Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Nee dat heeft mijn vader me nooit geleerd...

Hij plakte wel mijn band (ik had vroeger bijna nooit lekke band) maar legde het mij niet uit.

Mijn ouders zijn geen sterren in ons zelfstandig maken. Ze kunnen niet zo goed dingen uitleggen. Dus bepaalde dingen hebben zij heel lang voor ons gedaan en op een gegeven moment gaan we die dingen zelf uitvogelen.

Het is niet echt een 'overdracht' om het zo te zeggen.
Nieuwe band eromheen leggen kan heel lastig zijn als hij nog erg nieuw is en strak.

Mika, nee ik ben nog lang niet uitgestudeerd, nog 2essays en 3 tentamens...
Al dagen een krolsche poes hier voor de deur niet zo fijn als je wil slapen

mij lukt het niet om de band los te krijgen als dat eenmaal gedaan is kan ik het wel geleerd van mijn moeder. In de praktijk heb ik het nooit zelf gedaan maar ik kan het dus wel op het losmaken na dus
Daar heb je bandenlichters voor, toch? (op internet gezien ) Lukt het daarmee ook niet?

Misschien kan broertje trouwens wel even helpen, maar risico daarvan is dat ie ook zegt: ik doe het wel ff, dat gaat sneller. Dan leer ik het nooit
Ik maak de band los met lepels (ja ben een stoer wieffie) maar met bandenlichters kan het ook

Kunnen jullie ook een gaatje in de muur boren of een kast in elkaar zetten of andere "mannen" dingen?

Ah een krolse poes voor de deur is niet zo leuk Ibi, heeft toch nog wel wat voordelen als je half doof bent
Ja kast in elkaar zetten kan ik wel. Gaatje boren moet ook wel lukken.
Ik hou niet zo van klussen, ik kan het wel, maar liever niet haha

Ik ben wel goed met computers , maar ben na windows XP overgestapt op macbook, dus ben niet helemaal thuis in de laatste ontwikkelingen op microsoft gebied. Ik word ook altijd gebeld als iemand overgaat van KPN naar UPC (of vice versa) om alles aan te leggen
Wat moet je dan aanleggen yellow
Ha dat is goed om te weten

Ik voel me sinds een paar uur opeens veel rustiger. Alles zat me zo dwars de laatste dagen, maar dat gevoel is wat gezakt. Gelukkig.

Hopelijk wordt het met iedere nacht slapen een stukje beter.

Welterusten!
Welterusten Moon

Mika : De tvkabels, internet en telefoon. Aansluiten is beter woord !
Moon ik hoop dat je een goede nachtrust hebt

Yellow ik dacht dat iedereen dat zelf wel kan maar blijkbaar niet.

Ik ga ook naar bed, trusten Yellow en ieder die nog mee leest
Welterusten Stargatertje van me
En nee, ik heb mensen gezien die echt hele rare dingen deden met het aansluiten...
Ik heb me dagen vermaakt op het blundertopic maar wil me toch even melden!

Niet bijgelezen en ik duik meteen mn bed in!

Tot morgen!
Trusten Choco.

Nou ik heb het geprobeerd... maar ineens begint het te knagen dat ik mijn project (van de cursus) nog niet af heb.

Ik heb daar een aparte mailbox van, die ik al weken niet gecheckt heb, dus geen idee wat daar allemaal in zit aan mails. Denk dat mijn opdrachtgever niet zo heel blij is met mijn manier van werken.

Even forummen nog, ter afleiding.
Moon Is het veel wat je had moeten doen?
Kan niet slapen lig te huilen in bed te bidden dat hij terug komt of dat ik naar hem toe mag doe ik wel vaker maar helaas zonder resultaat. Verdorrie waarom heb ik dit soort nachten altijd als ik moet werken de volgende dag?

Ow en nee zelfs met bandenlichtera lukt het me niet .

Volgens mij is wasmachine nu klaar hoop stiekem dat ik daar onbewust door wakker bleef hopelijk slapen jullie al!
Ibi Ik ben nog wakker .

LIeverd toch, ik weet niets te zeggen wat het ook maar enigzins minder erg kan maken voor je, of je kan geruststellen. Een hele dikke knuffel
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen IBI, het voelt zo nutteloos om hier iets te schrijven.

Hopelijk ben je iets rustiger nu, en slaap je lekker.

Vind het zo erg voor je.

voor Ibi.
Goedemorgen allemaal
Hallo, bedankt voor de lieve woorden en bloem. Ben toch nog in slaap gevallen al duurde het nog even.

Nu op weg naar mijn werk nog redelijk op tijd. Hebben jullie plannen voor komend weekend? Ik eigenlijk nog helemaal niet voelt gek heb normaal altijd wat te doen.
quote:_yellowlove_ schreef op 13 mei 2011 @ 01:00:

Moon Is het veel wat je had moeten doen?

Eh.... mijn hele eindopdracht.

Ik was daar mee bezig toen ik half maart voelde dat het de verkeerde kant op ging met me. Sindsdien ligt het project op zijn gat.
IBI fijn dat je wel hebt kunnen slapen, uiteindelijk.

Ik heb ook niet veel plannen. Wil zondag even naar de kerk waar ik dan ook die mensen zie van de commissie (behalve X) Ik zei al tegen mijn ouders dat dat dan mijn laatste keer in de kerk is. Zal uiteindelijk niet echt zo zijn, maar voor nu dus wel.

Het wordt een weekend bijtanken denk ik, meestal kijk ik daarnaar uit, maar als het weekend dan is aangebroken vind ik het saai.
Ik heb heel heeeeeel veel studiedingen te doen. Ben een beetje pissig eigenlijk. Vanaf februari (dus eigenlijk al voor ik de 2e keer in kliniek was) probeert studieadviseur al duidelijkheid te krijgen over inhalen van een tentamen. En die man antwoordt dus nooit. EN nu antwoordt hij doodleuk dat ik het de 25e kan maken. Als het een leer een boek uit je hoofd tentamen was geweest ging het wel, maar het is een lees 9 boeken tentamen...

Ik weet het niet hoor, dat wordt heel veel blufwerk en heel veel samenvattingen scoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven