Werk & Studie alle pijlers

Reistijd

13-05-2011 21:39 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Als een starter op de arbeidsmarkt, hoop ik binnenkort ergens aan de slag te kunnen gaan. Op dit moment kan ik in mijn nabije omgeving echter niks vinden.

Gisteren kwam ik een vacature tegen die mij interessant leek, maar ik zou dan wel een uur moeten reizen. Aangezien ik werkloos ben, ben ik geneigd om te solliciteren. Echter vraag ik mijzelf af of ik over een half jaar (mocht ik aangenomen worden) nog wel blij ben met elke dag een uur heen- en terug reizen.

Mijn vraag: wat is jullie reistijd en wat zou/heb je over voor een baan?
je gaat je toch niet afvragen of een uurtje reizen een probleem is als je werkeloos bent? Denk je dat de banen voor het oprapen liggen ofzo?
Inderdaad, gewoon solliciteren! Je kunt nu niet kieskeurig zijn!

Is het geen optie om te verhuizen? Gezien je starter bent lijkt me dat je jong (en dus fexibel?) bent. Voor mij is het vanzelfsprekend dat ik straks zal moeten verhuizen voor mijn eerste baan, ook omdat ik een beetje in een uithoek woon. Dan kies ik zelf mijn reistijd
een uur maar?? Ik las de titel en dacht heel wat anders!

ik heb voor mijn nieuwe baan ruim 9 weken lang, 5 dagen (soms 6) per week een reistijd gehad van bijna 5 uur elke dag!!!

ik maakte weken van ruim 70 uur, soms 80 en dat heb ik ook volgehouden. Een uurtje reizen moet je je neus voor ophalen!
Tja ik ken mensen die elke dag 3 uur enkele reis reizen, 2 uur en 1 duur dus dat is heel persoonlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven