als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
Is dat jou overkomen dan?
nee nog niet maar mn vriend wil dat doen een beurt geven als cadeau. ik ben namelijk over 3 weken jarig
Als je nooit seks hebt, is het misschien een kadootje...
En daar hebben we... Smurfje weer!
ik zou denken dat het een slap (?) excuus is en dat ie te gierig/vergeetachtig/fantasieloos was om een mooi persoonlijk kado te kopen.

Die seks zou ik wel willen maar dan als toetje na het echte kado.
Echt waar? Dat is toch geen cadeau....tenzij jullie het anders nooit doen terwijl jij graag wil...(en dan nog vind ik het eigenlijk geen cadeau)
quote:smurfje251 schreef op 14 mei 2011 @ 19:13:

nee nog niet maar mn vriend wil dat doen een beurt geven als cadeau. ik ben namelijk over 3 weken jarigMoet je er normaal gesproken voor betalen dan? Zo niet, nee, dan zou ik het geen kado vinden.
Je lijkt een beetje een reputatie te hebben, Smurfje?
Meent hij dat serieus?

Hij voelt zichzelf a god's gift to women?

Als hij zich aanbied zou ik gewoon iets zeggen, van uhmm, sorry, maar dat heb ik al, heb je het bonnetje nog? Ik ruil het liever voor wat anders.
nee, ik bedoel ik ben dan toch wel wat meer waard dan alleen sex op mn verjaardag te krijgen als cadeau? ik vind dit goedkoop en ik krijg sowieso altijd al sex van hem. dus ik vind het niet speciaal nee om alleen dat van hem te krijgen op mn verjaardag. en ik vraag jullie meningen wat jullie er van zullen vinden als jullie man of vriend dit zou doen?
En dus heb je de komende drie weken geen sex om het als een echt kado te kunnen ervaren?

Kon hij een jaar lang iedere dag sex niet aan?
Kan hij het alleen maar op verjaardagen? Dan is het een cadeau.
Of je roept enthousiast dat je dat echt heel lief vindt, je auto moest net naar de garage voor een APK,maar als hij het voor je op wil knappen, scheelt een hoop knaken!
Is dit die jongen van je werk smurfje?

Ik vind hem niet zo leuk overkomen... je bent zeker wat meer waard dan een seksbeurt op je verjaardag. Maak hem dat maar duidelijk hoor!
Ik zou vinden dat je genaaid wordt, maar dat gebeurt jou wel vaker. Vraag ik me nog steeds af waar hem hier het cadeau-aspect in zit. Maar ok...whatever rocks your boat...
Ik vind een vogelhuisje leuker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar smurf, jij hébt toch helemaal geen vriend?
ja idd,mee eens maar hij zei ook of een uitje naar de burgerking samen of lekker ijs eten bij een ijssalon
Je hebt geen vriend? Nah, helemaal bijzonder topic dit dan
quote:smurfje251 schreef op 14 mei 2011 @ 19:28:

ja idd,mee eens maar hij zei ook of een uitje naar de burgerking samen of lekker ijs eten bij een ijssalonMaar dan geen seks meer begrijp ik? Je hebt je cadeau dan al gehad tenslotte..
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alleen als hij het zo doet dat het je pijn doet Smurf, dan wel....Maar dat deed hij ook al, maar misschien doet hij het nu harder. Met een beetje geluk heeft hij een joint op en mag jij geld aan hem lenen. Dat zou het cadeau compleet maken toch? Doe je er een strikje omheen...feestelijk!

En dan gaan jullie hamburgers eten waar al jouw en zijn vrienden niet zijn, want quelle horreur....ze zouden maar zien dat jij op je verjaardag verrast wordt door al die mensen. Dat wil hij jou allemaal besparen in de Burger King. En als icing on the cake, mag je ook nog voor zijn patatties en de Whopper betalen en blaas je als laatste jouw eigen kaarsje uit.

* waarom heb ik nou nooit van dat soort feestjes!!! *
anoniem_113890 wijzigde dit bericht op 14-05-2011 19:38
Reden: Ik zat met die tenten in de war....
% gewijzigd
Ik zou hem helemaal geen sex meer geven, nooit never meer. Das pas eens een echte verrassing. En daarna geef je jezelf een leven zonder hem kado!
Ga dan maar naar de burgerking Smurf, is net zo'n slappe hap als die vent.
Hoe aagje ik ook altijd ben. Ik WIL kadootjes vooraf niet weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven