Alleen thuis...

06-05-2011 20:08 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanavond alleen thuis. De laptop van mijn vriend staat voor me op tafel.

Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!

Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?

stort EB de ellende in door:

Totaal aantal stemmen: 68

Zoeken naar RP-profiel (13%)
Chatgeschiedenis doorzoeken (78%)
Zoeken naar romantische ex-foto's (9%)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja, volgende keer zal ik het helemaal goed doen.

Ik wens jullie een fijne middag!
Jij ook een fijne middag!

(Ik ben hier nog wel even, moet nog de drie topics die gisterenavond aangeraden werden doorlezen..)
Ik loop nu buiten en ik hoor ineens een vader Bo kom hier naar zijn zoon roepen.

Die man werd heel boos toen ik zijn shirt kapot trok om te zien of er een Bono tattoo op zijn arm stond...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja Toekomst,die 3 topics zijn echt wel een must hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:kareltje79 schreef op 07 mei 2011 @ 13:26:

Tis ook wel weer schattig, ik wil dr eigenlijk onder m'n vleugels nemen en zeggen "ach huntje toch, het is al goed"

Yellow, jij kon het ook niet meer aanzien? Nee, volgens mij had ze het echt niet door.. Doe jij dan de nazorg?
quote:_yellowlove_ schreef op 07 mei 2011 @ 13:43:

[...]

Nee, volgens mij had ze het echt niet door.. Doe jij dan de nazorg? Als ze m'n vleugel wil is ie van haar
ok ok.. ik dacht idd dat het echt was ja.. lol..
sexchatten met de buurman
geweldig topic :-)

lach me rot hier
quote:huntje schreef op 07 mei 2011 @ 15:30:

ok ok.. ik dacht idd dat het echt was ja.. lol..

Nee het is allemaal slap geouwehoer natuurlijk.

Mijn vriend was wel echt een nachtje op stap met vrienden in een andere stad, en ik zat inderdaad op zijn laptop, en hij heeft ook echt een U2-CD, maar de rest... was Ter Vermaak Op de Vrijdagavond.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Sorry, even mijn bericht weggehaald. Was namelijk een serieuze reactie op iemand.

Jeetje, wat een ontwikkelingen sinds vanmorgen! Dus je verwacht een tweeling van Bono en je man en wilt die van Bono laten weghalen?!! Geen idee dat dat kon! Met prenataal onderzoek of zo? Ik vind wel dat je de nacht productief bent doorgekomen, ook al heb je niks op zijn pc gevonden.

Ik neem aan dat je aangifte gaat doen wegens illegale en ongewenste inseminatie? Ik weet niet hoe het juridisch zit maar dat kan toch niet legaal zijn.

Hoe voel je je nu?
Ga in therapie!
Zeg To, je gaat toch niet je kop in het zand steken??? Beetje flauw om na alle serieuze reacties te doen of je het eigenlijk nogal grappig vindt. Ik bedoel, die cd van U2 kun je toch niet negeren??!
Ga in therapie!
Lieve EB, heb je een beetje geslapen vanmiddag? Is je kerel alweer thuus? Heb ie ze koffers al gepakt?
v
TO, hoe is het nu met je?
Ga in therapie!
quote:EvyBlissy schreef op 07 mei 2011 @ 16:34:

[...]

Mijn vriend was wel echt een nachtje op stap met vrienden in een andere stad, en ik zat inderdaad op zijn laptop, en hij heeft ook echt een U2-CD, maar de rest... was Ter Vermaak Op de Vrijdagavond.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
TO, hoe is het met de zwangerschap? Heb je de slotenmaker al laten komen? En al zijn kleding al in tweeen geknipt?
quote:EvyBlissy schreef op 07 mei 2011 @ 16:34:

[...]

Mijn vriend was wel echt een nachtje op stap met vrienden in een andere stad, en ik zat inderdaad op zijn laptop, en hij heeft ook echt een U2-CD, maar de rest... was Ter Vermaak Op de Vrijdagavond. Zie je wel dat de openingspost te kort was... Vast express.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven