quote:supershiva schreef op 06 mei 2011 @ 13:25:

op het naaktstrand misschien?

Eh.. ik kom op het naaktstrand om streeploos bruin te worden, niet om geconfronteerd te worden met Zuinige Peter en zijn vriendinnetje...
Anders vraag je of zij de hotelkamer of boete betaalt. Wordt je avontuurtje nog goedkoper (maar nu letterlijk).
ik hou niet van krenten in het bos..
Ik zou een agente aanranden. Die geeft je een passende behandeling die je niet snel zal vergeten, en je krijgt nog gratis vervoer ook naar een privékamertje. Daarna mag je voor een zaal vol mensen in toga je broek laten zakken en kom je geheid op een gesloten afdeling vol mannen met vergelijkbare kicks.
quote:Aubrey schreef op 06 mei 2011 @ 12:23:

Je bent 39 en je hebt een vriendinnetje?Oeh, tijd gaat snel bij jou. Ik kom uit op 37
quote:Aubrey schreef op 06 mei 2011 @ 12:29:

Hij is bang voor een bekeuring, Zamirah. Petertje is geen dare devil.Dan is de enige oplossing in de auto. Dat mag toch wel, of kun je daar ook voor bekeurd worden?
Denk dat je met een auto en IN de auto best een plek kunt vinden, waar je niet in de kijk staat toch? geen bekeuring, geen hotelkosten!

klaar!
En zo'n pookje kan dan nog een extra dimensie geven!

(ik was op mijn 19e een keer meer dan heftig aan het zoenen met mijn vriendje op een verlaten parkeerplaats. Alleen kwam de politie op een gegeven moment langs... ze vroegen of ik uit vrije wil daar was "jaaaaaah agent.." en toen wensten ze me nog een prettige avond )
Da's wat anders als je vader Himalaya En dan ook nog zeggen: als je t hier kan, doe het dan liever binnen Femm!
Het was genant, maar tóch vond ik het wel netjes dat ze dat even kwamen vragen op zo'n verlaten parkeerplaats...

Maar je vader is wel de overtreffende trap van genantheid...
ach, genant, genant, t leert je ook dingen open te zien Hima!,
quote:Zamirah schreef op 06 mei 2011 @ 21:46:

[...]

Dan is de enige oplossing in de auto. Dat mag toch wel, of kun je daar ook voor bekeurd worden?

Als je het doet op de parkeerplaats van de plaatselijke kindercreche waarschijnlijk wel. Maar volgens mij mag het gewoon nergens waar er ook maar enige kans op betrappen is. Verstoring van de openbare orde enzo.

Wil je met alle geweld stiekum (of in die setting) van bil dan zul je dus zelf creatief moeten zijn. En dat is toch al eigenlijk een vorm van voorspel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven