Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Ja bizar eigenlijk met mijn gemoedervlekte lichaam dat ik dat niet vaker laat doen. Maar het stond al even op mijn lijstje en nu ik ook daadwerkelijk verandering merk bij paar vlekjes en vriendin er gisteren ook over begon, is het eigenlijk gewoon tijd om kop uit zand te halen.

Darly goed dat ze woensdag weer naar dokter gaat. Extra voor jou en je moesje.

Bloes naar onderzoek

Qua slapen wat nog niet bij de tips staat. Voor slapen gaan bad nemen met ontspanningslotion. Druppeltje lavendelolie op je kussen. Orgasme?
quote:mimsey schreef op 09 mei 2011 @ 13:17:

Bloes, geen alcohol wil wel eens helpen. kan het proberen

Oh, dat zegt Lil ook al.

Niet lezen/tv kijken in bed. Voor velen een must, maar het maakt vaak ook onrustig. Moet ook te doen zijn

Had je al een nieuw kussen? jep

En is eht erger geworden sinds jullie nieuwe bed/matras? Nee ik ben altijd een spook in bed..
En een orgasme maakt nix uit helaas, ik verwerk gewoon hele dagen in mijn slaap. Oordoppen is niet voldoende; ik maak MM echt wakker met mijn drukke gedoe. En soms is het nog erger; dan zeg ik hele vervelende dingen in mijn slaap waar hij dan een kutgevoel van krijgt en ik 's morgens niets vermoedend naast een knorrige man wakker word.

Enfin, ik ga eens wat proberen. Dank voor het meedenken!!
En anders misschien het probleem met huisarts bespreken?
Dank voor de hugs en lieve adviezen, ik ga ze doorgeven :-)

En het heeft geen ' stoornissen' - oorzaak verder, Bloes? Geen slaapapneu, dat je je REM-slaap niet kan vinden...dat soort dingen?

Komt goed Suup, soms is de drempel enger dan de ruimte die er achter ligt...gut wat filosofisch *grijns*
*hik*

xxx zuuuuuuuuuuup
*giet een nep mojito in voor Zuup*
Liever koffie

Wat een avond, doe ik mijn best scharrel te ontlopen door me de hele avond in de roookruimte op te houden, ga ik me medestamkroeggenote nog even een borrel op nabijgelegen terras doen, zit hij daar ook en schuift mijn gezelschap bij hem aan. Uiteindelijk waren we samen over hebben we nog een heel vaag gesprek gehad waarin wel veel duidelijk is geworden en ben ik uiteindelijk wel alleen naar huis gegaan.

Nou ja koffie dus.
En C/P:

Oudste had het ook erg naar haar zin in Lissabon, al zei ze de eerste dag wel dat ze het jammer vond dat haar zusje en MM of vrienden er niet bij waren. De heenreis was heel relaxed en overdag, we hoefden 's avonds alleen nog wat te eten. Ik heb de dagen zo rustig mogelijk gehouden en met zoveel mogelijk vaste ijkpunten en dat werkte prima. In Portugal eten mensen pas na 19 uur en het was een uur vroeger dan hier dus het was even wennen voor mijn kleine hongerklapje. Dan kreeg ze een banaan ofzo en dan was het weer goed,

We hebben geen enkel museum van binnen gezien, want zij mocht aangeven wat ze wilde doen en zien. En daar had ze geen zin in dus heb ik me verbeteren en langs een aantal culturele hoogtepunten gelopen. Het was een flinke wandeling om bij het kasteel te komen, dat midden in de stad ligt op een heuvel. Door allerlei straatjes slingerde het pad er naar toe, met prachtig uitzicht op de Taag en de stad, af en toe een winkeltje in en soms even stoppen om te drinken en foto's te maken. Toen we eindelijk bij het kasteel waren, zei ze: "Hier hoef ik niet in hoor!" Ok, wat jij wil.

We hebben wel een enorm aquarium bezocht en omdat zij pijn in haar voeten had van het lopen, hebben we kaartjes gekocht van een dubbeldekkertoeristico-bus. En bovenop was het hardstikke koud maar we hebben enorm gelachen en genoten. Ik had één grote sjaal bij me en goed weer verwacht dus geen vesten meegenomen. Maar op de bus was het kkkkkkkoud. Dus gaf ik haar die sjaal. Ze drappeerde hem zo dat we er samen onder konden zitten en zo zat ik dan, dicht tegen mijn grietje, me te vergapen aan een prachtige stad in een suffe toeristenbus.

Het eten vond ze best te doen. Ze houdt enorm van zalm en schoof dus een complete zalmmoot naar binnen. En omdat ik nog niet klaar was met mijn paella-achtige gerecht, ging zij een rollenspel doen met de garnalenkopjes die naast mijn bord lagen. Ze zette ze op haar vingers en liet ze praten. Grinnik, dat was heul grappig..

Er ligt een badplaats in de buurt van de stad, daar zijn we de laatste dag geweest. Ze vond daar niet veel aan dus we hebben welgeteld een half uur op een strand doorgebracht, de rest van de tijd hebben we gedwaald door het dorp en gegeten. En cola gedronken; ze mag nooit cola van ons maar nu mocht ze er één per dag. Wat een feest...

Toen we terug waren in de stad, sleurde ze me spontaan in de toeristenbus, die toevallig voor onze neus stopte. Deze reed een andere route, langs de toren van Bélem, en ze wist dat ik die wilde zien. De tekst in het koptelefoontje was niet te verstaan dus ging zij zelf verslag uitbrengen. Met het stemmetje van die tourguide: "Aan uw linkerhand ziet u een heel mooi gebouw. Het is het ........ Marie- Marie - Maritiem Museum van Lissabon!"

Lachen dus, ze had het erg naar haar zin en ik zat maar trots te wezen dat dat mooie grietje mijn grietje is. Steeds voelde ik haar tengere handje in de mijne. Ze had leuke ideeën voor wat we konden gaan doen die dag en als ik dan ter plaatse blij zei dat dit echt een goed idee was, zei ze steevast: "Jaahaaa, ik heb altijd goeie ideeën!" Ik mocht geen krab of kreeft of garnalen uit een aquarium in restaurant maar ze at zelf sardientjes, tonijn en zalmmoten. Ze sleepte me mee naar winkeltjes met sieraden en kocht een geweldige ketting en een prachtige ring voor me (ze had geld gekregen van MM, waarvan ze iets leuks met/voor mij moest doen). En 's nachts kroop ze dicht tegen me aan en zei "weltruste mamaatje"

Onvergetelijk dus.
Aaaah! Wat leuk! Wat lief!
Ze heeft ook gemopperd hoor. Het zou Oudste niet zijn zonder gemopper.

Midden in de nacht, ging ineens het licht aan en was ze heel druk en boos in de weer. Er zat nl een mug en nu móest die dood. Dus zette ik licht geïrriteerd mijn bril op, zoek naar de Deet (vergeten; die heeft Jongste mee op kamp) en op zoek naar die mug.

Niet gevonden. Licht uit, hopen dat ie weg is. Slapen. Mopper.

Toen ze wakker werd bleek dat ze hem geplet had. Op haar kussen, het lijk zat nog op het kussen.

Ik heb echt een knap kind, ze kopt zo een mug uit de lucht!
Heerlijk, wat fijn om te lezen

Moest erg aan je denken vannacht Bloes toen GG weer eens woelend en wel door het bed ging, zelf in diepe slaap, maar mij hield hij heel lang wakker. Steeds als ik weg dreigde te zakken kreeg ik weer een por of een trap. Nu dus ook nog beetje vaag. Hij gaat het wel goedmaken door me vanavond mee uit eten te nemen

Zuup, nog beetje ok door de dag gekomen? Hoe is het met verdere werkvooruitzichten eigenlijk?
Bloes

Wat klinkt dat fijn allemaal, elfs het gemopper

Dag doorgekomen, oa dor drie uur bij de kapper te gaan zitten. Haar weer kek in laagjes en opgefrist door highlights. Gisteravond nog geprobeerd het op de foto te krijgen, maar daar kwam het nieuwe kapsel niet mooi op uit, dus zal vandaag even aan een collega vragen of er een foto gemaakt kan worden, moet er ook nog een voor een smoelenboek inleveren.

Verder druk aan het zoeken naar opdrachtgevers.Komt allemaal wel goed.

D hoe is het nu met je moeder?

Ik moet zo naar dokter dus ben benieuwd wat zij zegt over de moedervlekken.
Sterkte Suup, goed dat je het doet. Beter kopuitzand en eventueel ergens vroeg bij dan negeren en later (mogelijk) ellende.

Jaaaaa, foto van kekke Suup! Zien! Zien! Zien!

Dot gaat vanmiddag geknipt worden , GG gaat mee want die heeft heel specifieke ideeen over wat wel of niet mooi is (ik ben meer van haal maar stukkie af, komt allemaal wel goed). Het zal mij benieuwen. Dochter is laatst uitgebreid geknipt en daar is GG helemaal verbolgen over (ze was bij haar moeder, ik had er níks mee te maken!), dus bij de andere dochter gaat hij er stevig over waken. We gaan het zien

Nu gauw in auto en werken, fijne dag allemaal!
Succes Suup!

Gisteren naar Herman van Veen geweest en dat was voor het eerst niet overweldigend prachtig. Het was wel leuk hoor maar de show zit vol grappen en grollen waar vooral de oudere dames in het publiek het bijna in hun Tena Lady deden. Nja. Hij speelde een prachtige toegift toen de helft de zaal al uit was. En we waren daar met mijn schoonouders en die zijn altijd leuk, dus het was een gezellige avond.
Het zijn onschuldige moedervleken. Is zelfs een naam voor,maar die ben ik vergeten. Laat 1 op mijn onderrug maandag weghalen.

Oh ik moet zo lachen Lil om jouw GG. Dochter heeft het stukken orter nu toch? Ik herinner me dat we het er aan de eettafel over hadden.

Werkse vandaag!
Leuk Bloes dat hij weer tourt, gelijk even op zijn site gekeken,maar hij komt volgend jaar pas in suupstad, dus heb nog even om erover na te dneken (vind de zaal waar hij in suupstad speelt niet zo sfeervol).

Maar jammer dat het niet overweldigend prachtig was.
Fijn dat ze allemaal mogen blijven, Suup, op 1 na dan Toch een opluchting!

Moeders gaat volgens mij wel wat beter maar ze geniet vooral van alle aandacht op het moment denk ik en daarom blijft ze nog een beetje zielig. Ach, en dat mag ook best eigenlijk :-)

Bah, ben op werk en het stinkt hier naar brand. Zie vriendjespagina.
Nou die ene mocht van de dokter ook blijven hoor, maar van mij niet.Tis niet echt een moedervlek, maar meer een pukkelwrat idee,moet wel verdoofd worden en dan wegsnijden. Ieks.

Achgossie die mama van jou. Tuurlijk mag ze best even zielig zijn,lekker verwennen dus.

*gaat naar vriendjessite*
Dan doe je gewoon net alsof je een tattoo laat zetten. Heel stoer voorover buigen en tegen de dokter zeggen: "snijden maar!" Dankzij verdoving voel je er w.s. niet veel van, evt kun je een paracetamol (of 2) pakken een uurtje tevoren.

Bij mij hebben ze tijdens de zwangerschap van Oudste een moedervlek op mijn slaap (niet in mijn slaap ) weggesneden. Ze raakten echter een piepklein slagadertje dus ineens hadden ze een mini-fonteintje. Ik zag in mijn ooghoeken bloed gepulseerd spuiten en ging bijna van mijn graat/graad (??). Ik ben zo'n watje.....
Ieuw, dat lijkt me ook niet fijn!

Wel fijn dat het allemaal ok is Suup, goed dat je het nu gewoon maar weet

Nou, de Diva zit in de kappersstoel terwijl ik dit tik, het zal mij benieuwen. Verwacht geen grootscheepse ingrepen.

Ze kwam trouwens totaal stralend terug uit school vandaag, want ze heeft voor het eerst echte schrijfletters mogen oefenen, in zand En nou heeft ze een Letterkaart, om aan te kunnen strepen welke letters ze al in het zand heeft gepield. En plaatjes geknipt en geplakt van letters met een 'i' (van Dochter, zoals jullie begrijpen ). Mijn trotse meisje. "Nou ben ik met De Letters begonnen mam, dan hoor ik al bijna bij de Groten...". verzuchtte ze bij de lunch.
Jóehoeoeoeoe?!

Koffie, misschien ?
Jep, doe eens koffie!
Koffie!!!
Hier 2e ronde; met slaperig hoofd de eerste bak te slap gemaakt; dát is echnielekker....

Nu fijn vers & sterk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven