Lijf & Lijn alle pijlers

hardlopen

17-06-2010 16:27 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de allereerste opbouw tot voorbij de marathon. Ervaringen uitwisselen, elkaar motiveren en natuurlijk ook gezellig kletsen over alles wat met hardlopen te maken heeft.
Max ikheb inderdaad zitten twijfelen tussen de nathan intensity 2.0 die ik zelfs voor een heel aardig prijsje bij een triathlon shop gevonden had of de camelbak octane LR mirage die toch wel een stukje duurder was. Ben toch voor de laatste gegaan omdat deze specifiek voor het hardlopen is onwikkeld. Daarbij had deze laatste een echte heupband sluiting met daarin extra zakjes voor gels etc.

Alle andere varianten met voorzakjes die ik gevonden heb waren allemaal te groot. Heb niet zo'n groot rugoppervlakte en ik wel hem ook vooral voor wedstrijden gebruiken dus dat zit er ook een beperking aan het gewicht wat je mee wil zeulen.

Voor hele lange duurlopen zou ik er mijn tweede waterzak nog in kwijt kunnen volgens mij.

Ben benieuwd als ik hem in handen heb. Ga hem ook droog, maar wel met gewicht eerst uitproberen zodat als hij niet bevalt nog terug kan.

Ik heb geen speciale schoonmaak kit voor de waterzak. Maar de camelbak heeft een hele grote vulopening, dus je kunt in de hele zak goed komen om hem schoon te maken. Dsu ik spoel hem gewoon goed door en poets wat na met een tandenborstel. Het mondstuk ze ik net als mijn kleine flesjes regelmatig te week in gebitsreiniger. Heel wat goedkoper dan dat speciale spul. Na het schoonmaken hang ik hem aan de waslijn te drogen. In de zak die ik nu heb besteld schijnt een speciaal klepje te zitten om de zak goed open te houden tijdens het drogen. Nu doe ik dat met een prop keukenpapier.

Vanavond clubtraining in het bos. En ook zaterdag ga ik mijn lange duurloop samen met een groepje clubgenoten in het bos doe. Zondag moet ik de hele dag jureren in Dongen. Ik hoop dat ik ergens een pauze heb van een paar uurtjes want ik neem mijn loopspullen mee en dan kan ik in boswachterij dorst gaan trainen. Daar heb je ene hele mooie steile zandklim om te trainen.
@ baukje: ja die ziet er goed uit inderdaad. Hoop dat je er veel plezier mee zult hebben. Vanavond ga je lekker lopen het is heerlijk weer. Ik ga morgen weer, daarna zondag en maandag maar dan loop ik in Oostvoorne.

Heb vandaag de lichtere schoen gekocht. Toch maar niet voor de racers gegaan, vond het een stap te ver voor nu en ook niet nuttig want ze zijn nauwelijks geschikt om interval training op te doen. Nu dus een stapje hoger dan de racer maar wel veel lichter dan de Kayano. Ben benieuwd. Morgen proberen tijdens het tempoloopje.
Ja heerlijk om te lopen vanavond. En lekker in het bos alleen grrrr al die muggen. Normaal gesproken heb ik niet zo'n aantrekkingskracht op muggen maar heb er vanavond toch heel wat van mijn lijf geslagen. We hebben flink op tempo gelopen. Fijn te merken dat ook de grote blokken D3 en D4 me toch nog best goed af gaan.

Speciale wedstrijd schoenen heb ik nog nooit serieus overwogen. Ik richt me toch voornamelijk op de wat langere afstanden en de wat zwaardere parcoursen en ik geloof niet dat je dan nog rendement hebt van een speciale wedstrijdschoen terwijl je dan wel op stabiliteit/demping inboet.

Ben nog wel op zoek naar een betere trail schoen. Die ik nu heb zijn prima geschikt voor de wat kortere wedstrijden en bijna geheel onverhard. Maar ik zoek nu een schoen waarmee ik ook de echt lange afstanden kan lopen en waarmee ik ook zonder problemen een 5 a10km asfalt kan overbruggen mocht het nodig zijn.

Maar waar ik mijn loopschoenen koop is toch te weinig keuze en ik wil ze ook niet via een internetwinkel.
@ baukje: tegen muggen: care plus. ik ben onwijs gevoelig voor allerlei stoffen en sla overal van uit maar deze werkt prima en ik krijg er geen last van. ik denk over een bril voor het trainen vanwege de muggen want ik kreeg er laatst eentje in mijn oog en met lenzen is dat niet handig. qua schoenen: het is niet echt een wedstrijd schoen. dat heb ik nog niet nodig, ben natuurlijk niet erg snel nog en wil ook demping en stabiliteit zover een schoen dat kan geven. ben niet in de ban van het minimalistische schoenengebeuren. ik wissel tegenwoordig zoveel mogelijk af qua schoenen. de zwaardere kayano 15 voor de lange lopen (van 10 tot 30 km), de kayano 17 die al ietsje lichter is voor de snellere loopjes. dan heb ik antuurlijk de (enorm zware maar niet zwaar voelende) trabuco voor de trails. die zitten heerlijk en zijn waterdicht. geen idee of ik ooit nog ga uitkijken naar een lichtere trail schoen, misschien wel weer voor de Uk aan het eind van het jaar maar snelheid is voor mij dan (al klauterend over de bergen en ploegend over het strand) niet zo belangrijk (zeg ik nu). dus dat gewicht is jammer dan. deze die ik nu heb doen het ook prima op asfalt ook al slijten ze dan wel wat sneller zag ik. maar voor het interval trainen, wilde ik toch een lichtere schoen en dat is dus de ds trainer geworden. gewoon wel stabiliteit en demping maar wat lichter dan de kayano 17. ben benieuwd. ik denk gewoon dat het lekkerder is om een beetje af te wisselen en ook om niet steeds van die zware dingen aan je voeten te hebben. moet maar zien hoe het werkt.
Ik mag van mijn schoenverkoper altijd maar kiezen tussen twee paar schoenen. Een type van asics en een type van new balance. Maar ik ben nu voor de gewone loopschoen helemaal van new balance afgestapt omdat die eenmaal natgeregend erg zwaar weegt en lang nat blijft.

Ik wissel overigens wel steeds mijn schoenen af. Ik loop momenteel op 3 paar schoenen (niet tegelijk uiteraard). Het schijnt dat het beter is voor de schoenen om ze inderdaad niet iedere dag te gebruiken. En daarnaast kan ik zo langer met de schoenen doen omdat diegene waarvan de demping reeds heel ver heen is ik nog een tijdje voor in het bos gebruik.

Heb vandaag de camelbak binnengekregen. Heb eerst even droog geprobeerd met extra gewicht maar daarna toch een proefrondje gedaan met een gevulde tas. Hij ligt heel stabiel op de rug. De slang kan ik handig wegsteken en de gevulde voorzakjes zitten niet in de weg voor de armbewegingen. Maar het is en blijft natuurlijk toch een last 3 kilo extra mee sjouwen.

Maar ja des te sneller gaan we zonder die last zullen we maar denken. Ga morgen maar een 1 1/2 uur maar neem toch de geheel gevulde camelbak mee om te wennen.

De zak is overigens ook wel heel handig bij te vullen onderweg. Op het 25km punt van de trail is namelijk een bijvulpost. Met een ristsluiting kom ik nu zo bij de vulopening.
Max: Hoeveel loop je nu gemiddeld per week? Ben je nog aan het trainen voor een bepaald doel?

Deze week 2x een half uur zonder pijn gelopen. Komende week zit in in Zwitserland en volgende week in Londen, van lopen zal heel erg weinig terecht komen. Ik neem mijn spullen wel mee, maar ik ben bang dat ze in mijn koffer blijven zitten. Volgende week ben ik 2 dagen thuis en dan nog even naar de fysio voor het opbouw schema. Ik ben benieuwd....

Ik liep woensdag door het bos en het voelde heerlijk om weer eens 30 minuten aan een gesloten te lopen! Ik moest me ertoe zetten om na een half uur te stoppen.
@ charlar: ik liep normaal tussen de 150 en 200 km (nou ja, die jaar dan). Het schema gaat ook uit van rond de 46 km per week zie ik, ik ben nu in week 2. Aan het einde van het schema wil ik dan een 10 km run doen. Helaas valt de trappistenloop er al tussendoor, maar ik denk dat ik die dag dan gewoon het schema volg en er een rustige 10 km loop van maak (die is normaal op zondag, maar kan ik wel met wat schuiven op die zaterdah proppen). Ik wilde het HM schema doen, maar besloot dat ik misschien liever eerst het 'snellere 10 km schema' wilde doen. Dat sluit ook mooi aan bij wat ik deed, duurloopjes, interval en tempoloop. Maar dan met structuur. Dat is misschien wel goed. Ik merk wel dat ik meer een afstandsdier ben dan een snelheidsdier. Maar wie weet, ik probeer het gewoon, rustig aan dan breekt het lijntje niet. Ik maak dit schema lekker af, kijk hoe dat gaat en ga dan eerst weer even een beetje in mijn eigen gedoe verder en dan weer eens kijken. Fijn dat het lopen bij jou weer goed gaat! Leuk Zwisterland en Londen. Voor werk?
Zwitersland en Londen zijn beide voor werk. Beursdeelname en dus van 08:00 tot 18:00 op de beurs en daarna eten met klanten. Rond een middernacht rol je dan half door je bed in en dat dus 4 dagen eerst in Zwitserland en daarna in de UK. Soms is 'huisvrouw' zo slecht nog niet :-)

Morgenvroeg hoop ik nog een rondje te kunnen maken na alle moederdag cadeautjes, knutselwerkjes en gedichtjes in ontvangst te hebben genomen.

Geniet van deze mooie dag!
Vanochtend weer gelopen op de atletiekbaan. Plan was 4x 400-300-200-100m, maar na de 3e keer 400m gestopt omdat mn knie weer begon te zeuren. Dacht dat ik van mn blesure af was maar dus nog niet helemaal. Deze week maar nog 2 of 3x rustig lopen en oefeningen doen. Marikenloop komt zo wel eng dichtbij.
Balen marloes dat de blesure toch weer opspeelde.

Dat worden dus lange dagen charlar. Het klonk zo leuk eerst naar zwitersland dan naar de UK. Maar dit lezende ben ik blij lekker thuis te zijn.

Vanmorgen een duurloopje gedaan van 90min. Met volle bepakking om daar ook maar gelijk aan te wennen. Heerlijk gelopen. Ik had nog wel verder willen gaan maar het leek me beter om me nu toch nog maar tot 90min te beperken.

Morgen zal het wel een in stukken gehakte training gaan worden.
Hallo dames, even snel vanaf de paardencamping in zuidfrankrijk! Vorige week toch nog 2x kunnen rennen op ill de re, n vrij plat eiland met veel fietspaden. 1x 10 km, andere dag 14 km. Het stomme is dat ik mijn goede loopbroeken ben vergeten. Dacht 2 complete setjes bij te hebben, waarvan 1 met een reservebroek ooit gekocht bij de dectahlon. Maar heb helaas alleen die van de dectahlon bij.

Baukje, heb nog zitten denken, als je nog mee zo willen gaan op 22 mei naar het wheel of energy, zou ik je kunnnen ophalen en weer naar huis brengen. Het punt is dat ik wel na het lopen meteen weer naar huis moet ivm familiedag. Dus als je wil zou ik bij de organisatie kunnen navragen of we samen de eerste 1 anderhalf uur kunnen lopen. (zou eigenlijk 2 uur lopen) maar weet niet in hoevere zij het schema al rond hebben.

Laat maar weten dan stuur ik nog een mailtje naar de organisatie.

Lees dat de meeste toch lekker aan het lopen zijn. ging er nog iemand een wedstrijd doen morgen? Anders veel sucses!!
Lauwe ik zou heel graag meewillen! Dus al je het zou willen navragen of het kan heel graag.
Ik ga me hier afmelden en verder kletsen in het start to run topic..

Ga jullie wel in de gaten houden hoor! Heel veel loopplezier..
Jammer juudje dat je hier niet meer meekletst. Maar kom gerust af en toe nog langs om je vorderingen of wat dan ook te melden.

Heb een druk dagje achter de rug. Het plan was uitslapen-ontbijt op bed, daarna naar de wedstrijd op te jureren. Hardloopkleding mee zodat ik eventuele loze gaatjes op kon vullen. Maar ik werd al heel vroeg wakker en werd toch een beetje onrustig van het idee dat ik misschien 's avonds pas kon lopen. Dus snel mijn bed uit, klein anderhalf uurtje door het bos gerend, weer thuis snel douchen en mijn bed weer in. Dochter is bij mij aangeschoven en we hebben samen ons ontbijtje afgewacht. Alleen mijn man en tweede oudste zoon had mijn vroege ecape opgemerkt.

Toen op naar de wedstrijd. Wel spannend want behalve verspringen moest ik ook hink-stap-sprong jureren. En dat heb ik wel geleerd , maar nog nooit in de praktijk moeten jureren. Was ook een heel gedoe met steeds het omwisselen van de afzetbalk.En het ging toch allemaal wat strenger en precieser dan bij de pupillen en junioren,. Er stonden ook bijna continu twee knau mensen in mijn nek te ademen. Maar toch weer veel geleerd en ik geloof alles wel goed afgewerkt. Dus ondanks dat ik gaande weg de dag wel een keer ter verantwoording werd geroepen over een beslissing kreeg ik achteraf toch complimenten dat ik vlot en correct had gehandeld.

Van mijn zoon zijn 800m niet veel gezien. Zag wel vanuit een ooghoek dat hij eerste in zijn serie had. Bleek op 0,05 sec een pr te hebben. Tja het is bijna niets maar het is een pr en dat is toch een mooi begin van het seizoen. Hij staat nu op 2min08:94.

Weer thuis de frietpan aan ( is hier een beetje vaste prik op zondag). Maar heb niet veel gegeten want had nog een klein rondje gepland. Zojuist nog een wat snellere 6km gedaan.

Het is mijn bedoeling de zondag training wat vaker op te gaan splitsen in twee loopjes. Schijnt zo zijn voordelen te hebben.

Morgen in ieder geval rustdag. Nou ja wat lopen betreft. Zal gewoon moeten gaan werken en daar zit dan altijd weer een fietstochtje aan vast.

Nu even wat beddengoed nstaleren in de tent. De 3 jongsten gaan vannacht in de tuin in de tent overnachten.
Tjee is het alweer zo'n lang verhaal geworden.
Ik heb een tijdje niet geschreven, dus er is een hoop bijgekomen zeg!

@Lavender: welkom! Gezellig dat je meekomt schrijven. En alvast veel succes voor de loop in juni!

@Chalar: wat fijn dat het lopen weer pijnvrij gaat! Hopelijk blijft dat zo, en kan je lekker gaan opbouwen (na je drukke werkperiode).

@Lauwe: Fijne vakantie!!!

@Baukje: na het hardlopen je bed weer in, ben je dan niet klaarwakker? Ik merk dat als ik 's avonds hardloop, ik al slecht(er) slaap. Of was het meer een beetje snoozen, dat is natuurlijk ook wel lekker.

Ik kan me voorstellen dat jureren de nodige stress/druk op je legt. Maar het belangrijkste is dat je na afloop een lekker gevoel overhoudt, en zo te lezen is dat het geval! En natuurlijk gefeliciteerd met het PR van je zoon!

Je schreef dat het splitsen van hardlooptrainingen een voordeel kan hebben, mag ik vragen wat dat is? Daar ben ik wel benieuwd naar

---

Hier gaat alles eigenlijk wel weer goed! Vrijdag krijg ik de zooltjes, en het rustig aan doen heeft zijn vruchten wel afgeworpen. Met mijn knieeen gaat het al weer een stuk beter. Hopelijk gaan de zooltjes (die ik vrijdag krijg) er voor zorgen dat de klachten helemaal tot het verleden behoren! Of in ieder geval, dat ze niet terug komen/erger worden.

Ik loop het liefst overdag, 's ochtends of 's middags, maar dit weekend kwam ik mezelf daar wel in tegen hoor. Zondagmiddag heb ik een interval gelopen, expres een andere route genomen omdat het in het park (waar ik vaak ren) behoorlijk druk is op een zonnige dag, maar het viel me flink tegen dat de alternatieve route vrijwel geen schaduw had. Dit was de eerste keer dat ik echt last had van de warmte, dus in het vervolg plan ik het toch anders in. Minder warm moment op de dag, of meer schaduw.

Verder gaan de duurlopen ook weer lekker. Vorige week 70min gelopen, zonder problemen. Dus als de klachten niet terugkomen, kan ik gewoon weer gaan uitbouwen. Zo komt de halvemarathon in oktober toch nog binnen handbereik!
Baukje, ik ga nu het email adress van de dames organisatie op zoeken en dan hoor je later meer.

Gisteren 12 km gelopen, maar wat viel het bergop-af toch weer tegen. en het was eigenlijk al weer te warm ook.

Hopelijk morgen weer een rondje.
Baukje, ik ga nu het email adress van de dames organisatie op zoeken en dan hoor je later meer.

Gisteren 12 km gelopen, maar wat viel het bergop-af toch weer tegen. en het was eigenlijk al weer te warm ook.

Hopelijk morgen weer een rondje.
@ charlar: hoe gaat of ging het op de beurs?

@ lauwe: ik vind het ook erg warm. vandaag werd het ineens warm met blauwe lucht. toen ik weg ging was het net droog en helemaal grijs. had ik dat geweten dan was ik vanavond gegaan

@ baukje: ik weet zelf nog steeds niet wat het effect is van 2 keer training op 1 dag. ik liep in renesse 2x per dag gedurende de 2 dagen. vanvdaag stond er eigenlijk 120 minuten duurloop op het programma maar ik vond het errug warm ineens, en ik kreeg mijn tempo /hartslag ook niet goed omlaag dus ben toch na 1 rondje rottemeren gestopt. ik vroeg me dus af wat het effect zou zijn als ik vanavond een tweede rondje zou doen.

Misschien ga ik het schema wel wat aanpassen, zeker nu het zo warm is. Ik ben gewoon geen mooi weer loper, dan gaan ale tekorten die ik heb gewoon opspelen. Moet maar even kijken. Voor donderdag staan 1000-tjes op het programma, misschien maak ik daar dan wel 600-tjes van
Max zou het uitmaken 600tjes of 1000tjes, want in theorie moeten de 600tjes in een hoger tempo dat die 1000tjes. Zelf vind ik hoe korter de intervallen hoe pittiger,muv de 200tjes. Dat is dan een afstand die in nog kan handelen. Maar verschillende series 400tjes vind ik altijd het zwaarste programma. Vanavond 5x1000 en dan nog een serie 200tjes. Maar ik krijg vanavond pas te horen hoe snel alles moet.

Een training splitsen heeft niet per definitie extra rendement. Maar als je veel lange duurlopen doet kan de belasting voor je lichaam minder zijn bij evenveel km's. En als je wel met regelmaat ook lange afstanden aaneengesloten loopt kun je op die manier varieren.

Verder is het ook een manier om meer korte snelle trainingen per week in te passen terwijl toch je km omvang op niveau blijft.

En dan is er nog eens het practische voordeel. Soms heb je gewoon niet de tijd om aaneengesloten 3 of meer uren te rennen.

Ik denk dat in jou specifieke geval je niet helemaal het rendement haalt wat het schema wil hebben max. Maar dat met het oog op het feit dat duurlopen van 120min voor jou nog een uitdaging op zich zijn. Maar dan nog is het denk ik beter dat als je onderweg merkt dat het je dag niet is je niet tegen heug en meug doorgaat. En als je dan vanavond nog een rondje doet heb je toch je km totaal en dan probeer je gewoon de volgende keer die 120min aaneengesloten.

Ben benieuwd Lauwe. Ja bergop met deze warmte, kan me voorstellen dat dat niet bepaald vanzelf gaat.

Bloempje dat terug naar bed gaan had ik puur voor de kinderen gedaan. Die wilde me een ontbijt op bed geven. Moet ik ze natuurlijk wel de kans voor geven.

Wat betreft de splitsing van trainingen staat hierboven al. Het is dus met name dat je de km's wat op kunt voeren zonder de belasting nog groter te maken.

Fijn om te horen dat het lopen momenteel weer goed gaat. Met die nieuwe zooltjes moet het gaan lukken. Oktober is nog ver weg dus je hebt nog alle tijd om rustig uit te bouwen.
@ baukje: die 120 minuten is - behalve de verveling - niet echt een probleem, maar ik vond het vandaag veel te warm en had ook nog een warme hijgerd naast me lopen. Het ging gewoon niet zoals ik wilde, was veel te hard aan het hobbelen en daar was de training niet voor. snap niet waarom ik nou niet gewoon mijn tempo kon laten zakken, maar ik begon al met een hogere hartslag dan normaal. en aangezien dit rondje puur duurloop in lage hartslagzone zou moeten zijn, had ik het na die 10,5 km wel gezien. Jammer maar helaas. Lijffie is leidend hoofd wilde wel, lijf op zich ook want ik had nergens last van, maar toch voelde het niet lekker op een of andere manier. Raar is dat he? Ik denk dat ik maar gewoon lekker niks ga doen. That said... ik moet natuurlijk nog tweemaal met de hond wandelen. Dat komt er iedere dag weer bovenop, alle wandelingen met beessie. Is het bij jou ook zo warm? Nu is het weer bewolkt, om gek van te worden dus.
Hier komt het zonnetje er pas sinds een paar uur goed door, de rest van de dag nog bewolkt geweest.

O je loopt dus al wel vaker 120min. Nee ik dacht dat dat een wat langere afstand was dan dat je tot nu toe gedaan had. Maar dan nog is het in zo'n schema na een halve marathon wel de bedoeling om de duurloopen ook echt aaneengesloten te houden. Tot hoever loopt de duur eigenlijk op in het schema?

Ja hier moet de hond ook naast het lopen nog gewoon 4 keer per dag worden uitgelaten. Maar is niet bepaald een straf he. Alleen de tijd ontbreekt hier soms.
@ baukje: hahaha ja die hondjes he ze ligt nu zielig op haar bedje met een broekje aan. maar dat dweilen achter haar aan vond ik ook niks en dit is een speciaal hondenbroekje bij loopsheid. zie je het voor je je ziet het nauwelijks die string. hahahaha. nee de afstand is geen probleem, het is meer psychologisch want ik doe normaal de langere afstanden 'elders' en dan wil ik nog wel eens even een 15 seconden stil staan voor een kiekje het is hier nu ook weer bewolkt. raar weer. ik denk dat ik straks voor de lol een rondje ga doen, gewoon misschien zelfs wel zonde rhorloge. kreeg net mijn nieuwe compressiebroek binnen. ben erg blij met de sugoi maar deze zit ook super lekker. ben benieuwd of het net zo'n goed effect heeft op mijn linkerbeen (bloedvaten zitten daar dicht dus altijd dik). voelt in ieder geval prima.

edit: mmmm heb net even gewandeld met beessie en had de broek nog aan, dus gewoon mijn buitenbroek erover en proberen maar. zit heerlijk die broek. geen idee of de sugoi beter is of niet, beide broeken zitten heerlijk. de cw-x geeft wat meer ondersteuning maar is voor nu een beetje te dik.
Hier merk ik nauwelijks iets als de hond loops is. Heb ik eigenlijk nog bij geen een van de honden ooit gehad. Nou ja een enkel druppeltje maar echt niet meer.

Ik loop mijn lange duurlopen zelden alleen. Of ik loop ze samen met clubgenoten of ik combineer het met de gezamelijke duurloop en een enkele keer loop ik de lange duurlopen samen met een andere vereniging. Andere omgeving , andere praat.

Als ik ze wel helemaal alleen loop plan ik altijd een grote ronde. Niet dat ik mijn loopje dan al helemaal uitstippel maar loop dan eerst wel via een voor mij bekende weg naar een ver punt. Op de terugweg kan ik dan altijd nog bezien of er een lusjte bij moet of dat ik moet proberen ergens wat af te snijden. Maar omdat ik dan gericht naar een bepaald punt toe loop ben ik niet zo met tijd bezig.

Een heel enkele keer doe ik als mentale training weleens een lange duurloop bestaande uit kleine rondjes. Maar dan zit je er inderdaad wel tegenaan te hikken.
@ baukje: hahaha het onderste stukje over de broek die lekker zat ging over mijn eigen compressiebroek he niet overhet loopsheidbroekje. Nou ze lekt behoorlijk deze keer. Vorige keer kwam het allemaal matig op gang maar nu kon ik echt dweilen als ze dan lief stond te kwispelen naast me. Dus dan maar dat ding aan. Hahaha ja het is echt psychologisch hoor dat lopen, want ik vind het soms best lastig als ik ee ronde start waarbij ik al wéét dat het lang is (hier in de buurt dan). Op vreemd terrein maakt het niet uit, daar is alles spannend en mooi. Toen ik in Bergen liep, had ik 18 km gepland, maar omdat ik verkeerd was gelopen werd het 24 en dat maakt dan niet eens uit terwijl het toch wel veel meer is (procentueel). Gek dat het koppie ook zo meespeelt. Ga je voor een snelle 5 km (noem maar wat) dan lijkt het ook ver en start je voor een 10 of 15 km, dan kom je er pas lekke rin na 7 km ofzo. Geen idee hoe dat nou werkt. Hahaha nou ja,rustig aan in mijn geval dan breekt het lijntje niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven