Alleen thuis...
vrijdag 6 mei 2011 om 20:08
Ik ben vanavond alleen thuis. De laptop van mijn vriend staat voor me op tafel.
Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!
Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?
Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!
Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 7 mei 2011 om 13:43
zaterdag 7 mei 2011 om 16:34
quote:huntje schreef op 07 mei 2011 @ 15:30:
ok ok.. ik dacht idd dat het echt was ja.. lol..
Nee het is allemaal slap geouwehoer natuurlijk.
Mijn vriend was wel echt een nachtje op stap met vrienden in een andere stad, en ik zat inderdaad op zijn laptop, en hij heeft ook echt een U2-CD, maar de rest... was Ter Vermaak Op de Vrijdagavond.
ok ok.. ik dacht idd dat het echt was ja.. lol..
Mijn vriend was wel echt een nachtje op stap met vrienden in een andere stad, en ik zat inderdaad op zijn laptop, en hij heeft ook echt een U2-CD, maar de rest... was Ter Vermaak Op de Vrijdagavond.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 7 mei 2011 om 17:07
Jeetje, wat een ontwikkelingen sinds vanmorgen! Dus je verwacht een tweeling van Bono en je man en wilt die van Bono laten weghalen?!! Geen idee dat dat kon! Met prenataal onderzoek of zo? Ik vind wel dat je de nacht productief bent doorgekomen, ook al heb je niks op zijn pc gevonden.
Ik neem aan dat je aangifte gaat doen wegens illegale en ongewenste inseminatie? Ik weet niet hoe het juridisch zit maar dat kan toch niet legaal zijn.
Hoe voel je je nu?
Ik neem aan dat je aangifte gaat doen wegens illegale en ongewenste inseminatie? Ik weet niet hoe het juridisch zit maar dat kan toch niet legaal zijn.
Hoe voel je je nu?
Ga in therapie!
donderdag 12 mei 2011 om 18:30
quote:EvyBlissy schreef op 07 mei 2011 @ 16:34:
[...]
[...]
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
donderdag 12 mei 2011 om 19:22
quote:EvyBlissy schreef op 07 mei 2011 @ 16:34:
[...]
Mijn vriend was wel echt een nachtje op stap met vrienden in een andere stad, en ik zat inderdaad op zijn laptop, en hij heeft ook echt een U2-CD, maar de rest... was Ter Vermaak Op de Vrijdagavond. Zie je wel dat de openingspost te kort was... Vast express.
[...]
Mijn vriend was wel echt een nachtje op stap met vrienden in een andere stad, en ik zat inderdaad op zijn laptop, en hij heeft ook echt een U2-CD, maar de rest... was Ter Vermaak Op de Vrijdagavond. Zie je wel dat de openingspost te kort was... Vast express.