gek van geen seks!

14-05-2011 00:05 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, na veeel en hele goede seks met mijn ex, al 4 jaar vrijwel geen seks. En ik word daar gek van!

Ik weet wat er hier op het forum gezegd wordt over hoe makkelijk het is om mannen in de kroeg op te pikken. Ik ga regelmatig naar de kroeg maar ik leer daar nooooit mannen kennen. Ze kijken wel een beetje maar tot iets meer dan dat komt het nooit. Dat ligt ongetwijfeld aan mij, ik ben niet lelijk, niet dik maar ook niet mooi slank, maar wat ik hoor is dat het er vooral aan ligt dat ik iets gesloten en ontoegankelijks uit straal. Ben daar laatste tijd wel mee bezig maar krijg er geen vat op. Daarnaast heb ik gewoon echt de skills niet om op iemand af te stappen, ik heb geen flauw idee wat ik dan moet zeggen ofzo...

Ik wil me graag veilig voelen bij iemand en op mn gemak voelen voor ik iemand mee naar huis neem (naar iemand anders huis ga ik liever niet). Maar dat lukt natuurlijk niet in 1 avondje. ONS zijn gewoon niet mijn ding vrees ik.

Ik word er inmiddels behoorlijk verdrietig en wanhopig van. Jaren geen seks, terwijl ik nergens meer van geniet dan van seks!

Ik wil dit graag delen, misschien zijn er mensen die tips hebben (datingsite, seks site, been there done that, tis t m niet zo voor mij...) of hier iets zinnigs over kunnen zeggen.

Flauwe grappen mogen ook achterwege blijven, ik heb er inmiddels echt last van. Ben een vlotte jonge meid en wil onderhand weer eens bemind worden en seks hebben!!! T gebeurd me nooit meer dat een leuke man op mij valt :'( en ik wil niet de rest van mn leven alleen blijven!(quarterlife crisis???)

Thanks!!
Seksdating moet ik je afraden, been there (bijna dan) done that, maar het is allemaal oplichterij. Lees je posting nu pas goed; daar was je kennelijk al achter.

Maar waar je dan wel gewoon leuke, eerlijke, oprechte mensen vindt waarmee je kunt vrijen zonder meteen een samenlevingscontract of meer nog te moeten tekenen, geen idee. Ik wacht even af of er meer ervaren deskundigen zijn
tja.. wat zal ik hier op zeggen.

Ik verwacht dat dit topic snel volloopt.

Ben je erg leuk? (plagend)
quote:manikshamanik schreef op 14 mei 2011 @ 00:07:

Seksdating moet ik je afraden, been there (bijna dan) done that, maar het is allemaal oplichterij. Lees je posting nu pas goed; daar was je kennelijk al achter.

Maar waar je dan wel gewoon leuke, eerlijke, oprechte mensen vindt waarmee je kunt vrijen zonder meteen een samenlevingscontract of meer nog te moeten tekenen, geen idee. Ik wacht even af of er meer ervaren deskundigen zijn

Seksdating ligt helemaal aan het soort site en hoe je het zelf aanpakt. Heb meedere malen een leuke "scharrel" hierdoor gevonden. Tips: - Er zijn meerdere serieuze sites om een seksdate of sekscontact op te doen. Gewoon even rondneuzen op internet. Betaalde sites zijn niet altijd beter!

-Check (via cam, of telefoontje) of je de goede persoon voor je hebt.

-Vraag goed door om erachter te komen of iemand meer ervaring heeft/niet op het laatst koude voeten krijgt of het voor de spanning doet en niet om het afspreken.

-Ga jezelf niet "bloot" geven op de cam en spreek nooit de eerste keer thuis af, altijd neutraal terrein met meer mensen.

-Vertel altijd aan iemand dat je een afspraakje hebt en laat je een keer smsen of bellen om te checken of alles goed met je is.

-Kijk goed rond op het profiel van de persoon in kwestie, bijvoorbeeld of er positieve reacties staan, geen ranzige foto's (of je moet dat sexy vinden)

-Wees heel duidelijk in je profiel wat je zoekt. Ik zette er bijvoorbeeld in dat ik op zoek was naar een sekscontact maar wel een serieus contact, geen rare dingen, etc.

Verder kun je ook bij het uitgaan wel een leuk contact opdoen hoor, of via een singlesfeest of wat dan ook.

Succes!
Overigens lees ik je OP nog een keer maar ben je niet meer naar een relatie op zoek? Het is niet makkelijk om seks voor de seks te hebben zonder dat er gevoelens bij komen kijken. Kan me je behoefte wel goed voorstellen trouwens. Ik kan ook niet zonder.

Vind het niet de ideaalste manier hoe ik het nu doe maar voldoe in ieder geval aan mijn behoeften
Heb op die sites gekeken, maar durf er echt geen fotos ofzo van mezelf op te zetten. En dan houdt t al snel op. Ben nu wel ergens bezig, maar t is zo plat allemaal en dat past zo totaal niet bij mij.

Mannen van 40-50 zie ik ook niet zitten.. (ben zelf 25).

Een relatie wil ik inmiddels wel weer. Maar ik ontmoet dus NIEMAND! Ga vaak naar feestjes, op stap, enz enz maar het lukt gewoon niet. Ik voel me maar tot heeeel erg weinig mannen echt aangetrokken, en heb denk ik teveel zelfrespect om met de eerste die mn biertje komt betalen in zee te gaan. Ik Zal vast teveel eisen stellen, maar ik wil in ieder geval aantrekkingskracht voelen.

Vorig jaar een date gehad, maar nadat hij het alleen maar over mn 'dikke tieten' had (serieus!!!) ben ik daar ook maar mee gestopt.

Hoe stappen jullie op mannen in n kroeg af??

Hoe krijgen jullie die aandacht?
Ik heb een paar keer contacten via chatsites opgedaan. Ben ook niet zo'n uitgaanstype. Helaas zijn de meeste wat serieuzere chatsites zoals chatcity niet meer.
quote:tiswah schreef op 14 mei 2011 @ 00:38:

Heb op die sites gekeken, maar durf er echt geen fotos ofzo van mezelf op te zetten. En dan houdt t al snel op. Ben nu wel ergens bezig, maar t is zo plat allemaal en dat past zo totaal niet bij mij.

Mannen van 40-50 zie ik ook niet zitten.. (ben zelf 25).

Een relatie wil ik inmiddels wel weer. Maar ik ontmoet dus NIEMAND! Ga vaak naar feestjes, op stap, enz enz maar het lukt gewoon niet. Ik voel me maar tot heeeel erg weinig mannen echt aangetrokken, en heb denk ik teveel zelfrespect om met de eerste die mn biertje komt betalen in zee te gaan. Ik Zal vast teveel eisen stellen, maar ik wil in ieder geval aantrekkingskracht voelen.

Vorig jaar een date gehad, maar nadat hij het alleen maar over mn 'dikke tieten' had (serieus!!!) ben ik daar ook maar mee gestopt.

Hoe stappen jullie op mannen in n kroeg af??

Hoe krijgen jullie die aandacht?

Jeetje wat een suffe vent zeg! Je moet ook eerst een keer een leuke ervaring hebben idd. Wat voor foto's durf je niet te plaatsen? Ik heb gewoon een gezichtsfoto erop staan maar in het begin deed ik dat ook niet en wisselde ik na langer contact via (een alternatief adres) mail een foto uit. Dan liet ik altijd eerst de man eén sturen.

Maar hoezo mannen van 40/50 jaar? Mijn ervaring is juist dat ze meestal jonger zijn of van mijn eigen leeftijd. De meeste reacties liggen van mannen tussen de 25 en 35 jaar. Je hebt ook sites waar je voornamelijk chat. Je moet dan wel een beetje er doorheen prikken. Er zitten natuurlijk ook van die vieze mannetjes tussen maar ik copy paste gewoon een afwijzing en na een tijdje heb je vanzelf een serieuzer iemand te pakken. Dan kan je altijd nog via msn, sms, bellen, mailen verder praten.

In het begin vond ik het ook doodeng maar na een leuke date had ik meer zelfvertrouwen. Was bij mij ook 0 hoor, na mijn relatie. Verder bij het uitgaan niet té veel ermee bezig zijn maar een beetje leren spotten wanneer iemand interesse heeft (naar je kijkt, flirt, je aandacht trekt, etc.) En proberen daar op in te gaan door terug te flirten, leuk gesprek, dansen. Beetje uitvogelen wat voor iemand het is en wat hij zoekt, etc. Een keertje buiten de kroeg afspreken. Zoiets.

Ik ga bijna niet meer uit maar zo ging het meestal, ha ha.

Verder heb ik ook wel dat het niet meer zo gemakkelijk is om echt een man tegen te komen die ook op zoek is naar een relatie. Is ook niet de makkelijkste leeftijd ervoor.

Op internet moet je echt het kaf van het koren leren scheiden en vooral niet te aardig/lief zijn, gewoon duidelijk, je komt vanzelf iemand tegen met wie het klikt (is mijn ervaring dan)

Hoop dat je hier iets aan hebt
Serieuze reactie: heb je niet een hele betrouwbare mannelijke kennis met wie je kan oefenen? Je zou bv een soort van rollenspel kunnen doen, bv in een hippe tent of zo, gewoon om te kijken hoe je overkomt als je eens iets anders zou proberen?
Herkenbaar. Al ben ik wat minder lang vrijgezel. Ik mis de seks en intimiteit ook. Maar ben ik in een kroeg en een leuke jongen kijkt dan kijk ik meestal weg...... Soms in een goede bui ineens wel een leuke flirt, maar gebeurt niet zo vaak. Ik probeer wat gedurfder te zijn nu... wat heb je te verliezen? Misschien een flirtboekje lezen en alle tips toepassen in dagelijks leven. Zo leer je geleidelijk aan meer open staan voor anderen en te flirten.
Lees nu je reactie ook in dit topic. Misschien eerst eens kijken naar mannen die op flinke afstand van je staan... daar mee beginnen.

En één verkeerde date wil niet zeggen dat alle dates zo zullen gaan. Je kunt toch nog steeds open staan voor afspreken?
-
Misschien een stomme opmerking, maar je wil toch sex?

Een man die over je tieten begon wordt meteen afgeschreven of moet hij hele diepgaande gesprekken met je kunnen voeren?

Het gaat toch om wham bam thank you ma'm?
Seksdatingsites zijn heel plat maar als je het kaf van het koren kunt scheiden kun je best leuke mannen tegenkomen. Ik spreek uit ervaring.

Heb er nooit foto's op gezet, ben er ook duidelijk over dat ik niet wil cammen. Maar die luxe positie heb je als vrouw.

De meeste keren dat ik afspreek gebeurt er niks, omdat ik de man toch niet leuk genoeg vind om het bed mee te delen. We hebben dan een leuke avond en meer niet.

Met drie mannen is het tot seks gekomen, waarvan 1 waarbij ik achteraf wat spijt had. Een ander heb ik twee keer gezien, twee keer seks en een derde heb ik regelmatig gezien, verspreid over 3 jaar.

Alle piemelfoto's gewoon deleten als je dat plat vindt, één op de heleboel mannen op zo'n site is wel leuk.
Je geniet nergens meer van dan van seks (en dat heb je niet)? Ben je depressief?
Ga in therapie!
Mag ik dan vragen met welke sites jullie goede ervaringen hebben? Naar mijn idee zijn het vooral nepsites. De sites die kwalitatief wel goed lijken zijn vooral voor swingers.
quote:Moonlight82 schreef op 14 mei 2011 @ 01:42:

Alle piemelfoto's gewoon deleten als je dat plat vindt, één op de heleboel mannen op zo'n site is wel leuk.

Of topic, maar waarom denken mannen dat vrouwen enthousiast worden van piemelfoto's?

On topic,

Als je in de kroeg bent en je ziet een man met leuk haar, leuke schoenen, leuk shirt etc. Geef eens een compliment.

Waarschijnlijk volgt er vanzelf een praatje.

Je hoeft er niet meteen mee naar bed of een relatie mee. Het is ook een beetje oefenen in koetjes/kalfjes gesprekken.
Of misschien kun je een keer naar iets als de fun4two gaan?
Probeer een datingsite. Staan best leuke mannen op (zeg ik, na 4 dates) en je leert zo makkelijker mensen kennen dan elke donderdag, vrijdag en zaterdag op jacht te gaan in de kroeg. Daarbij komt dat de mannen op datingsites vaker ook niet van die kroegtijgers zijn met enorm vlotte praatjes.

Ik heb foto's van mijn gezicht op de site gezet, heb een andere naam en een emailadres met die naam en mijn woonplaats. Soms zijn er inderdaad oudere mannen die reageren, maar niet zo erg als (bijv.) op Relatieplanet. En zie het gewoon als een beetje spelen, neem het niet al te serieus. Beetje daten en mensen leren kennen en oefenen met jezelf openstellen. En dat is eigenlijk best leuk en gezellig!
quote:dubbeldrop schreef op 14 mei 2011 @ 01:14:

Misschien een stomme opmerking, maar je wil toch sex?

Een man die over je tieten begon wordt meteen afgeschreven of moet hij hele diepgaande gesprekken met je kunnen voeren?

Het gaat toch om wham bam thank you ma'm?
Volgens mij ben je rijp voor een SV.

Probeer de datingsite PAIQ eens.

Die is primair voor het vinden van een relatiepartner maar er kunnen ook SV contacten uit voortkomen.

Het is geen standaard site waar je met een foto en een profieltekstje op gaat staan. De computer matcht kandidaten adhv antwoorden op een vragenlijst. In eerste instantie zie je ook geen foto; die wordt geleidelijk pas zichtbaar als je een tijdje met elkaar aan het chatten bent.

En neem het niet te zwaar op. Vaak klets je alleen maar een tijdje, soms komt het tot een date. Spreek dan gewoon met jezelf af dat je niet meer verwacht dan een leuke avond. Of er een vervolg komt hangt van jezelf af, en van die ander uiteraard. Maar die leuke avond heb je alvast gehad. Take it easy.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:dubiootje schreef op zaterdag 14 mei 2011 06:02 Je geniet nergens meer van dan van seks (en dat heb je niet)? Ben je depressief?

Euhhh HUH?!?!??

Hahaha die piemelfotos inderdaad, snap die beweegredenen ook echt niet!

En flirten kan ik zeker wel, zolang het op afstand is:s maar dan lijkt het alsof niemand op me af durft te stappen. Heb het er laatst met een kennis (die graag met me naar bed wil maar wat ik echt niet met hem wil, bam bam thank you ma'am kan ik niet zonder enig gevoel van aantrekking) over gehad, hij zei dat ik over kom in de kroeg als iemand die heel mooi is en daarom toch wel bezet zal zijn of mannen zal afwijzen, en dat mannen daarom niet op me af durven te stappen. Ik weet niet of dat zo is (zo mooi vind ik mezelf echt niet), maar ik geloof wel dat ik zoiets uitstraal ofzo. Ben best zelfverzekerd en ik denk dat dat afschrikt? Maar ondertussen ben ik zo verlegen dat ik zelf ook niet durf!

Ik heb eerder al via PAIQ gechat maar vond dat echt irritant met die foto's. Ben nu met pepper en sdc bezig, op de ranzige foto's na best interessant. Iemand andere tips voor sites misschien?

Ik ben zo'n schijterd ook, ik durf het eigenlijk niet eens. Als puntje bij paaltje komt dan vind ik het zo eng; bang dat anderen teveel van me verwachten (op seks gebied) en ik me dan gedwongen voel om dingen te doen ofzo. Om geen nee meer te kunnen zeggen terwijl ik echt assertief genoeg ben. Zit meer in mijn hoofd, die angst.

Bedankt voor jullie reacties! Ik reageer niet overal op maar neem het zeker mee:)!
quote:Primabella schreef op zaterdag 14 mei 2011 08:41 Of misschien kun je een keer naar iets als de fun4two gaan?Wat is dat?? Ken ik helemaal niet!
Je hebt ook nog adultmatch (wat serieuzer) of chatgirl (plat, maar zitten af en toe erg leuke mannen tussen als je goed het kaf van het koren scheidt)
O haha, ik had het verkeerd gelezen! Je geniet nergens MEER van dan van seks. Ik dacht je helemaal nergens meer van genoot (behalve van seks en dat heb je niet). Ik dacht al...
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven