Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Looola, ik snap ook heel goed dat je niet wilt gaan, maar kun je de rest van je leven met deze vragen rond blijven lopen?

Ik denk dat je veel langer last zult hebben van een gebroken hart en het veel langer zal duren om hier over heen te komen, als je geen antwoorden op je vragen krijgt.

Ik snap die vent niet. Echt niet!

Songfestival.....vroeger vond ik het leuk, nu niet meer zo.

En Nederland komt toch niet door de halve finale heen.

En dat ligt niet aan de 3 J's, maar gewoon aan de vriendjes politiek.

Goeie reis Mevr. Zonneschijn!
Ook ik ga door met mijn leven na een verbroken relatie die redelijk vergelijkbaar is met die van Looola. En als ik dan kan, dan kun jij dat ook. Niet achter een vent aan gaan lopen. Geen geld aan tickets verspillen omdat je dingen duidelijk wilt hebben of lijmen. Ik lees dat ik er wat anders in sta dan de anderen hier, maar dit is wat ik je adviseer. Het gaat je echt weinig anders dan frustratie, meer verdriet en misschien wel spijt opleveren als je hem toch achterna reist. Een man zou jou verdomme als hoofdprijs moeten zien, en wat gebeurt er nu: hij laat je gewoon zitten. Dit gaat heel hard en moeilijk worden, maar houd de eer aan jezelf. Echt.
En veel liefs aan jullie allemaal natuurlijk.

MZ, goede reis en have fun in NL!

Heidel, VG, Pino, Maj en SD, dikke kus voor jullie ook.

Flamenco, als je nog meeleest, hallo!

Ik heb het hier goed en ga nu slapen.
MZ, bedankt voor het meeleven, ik vind het fijn om te horen hoe iedereen erover denkt. Wat betreft de geheimtaal... :-) Ik vind het trouwens supergoed dat je al zo goed Zweeds spreekt, en inderdaad, al zou je nooit een baan vinden... Je hebt je tijd in ieder geval nuttig besteed! Niet dat Zweeds nu zo handig is in de rest van de wereld, maar je weet nooit wanneer je er iets aan kan hebben. Goede reis morgen!

Viva, ook jij bedankt voor het altijd meeleven, je bent altijd als de kippen erbij in dit topic en je leeft met iedereen mee. Ik hoop dat we elkaar een keer live kunnen ontmoeten!

Hoe is het voor jou om nu weer de hele week op kantoor te zitten? :-)
Nee nee, ik ga eerst naar Belgare! En dan pas vrijdag door naar Nederländerna... Helaas kan ik het songfestival vanavond niet volgen want dan ben ik onderweg. Ik denk dat de tijd van vriendjespolitiek een beetje over is, want de stemmen van de jury weegt voor de helft mee dit jaar. Uit de vorige halve finale zijn Turkijen, Polen (en ook Noorwegen) tegen alle verwachtingen in niet door. En IJsland wel! Heeft een zelfde soort stijl nummer als NL, dus daarom denk ik dat er wel wat kans is dat ze door gaan! Zou het wel leuk vinden.

Loola; ik denk dat jij de enige bent die kan beslissen om wel of niet te gaan en dat je moet doen waar je je het best bij voelt.
Looola,

VOlgens mij is er geen juiste keuze in dit geval.

Phil heeft gelijk dat je niet achter een man aan moet gaan die jou niet (meer) wil. Geen tijd en energie aan verspillen.

Maar kan je dit al doen na een paar dagen?

Zoiest duurt even voordat je dat in ziet en het echt kan doen, denk ik.

En je wil toch nog steeds antwoorden? Kun je anders wel achter je laten? Kun je wel door zonder antwoorden?

Ik denk dat je dat wel kan, maar dat het proces langer duurt.

Ik zeg hiermee niet dat je heen moet gaan, maar wel dat je minimaal nog een (telefonisch) gesprek met hem hebt.

Maar ik vind hem echt steeds minder aardig............hij had beloofd te bellen, dat heeft hij nog niet gedaan!

Een mailtje? Of iets anders?

Als hij helemaal niks heeft gedaan, dan vind ik hem nog een grotere flapdrol (Mevr. Zonneschijn haar woorden) dan eerst, en dan druk ik me nog zacht uit.

Een relatie kan over gaan, maar dan hoor je nog wel steeds netjes en met een beetje respect met elkaar om te gaan, en dat doet hij niet.

Lieverd, helaas moet je het allemaal zelf doen en het zelf beslissen, maar ik hoop dat onze woorden je helpen. EN we hebben er allemaal een iets andere mening over, en ik hoop dat je overal een beetje aan hebt.

De aarbeving in Spanje was in Lorca. Phil zit daar ongeveer 200km vandaan.

En ik heb even op internet gegoogled en de beving is in omliggende plaatsen gevoeld, maar niet zo ver als waar Phil zit.

Toch hoop ik dat ze zich even meldt. Ze zal maar net op een dag tripje daar geweest zijn.

Ik heb ook video's van toen ik klein was.

Heel oud! En zonder geluid.

Maar wel heel leuk om zo nu en dan eens te kijken, maar dat is al heel lang geleden.
Volgens mij voetbalt Nederland beter dan dat ze kunnen zingen! En ik ben absoluut geen voetbal fan.

Nederland kan nog z'on leuk liedje in sturen, maar winnen zullen ze nooit.

Jammer.

En waarom? Geen idee. Andere landen stemmen op elkaar, het is gewoon geen eerlijke competitie, de beste inzending wint niet perse.
O, wat klink ik bitter...........................
.
Oke, doen we!

Wat ben jij positief zeg!

Op zich vind ik mezelf ook een positief persoon, maar in dit geval ben ik realistisch.

En je bedoelt dat Nederland het echt wint, of vanavond de halve finale?

Ik moet nog zien of ze daar door komen.

Verdomme, nu zit ik al weer op het werk te forummen!
Heee, forumjunkie, wel werken he!
Ik heb het nog niet gehoord............ schaam, schaam

Ik ga het vanavond luisteren.

EN NU GA IK AAN HET WERK!
Ik denk niet dat NL gaat winnen, maar ik denk wel dat we de halve finale doorkomen en dat een top 10 klassering er in zit!!!

Is phil op vakantie in S. dan? Dat wist ik niet! Hoop dat alles goed is daar met die aarbeving enzo.
Ciao!
Ik heb Phil even een sms gestuurd en gevraagd of alles goed is.

Nog geen reactie, maar ik laat het weten zodra ik wat van haar hoor.

Met jullie enthousiasme voor song festival moet het wel goed komen, Nederland moet gewoon winnen!

O, jullie zijn aanstekelijk!
---
MajMaj!!!!!!!!!!!!!!!!!

je bent er weer!

welkom terug.

IK ben heel benieuwd naar je verhalen. Leuk gehad?

Is je ex nog gekomen?

Mevr. Zon, moet jij nog niet vertrekken?

Je gaat vandaag toch naar Nederland?
Lieverds, ik ben springlevend hoor, zat alleen de hele ochtend op een paard. Niets gevoeld van de beving hier, ik zit te zuidelijk. Best heftig, 30.000 mensen hebben vannacht op straat moeten slapen en hier is er geen vuiltje aan de lucht. Dank voor jullie zorgen anyway.

Maj! Welcome back!
Blij te horen dat alles goed met is, Phil.

Verder genieten nu daar!
Heidel, dat is leuk om zo'n filmpjes dan weer te zien, en toch ook vreemd om je vader terug te zien die al zolang overleden is... Gelukkig hebben jullie filmpjes!

Dames, veel plezier met het songfestival

En Philein, veel plezier in het zonnetje!

MajMaj, welkom thuis, ik ben heel benieuwd naar je verhalen! Benieuwd wat je allemaal gedaan hebt en of je ex nog naar NL is gekomen.
Heidel, ik krijg een fles Macedonische wijn van je!!!!!!!!!!!
Ben blij te lezen dat met Phil alles goed is....ik had haar op Facebook gemeeld,en ik hoorde maar niks.....Gelukkig hier wel!

Hihi,VG, jij krijgt je fles wijn!

Loola,hoop dat je een beetje goed het weekend doorkomt....

Later meer!
Come fly with me on a jetplane
Wat zijn we stil vandaag!

Nog leuke plannen voor het weekend?

Ik niet echt.

Even kijken wat er nog op de bankrekening staat en dat bepaald of ik ga shoppen of niet.

Ik heb mezelf deze week al verwend met 2 jurkjes die eigenlijk iets buiten mijn budget waren............ Maar zo ontzettend leuk.

Maar ik heb nog een complete nieuwe sport outfit nodig, want ik ga beginnen met sporten!

Er zit een hele leuke sportschool hier in de buurt, met fitness apparaten en ook lessen zoals Zumba, Yoga, Pilates, Aerobics, etc en er is ook een sauna en steamroom.

Is £35 per maand. Das heel goedkoop toch?

Ik moet er hoognodig een paar kilo af hebben en hoe dan ook is sporten goed voor je. En die lessen die gegeven worden lijken me heel leuk.

Doen jullie aan sport? Zo ja, welke sporten?

Pino, ik weet dat jij veel fietst.

SD en Phil rijden paard, maar ik zie mezelf nog niet lekker galopperen over Oxford Street.

Phil, nog steeds naar je zin daar? Heerlijk aan het genieten hoop ik.

Looola, al wat gehoord?

Elke dag dat hij je langer laat wachten, vind ik hem minder leuk.

Ik weet dat internet soms moeilijk is aan boord, en je hebt weinig tijd, en dan zijn alle computers bezet......maar de meeste schepen hebben inmiddels wireless in de hutten, dus als hij dat ook heeft, dan heeft hij geen excuus.

Hij moet ook tijd gehad hebben om even de telefoon op te pakken, zoals hij beloofd had!

Mevr. Zon, veilig aangekomen in Nederland?

Nog leuke plannen?

Heidel, ben je aan het werk vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven