Alleen thuis...

06-05-2011 20:08 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanavond alleen thuis. De laptop van mijn vriend staat voor me op tafel.

Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!

Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?

stort EB de ellende in door:

Totaal aantal stemmen: 68

Zoeken naar RP-profiel (13%)
Chatgeschiedenis doorzoeken (78%)
Zoeken naar romantische ex-foto's (9%)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Zamirah schreef op 06 mei 2011 @ 22:17:

[...]

Typefoutje?

Dat is een; "Oh bomber, nu beweer ik dat ik alles weet van mannen terwijl ik net zelf een topic heb lopen blik.

Snap je toch wel.
Na het lezeb van het zoveelste liefdesdrama... Ben ik zo blij dat ik geen relatie heb...

EB: Succes morgen, jouw verhaal slaat toch werkelijk alles... Hoop dat je een wijs besluit kan nemen en dat je je verstand gebruikt!
E.B. Ik ben er nog tijdens je eindeloze wachten op je (nu inmiddels) ex, dus als je nog iets ontdekt of je verhaal kwijt wil.

Ik ben er om er nog een schepje bovenop te doen lieverd.
quote:kareltje79 schreef op 06 mei 2011 @ 22:16:

Het gaat me niet om de inhoud huntje. Ik zou nooit (nooit!) zo zijn privacy schenden! Maar het feit dat hij z'n Appel niet thuis (durft te) la(a)t(en), zegt mij genoeg Nee ok dat is waar.. maar nu ik het had gezegd had het wel mijn nieuwsgierigheid opgewekt.. en ja hoor was toch stiekem even eens gaan proberen en hij had zijn ww idd niet meer veranderd..
vv
quote:kitty.elastic schreef op 07 mei 2011 @ 00:45:

Ik kwam er vandaag achter dat mijn ex van 3 jaar geleden zijn ww in al die tijd niet veranderd heeft ( oude laptop en auto inlog).... Hoe dom kun je zijn??Je bedoelt; hoe dom kun je zijn om dat te gaan controleren? Te absurd gewoon. Zowel dat je zijn wachtwoord nog weet, als dat je het echt gaat uitproberen!
quote:huntje schreef op 06 mei 2011 @ 23:24:

[...]

Nee ok dat is waar.. maar nu ik het had gezegd had het wel mijn nieuwsgierigheid opgewekt.. en ja hoor was toch stiekem even eens gaan proberen en hij had zijn ww idd niet meer veranderd..

Heb jij geen respect voor een ander ofzo? Dat hij het niet veranderd heeft zegt meer over jou dan over hem hoor. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat het wijzigen niet nodig is. Jij vind het blijkbaar wel nodig om te gaan snuffelen al is het maar vanwege de wijziging. Dat doe je toch niet?
quote:spectral schreef op 06 mei 2011 @ 20:15:

Kijk ook eerst of verborgen bestanden uit staat

Hm interessant, hoe/waar vind je dat?
quote:Madhe schreef op 07 mei 2011 @ 01:01:

[...]

Heb jij geen respect voor een ander ofzo? Dat hij het niet veranderd heeft zegt meer over jou dan over hem hoor. Hij gaat er blijkbaar vanuit dat het wijzigen niet nodig is. Jij vind het blijkbaar wel nodig om te gaan snuffelen al is het maar vanwege de wijziging. Dat doe je toch niet?Luister ben niet verder gegaan dan alleen kijken of dat nog werkte.. en sorry hoor dat ik een goed geheugen heb.. plus als je eens wist wat hij allemaal over mij heeft gezegd in de afgelopen weken met daarnaast hoe hij mij behandeld heeft etc.. Dan zeg jij dat ik geen respect heb voor een ander? Misschien zou je beter eerst mijn topic over hem kunnen lezen voordat je een oordeel over mij velt.. vind het nogal hard hoe je doet.. doe je dat altijd en ook irl? Lekker dan, heb je ook vrienden?
Nah meid ik heb genoeg reactie's van jou gelezen incl je eigen topic, en ik kan Madhe alleen maar gelijk geven , en ja ik heb ook net als Madhe vrienden en vriendinnen wel echte dat wel , jij ook?
TO, hoe ben je de nacht doorgekomen? Is hij nog thuisgekomen?
Ga in therapie!
quote:lilalinda schreef op 06 mei 2011 @ 20:42:

[...]

of het IS Bono!!!!Check of hij een Bono Tattoe heeft op zijn billen!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2011 @ 22:21:

[...]

Nee niet, ik zie het tegenwoordig wel vaker langskomen

Zal wel iets Yesserigs zijn of zo.

EB, rollen de tranen al over je wangen van het lachen?Of Tinarig
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2011 @ 22:09:

Kan iemand mij dit even uitleggen... ><

Wat IS dat?

Iets uit de game-wereld? World of Warcraft en zo, denk ik. Ze gebruikt wel meer van die 'commando's' tussen haar teksten.

Of ben ik al mosterd?
Oh, ik zag dat er gepost was en hoopte op TO met een update.k

>< hekjes ik snap ze niet!

Komt waarschijnlijk omdat ik geen gamer ben, al JAREN niet meer op het Yesforum kwam en Tanarig??? helemaal nog nooit van gehoord
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 07 mei 2011 @ 10:45:

Oh, ik zag dat er gepost was en hoopte op TO met een update.k

>< hekjes ik snap ze niet!

Komt waarschijnlijk omdat ik geen gamer ben, al JAREN niet meer op het Yesforum kwam en Tanarig??? helemaal nog nooit van gehoord Volgens mij zitten we allebei in onze 3e decennia
Neeeeeehhhh! Hij is niet thuis gekomen.

En ik heb 19 keer geprobeerd te bellen, maar HIJ HEEFT ZIJN TELEFOON UITGEZET!!!

En ik heb de hele nacht zijn PC doorzocht maar er is NIETS TE VINDEN. Dussss.... me hubbie moet wel vreemd gaan.

.... en in februari ben ik een keer me pil vergeten. Denken jullie dat ik zwanger ben? Ik durf echt niet naar me huisarts te gaan?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
(Naar hem toerijden is niet meer gelukt, omdat ik dronken op het toetsenbord in slaap gevallen was)
Oh ja, hij heeft wel deze tattoo op zijn bovenarm, maar ik had Bono niet helemaal herkend. Maar nu wel dus!

quote:Summerdance schreef op 06 mei 2011 @ 22:09:

Kan iemand mij dit even uitleggen... >< Ik weet het ook niet eerlijk gezegd, maar ik denk altijd dat het de oogjes zijn van iemand die op de wc zit en heel erg geconstipeerd is.
Och EB, ik kwam even kijken hoe het met je was en nu ben je nog zwanger van een tweeling ook?! Meisje toch....

Dikke kans dat ie je stiekem geïnsemineerd heeft met het zaad van Bono. Moest ik ineens aan denken. Vind het zo rottig voor je Evy
>< = hetzelfde als -.- = hetzelfde als :-S of :-/ .. En waarom moeten jullie altijd commentaar geven op iemands zijn manier van typen? Alsof jullie zoveel beter zijn.

Dus jullie vinden dus dat ik een achterlijk mens ben die het zelf heeft gezocht om zo behandeld te worden? Om dan vervolgens 1 ding te doen en dan geheel respectloos ben tegenover die persoon en dat terwijl jullie hem nog niet eens kennen, laat staan mij kennen. Beetje sneu om voor iemand op te komen die je niet kent en voor iemand die het leuk vind om iemand anders geestelijk kapot te maken tijdens een relatie. Zegt al genoeg over hoe jullie zelf zijn.

En ja ik heb genoeg vrienden in het echt. Beetje zielige vraag is dat en is ook een beetje zielig om andere mensen maar ff op hun plaats te wijzen. Alsof die mensen een kind van 3 zijn. Je bent echt geen haar beter dan mij hoor Ronniemitchel, mocht je dat denken. Niemand staat boven iemand. En als ik hier nog geeneens iets mag zeggen zonder dat er mensen zijn die denken dat ze beter zijn dan andere en dat terwijl er een andere persoon is die eigelijk hetzelfde heeft gedaan en zelfs nog meer en die wel min of meer wordt opgesteukt om verder ermee te gaan. Ja sorry, maar zie je dan eigelijk wel wat je aan het doen bent? Beetje sneu vind ik dat.
@huntje

Ik denk echt dat je de essentie van dit topic niet helemaal (of zelfs helemaal niet) begrepen hebt.
@ huntje, doe eens even niet zo hysterisch zeg!

Ik vraag gewoon wat dat gekke tekentje betekent omdat ik het wel eerder voorbij zie komen en ik geen idee heb wat het betekent.

Als nummerzoveel ineens dit tekentje gaat gebruiken: &&--&&

Ga ik ook vragen wat het is!

En verder vind ik helegaar niet over jou!

Dit topic gaat namelijk niet over jou!

Dus, als je het allemaal zo sneu vindt wat hier gebeurd dan is het misschien beter om hier niet meer mee te schijven want ook ik merk dat je de essentie van dit hele topic volslagen mist

Geeft niet, kan gebeuren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven