Goede dag, slechte dag.. Deel 2
maandag 21 februari 2011 om 11:58
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
donderdag 12 mei 2011 om 23:30
Nee dat heeft mijn vader me nooit geleerd...
Hij plakte wel mijn band (ik had vroeger bijna nooit lekke band) maar legde het mij niet uit.
Mijn ouders zijn geen sterren in ons zelfstandig maken. Ze kunnen niet zo goed dingen uitleggen. Dus bepaalde dingen hebben zij heel lang voor ons gedaan en op een gegeven moment gaan we die dingen zelf uitvogelen.
Het is niet echt een 'overdracht' om het zo te zeggen.
Hij plakte wel mijn band (ik had vroeger bijna nooit lekke band) maar legde het mij niet uit.
Mijn ouders zijn geen sterren in ons zelfstandig maken. Ze kunnen niet zo goed dingen uitleggen. Dus bepaalde dingen hebben zij heel lang voor ons gedaan en op een gegeven moment gaan we die dingen zelf uitvogelen.
Het is niet echt een 'overdracht' om het zo te zeggen.
donderdag 12 mei 2011 om 23:37
donderdag 12 mei 2011 om 23:47
Ik maak de band los met lepels (ja ben een stoer wieffie) maar met bandenlichters kan het ook
Kunnen jullie ook een gaatje in de muur boren of een kast in elkaar zetten of andere "mannen" dingen?
Ah een krolse poes voor de deur is niet zo leuk Ibi, heeft toch nog wel wat voordelen als je half doof bent
Kunnen jullie ook een gaatje in de muur boren of een kast in elkaar zetten of andere "mannen" dingen?
Ah een krolse poes voor de deur is niet zo leuk Ibi, heeft toch nog wel wat voordelen als je half doof bent
donderdag 12 mei 2011 om 23:57
Ik hou niet zo van klussen, ik kan het wel, maar liever niet haha
Ik ben wel goed met computers , maar ben na windows XP overgestapt op macbook, dus ben niet helemaal thuis in de laatste ontwikkelingen op microsoft gebied. Ik word ook altijd gebeld als iemand overgaat van KPN naar UPC (of vice versa) om alles aan te leggen
Ik ben wel goed met computers , maar ben na windows XP overgestapt op macbook, dus ben niet helemaal thuis in de laatste ontwikkelingen op microsoft gebied. Ik word ook altijd gebeld als iemand overgaat van KPN naar UPC (of vice versa) om alles aan te leggen
vrijdag 13 mei 2011 om 00:41
Trusten Choco.
Nou ik heb het geprobeerd... maar ineens begint het te knagen dat ik mijn project (van de cursus) nog niet af heb.
Ik heb daar een aparte mailbox van, die ik al weken niet gecheckt heb, dus geen idee wat daar allemaal in zit aan mails. Denk dat mijn opdrachtgever niet zo heel blij is met mijn manier van werken.
Even forummen nog, ter afleiding.
Nou ik heb het geprobeerd... maar ineens begint het te knagen dat ik mijn project (van de cursus) nog niet af heb.
Ik heb daar een aparte mailbox van, die ik al weken niet gecheckt heb, dus geen idee wat daar allemaal in zit aan mails. Denk dat mijn opdrachtgever niet zo heel blij is met mijn manier van werken.
Even forummen nog, ter afleiding.
vrijdag 13 mei 2011 om 01:22
Kan niet slapen lig te huilen in bed te bidden dat hij terug komt of dat ik naar hem toe mag doe ik wel vaker maar helaas zonder resultaat. Verdorrie waarom heb ik dit soort nachten altijd als ik moet werken de volgende dag?
Ow en nee zelfs met bandenlichtera lukt het me niet .
Volgens mij is wasmachine nu klaar hoop stiekem dat ik daar onbewust door wakker bleef hopelijk slapen jullie al!
Ow en nee zelfs met bandenlichtera lukt het me niet .
Volgens mij is wasmachine nu klaar hoop stiekem dat ik daar onbewust door wakker bleef hopelijk slapen jullie al!
vrijdag 13 mei 2011 om 11:08
IBI fijn dat je wel hebt kunnen slapen, uiteindelijk.
Ik heb ook niet veel plannen. Wil zondag even naar de kerk waar ik dan ook die mensen zie van de commissie (behalve X) Ik zei al tegen mijn ouders dat dat dan mijn laatste keer in de kerk is. Zal uiteindelijk niet echt zo zijn, maar voor nu dus wel.
Het wordt een weekend bijtanken denk ik, meestal kijk ik daarnaar uit, maar als het weekend dan is aangebroken vind ik het saai.
Ik heb ook niet veel plannen. Wil zondag even naar de kerk waar ik dan ook die mensen zie van de commissie (behalve X) Ik zei al tegen mijn ouders dat dat dan mijn laatste keer in de kerk is. Zal uiteindelijk niet echt zo zijn, maar voor nu dus wel.
Het wordt een weekend bijtanken denk ik, meestal kijk ik daarnaar uit, maar als het weekend dan is aangebroken vind ik het saai.
vrijdag 13 mei 2011 om 11:58
Ik heb heel heeeeeel veel studiedingen te doen. Ben een beetje pissig eigenlijk. Vanaf februari (dus eigenlijk al voor ik de 2e keer in kliniek was) probeert studieadviseur al duidelijkheid te krijgen over inhalen van een tentamen. En die man antwoordt dus nooit. EN nu antwoordt hij doodleuk dat ik het de 25e kan maken. Als het een leer een boek uit je hoofd tentamen was geweest ging het wel, maar het is een lees 9 boeken tentamen...
Ik weet het niet hoor, dat wordt heel veel blufwerk en heel veel samenvattingen scoren.
Ik weet het niet hoor, dat wordt heel veel blufwerk en heel veel samenvattingen scoren.