tomtom kado geven

09-05-2011 13:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wat vinden jullie ervan om een tomtom kado te geven aan je vriend? En welke tomtom zouden jullie aanraden? Ik heb al een beetje zitten kijken maar vind het een beetje moeilijk wat een goede is..
Ik heb een paar jaar geleden een TomTom cadeau gekregen van mijn man, was (en ben nog steeds) er heel blij mee.

Kieskeurig.nl is een handige site om TomToms te vergelijken maar de verkopers bij BCC, Mediamarkt, etc. kunnen je er ook veel over vertellen.
Zijn GPSen niet beetje uitstervend?

Iedere telefoon heeft toch tegenwoordig ook een 'tomtom'-functie?
Ideaal kado. File-info is erg prettig, flitsinfo ook. Andere diensten vin ik peroonlik mindr dringend
Ik heb vorig jaar mijn man ook een tomtom gegeven. Misschien niet het meest romantische cadeau, maar wel handig en hij was er superblij mee.

Ik heb toen gewoon de aanbiedingen in de gaten gehouden, uiteindelijk een bij de anwb gekocht voor een goede prijs.

Volgens mij zijn alle tomtoms wel goed. Je kunt kiezen voor xl of gewoon, en er kunnen verschillende kaarten bij zitten.

Andere merken heb ik geen ervaring mee.
quote:lilalinda schreef op 09 mei 2011 @ 13:21:

Zijn GPSen niet beetje uitstervend?

Iedere telefoon heeft toch tegenwoordig ook een 'tomtom'-functie?Maar gebruik je die in de auto?
@wilnaar57kilo; ik heb een TomTom voor je in de aanbieding. Even offtopic want dat vraag je niet maar ik gebruik inderdaad mijn iPhone voor mijn navigatie. Hij ligt bij mij in de kast.

Maar ontopic; ik heb een TomTom en was er erg tevreden over. Duidelijk, prima te updaten via computer.
quote:liesse schreef op 09 mei 2011 @ 13:27:

@wilnaar57kilo; ik heb een TomTom voor je in de aanbieding. Even offtopic want dat vraag je niet maar ik gebruik inderdaad mijn iPhone voor mijn navigatie. Hij ligt bij mij in de kast.

Maar ontopic; ik heb een TomTom en was er erg tevreden over. Duidelijk, prima te updaten via computer.

Mijn vriend heeft ook een iphone maar daar kun je toch niet echt van a naar b mee navigeren? Ja, je kunt zien waar je rijdt maar je kan toch geen begin en eindpunt invoeren en dat die je dan de weg wijst, of heb ik het nu mis?

Wat voor Tomtom heb je?
Kan wel met iphone, je kan er bijvoobeeld de tomtom-sftwre op zetten. Alleen moet je bekijken of je de kwaliteit voldoende vindt, oa vanwege de slechtere gps. Ik hoor er sterk wisselende verhalen over
quote:ritmeester schreef op 09 mei 2011 @ 13:32:

Kan wel met iphone, je kan er bijvoobeeld de tomtom-sftwre op zetten. Alleen moet je bekijken of je de kwaliteit voldoende vindt, oa vanwege de slechtere gps. Ik hoor er sterk wisselende verhalen overOke nou ja ik denk dat een tomtom toch handiger is, die kan ik dan bv ook meenemen, ik kan natuurlijk moeilijk zijn iphone meenemen..
quote:ritmeester schreef op 09 mei 2011 @ 13:22:

[...]

Maar gebruik je die in de auto?ja hoor, je krijgt een special houder bij je telefoon om hem vast te klikken in de auto.
Kijk wel even naar de zuignap. Ik heb nog een oude tomtom en die valt steeds van het raam.

Vrienden hebben een nieuwere en die draai je vast met de zuignap. Blijft supergoed zitten!
Ja dat is inderdaad belangrijk, Ik zat naar een tomtom go live 1000 en 1005 te kijken maar vind ze op zich wel wat duur.
@wilnaar; ik moet even kijken thuis wel type TomTom ik heb. Zal het voor je opzoeken. Heb je een mailadres waar ik je op kan mailen of mail zelf even naar meisjeinutrecht@hotmail.com
Je kan het ook gewoon hier neerzetten liesse
De tomtom is deur uit en vervangen door een telefoon met gratis navigatiesoftware en gratis updates.
Ik heb de tomtom go live 1000 besteld... Ik ben zeer benieuwd wat hij van mijn kadootje vindt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven