Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Nee hij is van mijn zus, hij is een nachtje logeren. Hij ligt nu te ronken naast me.

Was net met Ibi op msn, toen vroeg ze of hij veel kefte, ik zei nee nooit.

En nu keft hij sindsdien de hele tijd

Ibi is hierbij hoofd voorspellingen die over honden gaan.

Hoe voel je je mika, voel je je weer wat beter nadat je bent gaan strijken?
quote:mika65 schreef op 07 mei 2011 @ 01:22:

Ja zeggen ze, eerst zien dan geloven

Is Yellow toch naar bed gegaan?

Hoe is het met je roken Chat. Lukt het een beetje?Het lukt prima Mika. Ik heb vanaf maandag niet meer gerookt. Heb natuurlijk wel trek in een peuk, maar ik kan er best goed mee omgaan. Ik zet iig door. Wil niet meer roken
Wat een leuk beesie yellow.

Hahaha dat hij nu keft joh. Net kinderen hè
Hoop dat het je lukt om eraf te blijven Chat

Ik heb de hele avond geslapen Yellow, was echt moe

In mijn menstruatie periode heb ik altijd vreselijk last van PMS ben nu nog kriebelig en hoop dat ze zo allemaal naar bed gaan kan ik me ontspannen
Chat goed van je dat je nog steeds gestopt bent

Mika ik zou als ik eerlijk ben toch vragen aan al die lui die over de vloer komen of het dan minder kan. Je moet ook aan jezelf denken hoor.

Ik ga nu echt slapen, breek de boel niet helemaal af hier aub.

Welterusten lieverds
quote:mika65 schreef op 07 mei 2011 @ 01:32:

Hoop dat het je lukt om eraf te blijven Chat

Ik heb de hele avond geslapen Yellow, was echt moe

In mijn menstruatie periode heb ik altijd vreselijk last van PMS ben nu nog kriebelig en hoop dat ze zo allemaal naar bed gaan kan ik me ontspannen

Klote dat je zo'n last van pms hebt. Ik weet er alles van. Toch lijkt het bij mij wel minder te worden. Omdat ik nu vaak menstruaties oversla nu. Vrouwen in de overgang hebben ook vaak van dit soort klachten, maar ik heb dat nog niet gehad gelukkig. Ik ben ook blij als het helemaal over is.

Dat je pas tot rust komt als iedereen op bed ligt herken ik ook. Ik werd soms ook best moe van iedereen over de vloer. Vrienden en vriendinnen van de kinderen. Ze zijn nu de deur uit. Rust voor moeders.
Trusten geeltje, slaap lekker
Welterusten Yellow
Ja klopt Chat dat ik nu minder last heb omdat ik minder menstrueer. Ik had een cyclus van 25 dagen nou dat was af zien hoor. Had je de ene golf PMS gehad kwam de ander er al weer aan. Dus er treed wel verbetering op
quote:mika65 schreef op 07 mei 2011 @ 01:39:

Ja klopt Chat dat ik nu minder last heb omdat ik minder menstrueer. Ik had een cyclus van 25 dagen nou dat was af zien hoor. Had je de ene golf PMS gehad kwam de ander er al weer aan. Dus er treed wel verbetering opIk weet er alles van meid. Ik was werkelijk niet te harden voor mijn omgeving. Voor mezelf nog minder. Van het één op het andere moment zwaar depressief, agressief en vreselijk onredelijk. Heb zo vaak het idee gehad om mn koffers te pakken en te gaan, om nooit meer terug te komen. Een dag later was het weer helemaal over. Wat hormonen niet kunnen doen hè...
Ik herken het helemaal, had dan 1 dag bepaalde gevoelens, veel huilen, dood willen, mijn koffers pakken, veel drukte maken om niks. En direkt boos worden, agressief ja net als jij.

Nu ben ik wel iets milder geworden, als ik de gevoelens herken. Dan denk ik van, o ja ik moet ongesteld worden en probeer me zoveel mogelijk terug te trekken. Dat ik geen ruzie ga maken en mezelf opfokken
Als je weet waar het vandaan komt is het makkelijker te dragen. Je weet immers dat het weer over gaat. Ik ben toch ook wel bang geweest om in zo'n bui te blijven hangen, Dat je er niet uit komt zeg maar. Gelukkig nog nooit gebeurd.

Hoop dat je lekker slaapt vannacht mika.

Ik ga ook mn mandje opzoeken. Trusten
Trusten Chat lekker slapen
Ik ben terug van de bruiloft. Toen ik thuis kwam was ik klaarwakker, begin nu beetje moe te worden. We hebben een aardige tijd in de auto gezeten met vijf personen. Wel gezellig maar het maakte wel dat ik klaarwakker was toen ik thuis kwam.

(het dagprogramma en het avondprogramma waren op verschillende locaties)

Morgen weer een feestje maar ik heb uitgerekend dat ik best een tijd kan slapen voor ik weer weg moet. Zal wel even oordopjes in doen met slapen want voor andere mensen begint de dag alweer over paar uur.

Fijne dag alvast voor zaterdag!

Oh vergeet ik bijna: de bruiloft was heel mooi. Veel mensen vonden het leuk dat ik 'helemaal naar het feest gekomen was' maar ik heb eigenlijk geen moment getwijfeld daarover, ik zou gewoon gaan.

Ik was wel een soort 'losse' gast maar ook weer niet omdat ik wel veel mensen ken. Bruid ook een paar keer kunnen spreken tussen alle drukte door, erg leuk.
Bah ben alweer wakker en heb buikpijn. Ik hoop dat ik straks even naar de wc kan (DE boodschap dus) en daarna nog wat slaap kan pakken.

Mijn benen voelen nogal zwaar. Heb ik vaker na een avond dansen, ben t niet gewend.

Anyway: goedemorgen allemaal!
werd verdorrie weer wakker door de bel die afging maar er stond niemand. Ook niet op een afstandje giegelende kinderen snap niet dat iemand zo snel weer weg is ga haast patrick verdenken ervan. Nou ja ga de deurbel un de avond als ik ga slaap maar onklaar maken.

Zit te wachten op mail dat mijn laptop binnen is.
Wat raar IBI... Gebeurt dat vaker?

Yellow ik heb je nu in mijn MSN-lijst staan volgens mij. IBI zal jou ook toevoegen maar even andere keer. Ik merk dat mijn hoofd zo duf is dat zelfs emailadres zoeken en toevoegen me teveel inspanning is.

Oh ik MOET jullie echt bij de nickname blijven aanspreken want anders gooi ik zo een keer de verkeerde naam op het forum. Is al eens gebeurd. (Onze meelezert weet er alles van )

Dus nooit denken: houd een op met dat ge-Yellow en ge-IBI... het is echt om dat te voorkomen.
yellow en ik praten ook naar elkaar in nicknaam dus dat is geen probleem hoor moon.

Ja de laatste tijd gebeurd dat regelmatig en ik ben echt in 2 tellen bij het raam om te kijken wie er is. Zie nooit iemand weglopen of wat dan ook echt heel vreemd.
Nou ja je hoort wel eens van die dingen...

Wij hadden een lamp die steeds aan en uit ging waarvan mijn moeder zei dat het begonnen was na het overlijden van opa. Een ander zegt dat dat onzin is en dat het bolletje gewoon niet goed is.

Ik weet het niet. Vind je het eng, die bel, of gewoon irritant?
Goedemorgen! Ik denk ook nog steeds ondanks jullie echte naam gewoon Ibi en Moon

Als je een keer per ongeluk mijn echte naam zegt, is niet zo erg hoor, er zijn er meerdere van die zo heten, dus geen stress!

heb je nu nog meer geslapen Moon?

Ibi, dat is vreemd van die bel idd. Is hij misschien niet kapot? ANders moeten we idd een hele nacht voor je huis staan en kijken wat er aan de hand is, net als de scooby doo gang! Wel heel erg vervelend dat je dan vroeg wakker wordt.

Ik werd om 6 uur wakker getong (bah :puke:) door die hond van mijn zus. Zat gewoon in mijn mond te likken (mijn mond was open) ..... Ben nu voor de 3e keer wakker (mijn zus kwam hem uit haar nachtdienst halen om 8 uur dus toen was ik weer een half uurtje wakker)
Nee ik heb niet meer geslapen. Voel me naar omstandigheden redelijk. Ik denk dat het beter is dat ik vroeg naar dat feestje ga en vroeg weer terug.

In plaats van heel lang slapen en hangen en dan vanavond een keer die kant op. Dan zou ik weer zo laat thuis zijn.

Hahahaha Yellow heeft gezoend!
Wow idd, mijn eerste tongetje na de ex... was van een hond

Nee, kan me voorstellen misschien welfijn om niet al te laat thuis te zijn Moontje.
Ja ik denk dat vanavond/ morgen de klap nog wel komt na de bruiloft want ik ben opvallend fit.

(en weet dat ik dan juist moet zorgen dat ik mijn slaap weer pak)

Ik heb wat goede voornemens gemaakt in een nieuw topic. (van Spijker, op lijf en lijn)

Oa mijn slaapritme gaan aanpassen. Ik zal MSN-man ook laten weten dat ik niet meer zo laat online zal zijn. Als ie me dan wil spreken komt ie maar wat vroeger online en anders mailen we maar verder. Ik word steeds vroeger wakker (van het licht) en dus moet ik ook vroeger naar bed anders gaat het fout.

Nou Yellow... dan kan de volgende toch al snel leuker zijn
quote:Moonlight82 schreef op 07 mei 2011 @ 13:51:

Nou Yellow... dan kan de volgende toch al snel leuker zijn

Wat een positivisme Moonlight! Hier kan ik wat mee

Verder, goed van je dat je goede voornemens hebt genomen! Ik vind het al goed dat je inziet dat bepaalde dingen gewoon echt niet in je voordeel werken, hoop dat het gaat lukken die ommezwaai te maken.
Hahaha die eerste opmerking

Tja dat late slapen is er in geslopen. Afgelopen winter werd het één avond sowieso laat (de cursusavond) dus dan 'mocht ik uitslapen' en de rest van de avonden was het eigenlijk ook laat.

En er is een korte periode geweest dat ik moest huilen als ik s avonds wakker in bed lag. Nare herinneringen kwamen dan boven etc. Dan werkte forummen echt goed want het liet me weer aan andere dingen denken.

(Dat ik MSN-man tegenkwam in een chatbox was eigenlijk ook omdat ik moest huilen die nacht. Ik dacht: beter chatten dan wakker liggen huilen.... En zo geschiedde)

Maar nu ik geen cursus meer heb en ik zelfs uit mezelf vroeg wakker word is het tijd voor verandering

Grappig, op dat topic zitten ook mensen die 'minderen met alcohol' als één van de actiepunten hebben. Dat hoef ik niet meer te doen

Gisteren op de bruiloft heb ik het ook niet gemist. Ik snap niet meer zo goed waar ik het spul altijd voor nodig had. Ik heb net even hard staan dansen met jus d'orange.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven