Alleen thuis...

06-05-2011 20:08 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanavond alleen thuis. De laptop van mijn vriend staat voor me op tafel.

Als vaste gast op de Relatiepijler wéét ik wat me nu te doen staat! Ik ken mijn plicht!

Wat zal ik als eerste doen om onze relatie de diepte in te storten?

stort EB de ellende in door:

Totaal aantal stemmen: 68

Zoeken naar RP-profiel (13%)
Chatgeschiedenis doorzoeken (78%)
Zoeken naar romantische ex-foto's (9%)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
TO, weet je al wat het geslacht is van de tweeling?

Dikke kans natuurlijk dat als het twee knulletjes worden HIJ gaat eisen dat ze BO en NO gaan heten!

Ik hoop dat je sterk genoeg kan zijn de komende maanden om de jochies straks twee gewone namen kan geven

Ik zit zelf te denken aan bijvoorbeeld Dysilano en Rivano wel geinig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 07 mei 2011 @ 12:59:

Als nummerzoveel ineens dit tekentje gaat gebruiken: &&--&&

Ga ik ook vragen wat het is!

Wil je zeggen dat je dan niet wéét wat dat betekent??

Ik denk dat ik het goed genoeg begrijp (heb het nogmaals gelezen), maar TO wordt wel aangemoedigd om te blijven neuzen in de Appel van vent. Krijg ik commentaar omdat ik 1 ding check en er niks mee doe omdat het me niet interesseerd en dan ben ik ook nog eens respectloos terwijl wat TO doet dan weer niet respectloos is? Hmm vind dat wel een beetje raar, want Appel is wel van vent en niet van TO en zij neust daarin. Als vent vreemdgaat, dan zou TO toch zoiets moeten voelen of niet dan?

En btw TO, dat jij niks hebt gevonden wilt ook niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk vreemdgaat. Misschien dat praten met helpt ipv in zijn privedingen rond te neuzen, zoals ik al commentaar kreeg, beter is. Waarom denkt iedereen hier dat als ze er iets op hebben staan ze vreemd gaan en als er niks op staat ook vreemd gaan. Misschien beter om ook eens te denken dat er ook goede mannen bestaan in deze wereld? hmm.
Oh ja en sterkte TO
Bo en No
OMG Toekomst, weet jij wel wat het betekend dan?

*het is officieel....ik ben een forumfossiel!*
Ow ja, heel veel sterkte, Evy
@Summerdance. Ik doe niet hysterisch en ja ik weet ook wel dat dit topic niet over mij gaat. Ik probeerde wat duidelijker te zijn, soms is dat niet handig in geschrift. Maar heb wel de essentie van sommige dingen inderdaad gemist, ben het allemaal nog aan het uitpluizen.
quote:huntje schreef op 07 mei 2011 @ 13:10:

@Summerdance. Ik doe niet hysterisch en ja ik weet ook wel dat dit topic niet over mij gaat. Ik probeerde wat duidelijker te zijn, soms is dat niet handig in geschrift. Maar heb wel de essentie van sommige dingen inderdaad gemist, ben het allemaal nog aan het uitpluizen.Dan hoop ik dat je niets te doen hebt, want we hebben het hier wel over minimaal 2 jaar forum geschiedenis
Heb dit topic met veel plezier gelezen, met name vanwege de lezer('s) die er zo super serieus op reageren, archhhh....
quote:Summerdance schreef op 07 mei 2011 @ 13:09:

OMG Toekomst, weet jij wel wat het betekend dan?

*het is officieel....ik ben een forumfossiel!*SD, ik vrees voor je dat jij de enige bent die de betekenis niet kent. Geeft niet, kan gebeuren
<°<°~ ¤¤¤

*doet ook een poging, want snapt er ook geen zak van*
@huntje

*fluistermodus aan*

Lees het topic nog eens door en stel je voor dat helemaal niemand - behalve jij - serieus is in de reacties op dit topic. Begrijp je het nu al iets beter?

*fluistermodus weer uit*
Je hebt 'm bijna goed Aub, maar er ontbreekt nog een ^.
quote:huntje schreef op 07 mei 2011 @ 13:10:

@Summerdance. Ik doe niet hysterisch en ja ik weet ook wel dat dit topic niet over mij gaat. Ik probeerde wat duidelijker te zijn, soms is dat niet handig in geschrift. Maar heb wel de essentie van sommige dingen inderdaad gemist, ben het allemaal nog aan het uitpluizen.

Het topic is een grapje meis. EvyBlissy is dat niet echt aan het doen, iedereen zit gewoon te grappen hier.

(jaja ik haal het zo weer weg omdat het effect van het topic anders wg is, maar volgens mij denkt Huntje anders dat het echt is)
Ok, dank je, Toekomst.
quote:Aubrey schreef op 07 mei 2011 @ 13:20:

Ok, dank je, Toekomst. Graag gedaan hoor, nooit te beroerd om een medeforummer uit de brand te helpen
Je bent een waar voorbeeld voor anderen, Toekomst.
Tis ook wel weer schattig, ik wil dr eigenlijk onder m'n vleugels nemen en zeggen "ach huntje toch, het is al goed"

Yellow, jij kon het ook niet meer aanzien?
quote:Aubrey schreef op 07 mei 2011 @ 13:16:

<°<°~ ¤¤¤

Zien jullie hoe in de war ik ben?

Nou, nou, nou....bedankt hoor!!!!
Dank je Aub!

*zucht verheerlijkt*

Eindelijk erkenning....
Voor TO

http://www.ehow.com/how_4501546_catch-m ... pment.html

hier heb ik zelf heel veel aan gehad toen ik zo'n situatie zat.
Toekomst, mag ik ook even onder je vleugels?

Ik ben een beetje in/door de war...
quote:Summerdance schreef op 07 mei 2011 @ 13:28:

Toekomst, mag ik ook even onder je vleugels?

Ik ben een beetje in/door de war...Ach meisje toch, kom maar hoor. Het leven kan soms zo ingewikkeld zijn he?
Ps in het stukje van Aub ontbrak nog de ^ , houd je daar wel even rekening mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven