rimpels in decolleté
woensdag 11 mei 2011 om 15:41
Dag mensen,
Weet eigenlijk zelf niet waar dit onderwerp nou bij hoort; lijf&lijn of hierbij. Enfin, ik ga het maar eens proberen.
Ik ben 24 en heb al rimpels (geen hele diepe, maar toch..) in mijn decolleté. Iemand goede tips tegen dit verschijnsel? (En nee, ik lig niet veel in de zon o.i.d. daar ben ik hierdoor erg voorzichtig mee).
Ik zag op internet (en toevallig laatst) op tv van die bh's van 'la decolleté' en die zouden hun werk goed moeten doen. Iemand ervaring hiermee?
Bedankt alvast!
Weet eigenlijk zelf niet waar dit onderwerp nou bij hoort; lijf&lijn of hierbij. Enfin, ik ga het maar eens proberen.
Ik ben 24 en heb al rimpels (geen hele diepe, maar toch..) in mijn decolleté. Iemand goede tips tegen dit verschijnsel? (En nee, ik lig niet veel in de zon o.i.d. daar ben ik hierdoor erg voorzichtig mee).
Ik zag op internet (en toevallig laatst) op tv van die bh's van 'la decolleté' en die zouden hun werk goed moeten doen. Iemand ervaring hiermee?
Bedankt alvast!
woensdag 11 mei 2011 om 15:53
woensdag 11 mei 2011 om 16:17
woensdag 11 mei 2011 om 16:51
Ik heb die decollete bh en verdomd, het werkt. Veel beter dan ik verwacht had. Ik smeer eerst antirimpelcreme en als ik dan met de bh slaap zijn de rimpels 's ochtends bijna weg. Enige nadeel vind ik dat het ding lastig te wassen is en door de creme wel snel vies wordt. Maar wel echt een aanrader hoor. De oorzaak van de rimpels is zonneschade en op je zij slapen met flinke borsten. Ik kan niet lekker op mijn rug slapen en bovendien snurk ik dan.
.
woensdag 11 mei 2011 om 17:15
Hoi perel
ik ben een jaar ouder dan jij en draag hem het liefst elke nacht alhoewel ik hem ook weleens vergeet hoor.
je voelt het niet ik niet althans zit erg zacht en comfortabel
Ik heb wel de zwarte besteld wit: word :nog eerder vies
En ik smeer sinds 2 jaar factor 50 op mn decolettee stom dat hhad ik echt jaren eerder moeten doen...
ik ben een jaar ouder dan jij en draag hem het liefst elke nacht alhoewel ik hem ook weleens vergeet hoor.
je voelt het niet ik niet althans zit erg zacht en comfortabel
Ik heb wel de zwarte besteld wit: word :nog eerder vies
En ik smeer sinds 2 jaar factor 50 op mn decolettee stom dat hhad ik echt jaren eerder moeten doen...
woensdag 11 mei 2011 om 19:28
Goed om te horen dat er hier ervaringen zijn met die bh. Ik ga het ding denk ik maar aanschaffen.. en goed smeren, smeren (wat ik al doe). Ben overigens wel benieuwd, hoe ik er dan bij moet lopen als ik 40 of 50 ben..
Ik troost me voor nu dan maar even met het idee, dat de cosmetische technologie dan vast al weer zover vooruit is, dat er wel iets tegen te doen is.. We'll see.
Thx, voor het meedenken!
Ik troost me voor nu dan maar even met het idee, dat de cosmetische technologie dan vast al weer zover vooruit is, dat er wel iets tegen te doen is.. We'll see.
Thx, voor het meedenken!
donderdag 12 mei 2011 om 22:58
dinsdag 17 mei 2011 om 09:09
Ik gebruik ook die decolette maar ben niet heel enthousiast. Mijn borsten zakken nog naar beneden. Smorgens heb ik dus nog rimpels. Dat ding is ook ze wijd. Heb het al ingenomen want dacht dat het Mss zou helpen maar het is nog te wijd. Ben waarschijnlijk erg smal op me rug.
Gebruik het wel trouw iedere nacht , Mss verdwijnen de rimpels niet maar wordt het ook niet erger...
Gebruik het wel trouw iedere nacht , Mss verdwijnen de rimpels niet maar wordt het ook niet erger...