Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Speec, ik vond de eerste weken/maanden ook niet leuk... begon pas te komen met een maand of 3/4. Ik vind haar nu ook veel en veel leuker... de dreumes tijd is best lollig (op haar buitjes na dan...)
Het is hier ook helemaal goed gekomen hoor fan. Het klinkt een beetje *braak*, maar de liefde voor berendje moest hier echt groeien. Nu verheug ik me er echt op om hem weer uit bed te halen. Dat was in het begin wel anders...
quote:fanatic schreef op 12 mei 2011 @ 10:25:

Moom, wij gaan naar portugal. Is goed aan te vliegen, maar ik zal eerlijk zijn... ik begin nu het gevoel te krijgen van waar ben ik in godsnaam aan begonnen...ik zit iig al naar langere tijd te kijken, ivm 2 verloren dagen met van slag zijnd Sjaakje. dus geen 8 maar 11 of 12 dagen. En ik ga pas in september he, ivm 2e baby van bro (en kwartaal afsluiting wat ons hier bezig houdt in juli/aug). Wil wel zeker zijn van mooi weer, als ik opgesloten zit in appartement met beeb en het ook nog eens koud is en zeikt van de regen, word ik helemaal gek! denk dat ik me maar over het vroeg op heen moet zetten, en dan een leuk appartementje vlakbij strand en suup op tenerife of GC ga zoeken. ohja, en vent overtuigen.
quote:speculaas78 schreef op 12 mei 2011 @ 10:47:

Het is hier ook helemaal goed gekomen hoor fan. Het klinkt een beetje *braak*, maar de liefde voor berendje moest hier echt groeien. Nu verheug ik me er echt op om hem weer uit bed te halen. Dat was in het begin wel anders...bij mij ook, maar dat kwam door die enorme pijn aan de Grand Canyon bij aanhappen.
Ik vind dat helemaal niet *braak* klinken... heb hier precies hetzelfde gehad.... heb vaak zat jankend op de bank gezeten, met een huilende mega M. en dat ik dan maar bleef zeggen : Mama wil wel voor je zorgen, maar mama weet niet zo goed wat je wil, waarom huil je nou???? Ik vond het echt een hele moeilijke tijd.... had helemaal niet dat gevoel van lekker cocoonen en heel de dag lekker knuffelen met mijn baby...
Annika, wij gaan naar Gran Canaria. En ja moom, das om half 6 vliegen en dus midden in de nacht op pad. Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat....

En dat tentje is misschien wel handig maar weet zeker dat die lekkere vent van mij daar niet in gaat slapen!

Oh en moom, wij hebben voor bungalowhuisje achtig iets gekozen. Die paar uurtjes dat hij slaapt kom ik vast wel liggend op een bedje in de zon met cocktail en boek door!

Maar goed, over een paar weken zal ik uitgebreid verslag doen en kan ik jullie vertellen of het mij is mee- of tegengevallen. Gelukkig heb ik mij er nog geen voorstelling van gemaakt en zien we wel hoe het gaat.
Rain, wanneer vertrek jij naar Gran Canaria?

Wij zitten trouwens ook in een bungalow. Denk dat het best goed te doen is. Het enige wat ik hoop is dat de vliegtijden een beetje fijn zijn
quote:fanatic schreef op 12 mei 2011 @ 10:50:

Ik vind dat helemaal niet *braak* klinken... heb hier precies hetzelfde gehad.... heb vaak zat jankend op de bank gezeten, met een huilende mega M. en dat ik dan maar bleef zeggen : Mama wil wel voor je zorgen, maar mama weet niet zo goed wat je wil, waarom huil je nou???? Ik vond het echt een hele moeilijke tijd.... had helemaal niet dat gevoel van lekker cocoonen en heel de dag lekker knuffelen met mijn baby...dat had ik dan weer niet. wist precies wat hij wilde, vond alleen het voeden heel pijnlijk. en dat ik na 6w nog niet volledig hersteld was, maar nog die stomme ijzerpillen moest nemen was even klap in mijn gezicht. daardoor had ik in het begin heel erg: jaaaa, ik wil nu gelijk een 2e! dit nog een keer meemaken, en nu veel bewuster en niet zo langs me heen vliegerig. maar gelukkig ebt dat beetje weg. nu heb ik bijv nog geen idee of ik uberhaupt nog wel wil. (want: sjaakje is zo lief, makkelijk en zoet, kan alleen maar tegenvallen....)
Hm, heb D-Reizen maar gebeld voor vliegtijden...

Heenreis : 20.05

Terugreis : 15:30
ooooooooowkeej! alleen heen is wat laat, redt Mpie dat? wanneer ga jij?

ik ga even verder snorren op sunweb.nl. (nog suggesties voor andere operators? ik zag ook veel bij eliza was here, incl huurauto, maar dan heb je weer autostoel-meesleep-gepunnik).
Ik ga 10 juni weg...

Geen idee of M. het gaat redden op de heenweg. Ik gok van niet... kijk er ook wel tegenop hoor...

Ik heb bij oad geboekt
Moom, september in die contreien is volgens mij super! Wij zaten in augustus in Mallorca en het was WARM!

Ik zou ook nooit voor een hotel kiezen, dan eerste een appartement met balkon of een huisje.

Wij gaan kamperen, N. gewoon in d'r campingbedje met eigen matrasje en dan kunnen wij siesta vieren in de zon buiten de tent. We zitten gelukkig in een omgeving waar ook genoeg te doen is als het wat minder weer is (daar waar N ook is verwekt ). Voordeel van N. d'r ene slaapje is, is dat het tegelijk is met de siesta in frankrijk dus veel is op (ook op wijngebied) niet te vinden.
Oh men, door jullie gelul over vakantie krijg ik ook echt zin! (en ben ik zo naief om te denken dat zo"n lange vleigreis best goed gaat?).

Nou ja, we gaan straks in ieder geval eerst 2 weekjes naar schwarzwald. En ik hoop echt dat vent weer bij draait voor wat betreft komende winter.

Net gezwommen, mijn kind heeft weer tig keer gedoken dus nu net op bed gegooid. En ze heeft weer een nwe gril. Wil nu geen melk meer, vanochtend al niet en nu net ook al niet.
GW, ik zie het iig echt niet zitten met sjaak, helemaal naar bali. voor mezelf vond ik het al gruwel, laat staan met die actieve dondersteen die ik nu als extra stuk handbagage heb.
Moom, eliza was here vond ik wel echt een aanrader (op het maxi-cosi zitje na, maar de zitjes voor grotere kinderen zijn beter geregeld).

En mss vervloek ik mezelf straks ook wel als ik in dat vliegtuig zit met kreisend kind. Maar goed, dan weten we dat ook wel weer. (maar ik denk dat we mss meer last van de jetlag hebben, ik hoop gewoon dat ze een beetje van d'r moeder heeft, dan is ze daar snel over heen).
oh, stoel zat er al bij?
Nee, stoel moet je bijboeken, was iets van 35 euro. En wij hebben toen uiteindelijk op kosten van eliza een nwe stoel gekocht omdat ze geen maxi-cosis hadden en mijn kleine wurm dus in de grotere stoel moest....
Maar de service is wel prima. En wij hadden heerlijk appartement, met een spa erbij (is ook heel lekker kan de 1 bij kind blijven terwijl de andere even gemasseerd wordt of een pedicure krijgt).
aah, ok.
quote:germanwings schreef op 12 mei 2011 @ 10:03:

Mariss, ik zal het serieus overwegen. Vind je het moeillijk om te lezen als wij het over een 2e hebben? Wanneer gaan jullie eigenlijk naar het ziekenhuis? Dit najaar?

Nee natuurlijk niet gekkie! Is toch logisch dat jullie daarmee bezig zijn. Ik kwam even langs om deb te feliciteren (want een licht streepje is ook heus een streepje!) en toen las ik globaal wat van de laatst geposte berichten, vandaar mijn reactie op jou, wat uiteraaaard een grapje was...maar ik hoop dat dat wel duidelijk was?!?

Ik denk dat wij medio augustus naar het zh gaan. Ga ervan uit dat ik me dan weer beter / goed genoeg voel. Gaan eerst nog even op vakantie naar Noorwegen

quote:speculaas78 schreef op 12 mei 2011 @ 10:29:

Maris, hoe gaat ie? Hoe is het op het werk? Beginnen de kinderplannen weer een beetje terug te komen? En hoe staat het met de huizenplannen?

Nou het re-integreren op mn werk gaat nog erg moeizaam. Vanmorgen net weer overleg gehad met mn leidinggevende en de bedrijfsarts, en volgende week nog met P&O, zijn met elkaar een passend traject aan het uitzetten voor mij.

De verhuisplannen staan weer op een laag pitje, haha. Lekker wispelturig! Ik kijk nog steeds 3x per week op funda, en af en toe bezichtigen we een huis, maar zolang er niet één voorbij komt waar we hét jáááá-gevoel bij hebben, blijven we lekker zitten waar we zitten, want op zich is het hier prima

voor Berend's drol! 13 dagen arm ventje.
Wat?! Een grapje?! Ik had al bijna die spiraal eruit gehaald voor je

En augustus weer naar het zh is al best snel! Jammer dat het qua werken nog niet zo wil vlotten.

Moom, al iets geboekt?
nee gw. ben aan t werk, en vent weet nog van niets

maris, idd, balen van werk niet vlotten. je klinkt wel wat opgewekter!
Zien jullie wat ik in het schema heb gedaan? Helemaal zelf!

Justdeb, gefeliciteerd!!!!!
feli beck!

(en euhm, is er al een tweede test in de pies gehangen dan?)
Jaaa knalpositief!! T wordt grote zus!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven