Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Bij die lichte streep die ik had deed ik vier rondedansjes... en vriend schrok zich rot (ik doe heeeeele stomme rondedansjes).
Ooohhhh een streep !!! Wat goed !!!

Who's next???????
quote:fanatic schreef op 11 mei 2011 @ 21:24:

Ooohhhh een streep !!! Wat goed !!!

Who's next???????Volgens het schema ben jij bijna aan de beurt.
Haha, wat zijn jullie allemaal al enthousiast! Leuk!

Dank dank dank allemaal

Kan het zelf gewoon nog niet geloven! Hoewel ik eigenlijk wel weet dat lichte streep ook positief is...

Heb idd geprobeerd om een foto te maken van de test, maar dat lukt niet, wordt te wazig.. en met flits zie je helemaal al niets meer...

Geen idee wanneer ik me morgen weer kom melden hier.

Ik gooi er wel even een sms tegenaan als ik meer weet! Dus niet stressen allemaal, maar zal pas tegen eind van de middag worden!

Ga nu zo op bed, moe moe moe... vanacht veel wakker geweest door flink wat onweer..
Lieve Deb, dit kan niet missen hoor!! Gefeliciteerd. Een streep is een streep.

Wauw!!! Wat fijn voor jullie!
quote:germanwings schreef op 11 mei 2011 @ 21:26:

[...]

Volgens het schema ben jij bijna aan de beurt.GW, wat ben je toch een grappig wijffie he. Wil jij niet?
quote:fanatic schreef op 11 mei 2011 @ 21:34:

[...]

GW, wat ben je toch een grappig wijffie he. Wil jij niet?Nee, alhoewel ik het wel een beetje "aanstekend" vind op de een of andere manier, zou ik nu echt nog niet willen en mss wordt het ook wel een nooit ipv een nog niet. Ben er nog niet uit. En jij? (op de langere termijn?)
quote:germanwings schreef op 11 mei 2011 @ 19:56:

Speec, hier hebben we ook een bange kat, is altijd meteen weg en nog nooit een tik. Laats was ik boven bezig en h speelde op haar kamer, opeens was het heel stil, ga ik kijken zit ze op de studeerkamer de kat te aaien, die zich dus ineens gewoon liet aaien (de smiecht )wat zoooooooooet
quote:germanwings schreef op 11 mei 2011 @ 21:36:

[...]

Nee, alhoewel ik het wel een beetje "aanstekend" vind op de een of andere manier, zou ik nu echt nog niet willen en mss wordt het ook wel een nooit ipv een nog niet. Ben er nog niet uit. En jij? (op de langere termijn?)

Weet het niet GW, vind het zowiezo nu nog niet "aanstekend" werken. Ben blij voor iedereen die zwanger raakt / net bevallen is, maar zelf moet ik er niet aan denken.

Ik ben er nog niet uit. Vriend wil er volgend jaar weer eens aan beginnen tegen de tijd dat ze 2,5/3 is.. en ik heb zoiets van dan al??? Sorry???
en dan, justdeb, wat retespannend! ik heb enige ervaring met lichte strepen maar zal wachten met je felien tot je een dikke hebt!! woeiieeeeeee. weer nieuwe baby's!

en gw, 3en? heeft maya wat te melden?

(beck, komt goed morgen hoor, met jompel plaatsen. gw en ik lullen je er wel doorheen).
quote:DJ.Momo schreef op 11 mei 2011 @ 21:47:

(beck, komt goed morgen hoor, met jompel plaatsen. gw en ik lullen je er wel doorheen).??
oh kut, de tabel! haha, helemaal vergeten dat ik dat moet doen.......
jij bent TO'er, weet je nog? dan moet je schema bijhouden. en dus ook de eer om jompels te plaatsen hihihi
quote:Becky26 schreef op 11 mei 2011 @ 21:54:

oh kut, de tabel! haha, helemaal vergeten dat ik dat moet doen.......tsjk...
haha sorry!

Ik ga de laptop afsluiten ladies, weltrusten.
jompels plaatsen is leuk!!!

En tja, zwanger zijn lijkt me eigenlijk wel weer heel leuk! Weer zo"n mooie buik en een schoppend kindje. Maar daarna... dan heb je ineens 2 kinderen. Ik weet niet, maar dat hoeft eigenlijk echt (nog) niet van me.
wel trust lieve beck, slaap lekker!
duuvje, hoest met de buik? of heb ik dat gemist?
Oeh, Justdeb, wat spannend!! Ik zal in mijn slaap voor je duimen hoor! Maar ook ik had een lichte streep, en die lichte streep ligt nu lekker in haar bedje, ha ha!

Nou, die Speec had volgens mij ook al ambitie, dus misschien moeten we nu van onderaf verder gaan..?

Ben het overigens eens dat iedereen wel heel snel zwanger lijkt te worden voor de 2e. Of zijn we er zelf gewoon minder mee bezig? Misschien moeten we gewoon weer een datum afspreken wanneer we er met z'n allen weer voor gaan, dan wordt het weer ouderwetsch piesdagen tellen!!
quote:germanwings schreef op 11 mei 2011 @ 21:57:

En tja, zwanger zijn lijkt me eigenlijk wel weer heel leuk! Weer zo"n mooie buik en een schoppend kindje. Maar daarna... dan heb je ineens 2 kinderen. Ik weet niet, maar dat hoeft eigenlijk echt (nog) niet van me.

Ja, dat heb ik nou ook een beetje! MIjn gevoel zegt, ja leuk!! Maar na even nadenken lijkt het meer een romantische gedachte die in praktijk nog wel eens tegen zou kunnen vallen.. maar misschien wel helemaal niet hoor..

Ik ben ook nog even benieuwd hoe het met onze Ik en Riz is.. Alles goed dames? Lang niets gehoord! Laten jullie weer eens weten hoe het gaat?

En Rain, voor mijn gevoel heb ik jou ook lang niet "gezien". Hoe is t met t huis? En komt er weer eens een nieuwe foto van dat lekkere vrolijke mannetje?

Speec, thanx! Ben zelf ook wel erg content met ons meisje, ha ha! En die stoere Berend gaat zelfs op teva's nog wel wat vrouwenharten breken, ha ha!
Justdeb, ben het met de rest eens een lichtte streep is ook een streep! Dus gefeliciteerd!

Er beginnen hier steeds vaker mensen te polsen of we een 3de willen. Ik weet t nog niet, iig niet voordat j1 4 jaar is.

Bv afbouwen gaat echt hard, vanmorgen 1x gekolfd (125cc na 8 uur) en vanavond (na 12uur) gevoed en nog geen spanning op de borsten en j2 dronk ook niet lang
Kath, GW en ik gaan er om strijden wie als laatste de tabel vol maakt voor een 2e jompel... hahahahaha
Ebp

J2 heeft doorgeslapen vannacht. Om 22 uur laatste voeding en nu pas weer. Wel 2x geluid maar zocht dan zelf zn duim op en sliep weer verder
Nou, als laatste hoef ik echt niet hoor, Fan! Ik ben natuurlijk ook al bijna bejaard, en jij hebt nog wel een aantal jaren de tijd.. En Maya is er natuurlijk ook vroeg bij, die heeft nog alle tijd voor een 2e leg!

Mijn meisje is Zo gezellig weer!!
Hey Kath, ik ben er nog wel hoor! Ben inderdaad alleen zo ontzettend druk, en dat samen met het feit dat ik niet zo veel nuttigs te melden heb maakt dat ik niet zo veel typ. Maar ik lees wel elke dag even mee hoor. Dus ben goed op de hoogte van alle laatste nieuwtjes en ontwikkelingen hier!

De verbouwing is zo goed als klaar. Vorige week is de nieuwe vloer gelegd en nu is het grote schilderwerk en afwerkdingetjes begonnen. En dan moet de tuin nog, maar daar komt als het goed is vandaag iemand voor langs om offerte te maken en dan de keuken nog. Maar de aanbouw staat!

Oh, en dan gaan we over anderhalve week nog met vakantie ook!!!! Ben ik nog helemaal niet mee bezig maar als ik er zoals nu even over nadenk vind ik het wel spannend.

Ik zal nog even een foto op Hyves gooien. Wel 1 vanaf de telefoon dus kwaliteit is dan wel iets minder.

Goed, dit is dus de reden dat ik hier niet zo veel typ, druk, zit op iPhone en das klote typen en dan ook nog een heel verhaal over mezelf. Nou ja, er komt vast weer een tijd dat ik weer met jullie mee ga kletsen! Maar ik denk wel aan jullie hoor en ben jullie absoluut niet vergeten.

Fijne dag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven