Chocoladeletters en paaseitjes...
zondag 8 mei 2011 om 15:05
zondag 8 mei 2011 om 16:38
Ik zit in Brabant. Mail maar als je langs wilt komen botervlieg66@gmail.com
zondag 8 mei 2011 om 18:04
quote:Botervliegje schreef op 08 mei 2011 @ 16:38:
Ik zit in Brabant. Mail maar als je langs wilt komen botervlieg66@gmail.com ik ook!
Ik zit in Brabant. Mail maar als je langs wilt komen botervlieg66@gmail.com ik ook!
zondag 8 mei 2011 om 20:18
quote:kitty.elastic schreef op 08 mei 2011 @ 19:31:
bij een chocolade meeting neem ik chocolade wodka mee.. en een BOBJeetje mina, laat ik nou geen choco freak zijn en niet in het zuiden wonen. Maar het had mij gezellig geleken om met een stel wat samen te maken. Ik heb dacht ik ook nog een klein beetje chocolade in de kast liggen. Volgende keer beter als jullie rond Amsterdam afspreken hihihi.
bij een chocolade meeting neem ik chocolade wodka mee.. en een BOBJeetje mina, laat ik nou geen choco freak zijn en niet in het zuiden wonen. Maar het had mij gezellig geleken om met een stel wat samen te maken. Ik heb dacht ik ook nog een klein beetje chocolade in de kast liggen. Volgende keer beter als jullie rond Amsterdam afspreken hihihi.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 mei 2011 om 00:43
quote:Marels schreef op 08 mei 2011 @ 17:51:
De voedselbank lijkt me een nobeler doel dan de dikke reet van Marels
Ik woon trouwens in Zeeland maar heb vroegah in Brabant gewoond. Zit jij aan mijn kant van Brabant?Ik zit wel aan jouw kant van Brabant, maar heb nog maar n handjevol paaseitjes, niet dat ik je die niet gun hoor
De voedselbank lijkt me een nobeler doel dan de dikke reet van Marels
Ik woon trouwens in Zeeland maar heb vroegah in Brabant gewoond. Zit jij aan mijn kant van Brabant?Ik zit wel aan jouw kant van Brabant, maar heb nog maar n handjevol paaseitjes, niet dat ik je die niet gun hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert