als verjaardagcadeau
donderdag 2 juni 2011 om 16:29
Hij doet er weinig mee smurf, omdat het hem gewoon niet interesseert hoe jij je voelt. Waarom zou hij ook, want het levert hem niets op. Jou troosten en met je meeleven levert hem gewoon niets op. Geen geld of andere nuttige zaken.
Als ik voor iemand die om mij geeft een doos bonbons zou kopen, zijn ze blij, bedanken me, geven me een knuffel. Omdat ze het leuk vinden dat ik aan ze gedacht heb, niet omdat ze nu zo blij zijn met bonbons.
Als jij hem de waarheid zegt, zegt hij dat je hem verooordeelt? Klopt! En terecht ook! Hij probeert gewoon met zijn woorden een schuldgevoel op te roepen. Als jij voor jezelf zou kiezen, is hij zijn kip met de gouden eieren kwijt, zijn booty call, zijn wandelende spaarpotje voor krappe tijden. Natuurlijk is hij bang om jou te verliezen! Alleen niet om de goede redenen. Niet omdat hij om je geeft en van je houdt, maar omdat je makkelijk bent om erbij te hebben...
Als ik voor iemand die om mij geeft een doos bonbons zou kopen, zijn ze blij, bedanken me, geven me een knuffel. Omdat ze het leuk vinden dat ik aan ze gedacht heb, niet omdat ze nu zo blij zijn met bonbons.
Als jij hem de waarheid zegt, zegt hij dat je hem verooordeelt? Klopt! En terecht ook! Hij probeert gewoon met zijn woorden een schuldgevoel op te roepen. Als jij voor jezelf zou kiezen, is hij zijn kip met de gouden eieren kwijt, zijn booty call, zijn wandelende spaarpotje voor krappe tijden. Natuurlijk is hij bang om jou te verliezen! Alleen niet om de goede redenen. Niet omdat hij om je geeft en van je houdt, maar omdat je makkelijk bent om erbij te hebben...
donderdag 2 juni 2011 om 17:06
en hij vind het niet leuk als wij seks hebben dat het allemaal snel moet zijn en vluggertjes zijn. ik zeg meestal oke we doen het heel eventjes en dan moet ik weer naar huis. weet je waarom ik dat doe?! omdat het allemaal geheim is en mn ouders niks weten en dat ik bang ben dat ze erachter komen of bellen waar ik ben. doordat ik weer snel thuis wil zijn
donderdag 2 juni 2011 om 17:09
Al zetten we megafoons op alle daken ipv alleen CAPS, het kwartje gaat niet vallen.
Hoop dat je snel gaat verhuizen en hoe verder weg hoe beter.
Wel ben ik benieuwd wat dit voor jouw eigen werk betekent? Weet je daar al iets van?
En ipv in een loser investeren, misschien beter in jezelf investeren, leuke contacten (M/V) te leggen met mensen die je WEL waarderen om wie je bent??
Hoop dat je snel gaat verhuizen en hoe verder weg hoe beter.
Wel ben ik benieuwd wat dit voor jouw eigen werk betekent? Weet je daar al iets van?
En ipv in een loser investeren, misschien beter in jezelf investeren, leuke contacten (M/V) te leggen met mensen die je WEL waarderen om wie je bent??
donderdag 2 juni 2011 om 17:11
Nou, ik kan me niet voorstellen dat hij langer seks wil in tijd om jou beter te bevredigen. Dat doet ie in geen enkel opzicht dus ik verwacht niet dat ie 'z'n handen uit z'n mouwen steekt om jou te verwennen'. Pfff, hij zou er maar moe van worden en daarna ook nog eens zijn huis moeten poetsen. Lamlul.
Oef, ik zou bijna willen dat ik hem zou kennen....
Oef, ik zou bijna willen dat ik hem zou kennen....
donderdag 2 juni 2011 om 17:12
donderdag 2 juni 2011 om 17:16
Hey, smurf is back en ze heeft npg steeds niets opgestoken van alle goede adviezen en lieve mensen die steeds weer reageren. Waarom verbaast me dat nou niet? Gewoon laatste poging: die vriend van je (die je vriend niet is) is gewoon een lul die niks om je geeft. Maar goed, dit raakt de bodem toch niet in bodemloze putten. Alvast fijne verjaardag volgende week
donderdag 2 juni 2011 om 17:18
quote:smurfje251 schreef op 02 juni 2011 @ 17:12:
is dat normaal dat ik die angsten heb dat ik dan nooit lang bij hem kan zijn en dus snel weer naar huis moet ivm mijn ouders?En nee, dat is niet normaal. Wat voegt hij toe aan jouw leven behalve geld vragen, geen seks, je vernederen en geen eigen initiatief? Zou eerder angst hebben om bij hem te zijn
is dat normaal dat ik die angsten heb dat ik dan nooit lang bij hem kan zijn en dus snel weer naar huis moet ivm mijn ouders?En nee, dat is niet normaal. Wat voegt hij toe aan jouw leven behalve geld vragen, geen seks, je vernederen en geen eigen initiatief? Zou eerder angst hebben om bij hem te zijn
donderdag 2 juni 2011 om 17:30
Smurf, ik zet de vragen maar even op een rijtje, want anders komt het wss wéér niet aan:
- waarom vind je het kennelijk zo leuk of prettig om jezelf zo als deurmat te laten gebruiken?
- wat voor soort voldoening haal je hier nu uit?
- waar blijf jij in dit verhaal?
Je gaat in op vragen die totaal niet van belang zijn voor jou (bijzaken) en niet in op wat jíj wil, voor jezelf.
Ik denk echt: héb je nou zo'n plaat voor je hoofd, of spéél je het inmiddels.
Ik vind het sneu, dat je zo met je laat sollen. So what als hij geen beltegoed meer heeft. Zowel jij als hij geven maar aan 1 iemand prioriteit, nl. aan hém. Zijn ego wordt dubbel gestreeld.
Smurf draaft toch wel weer op dus hij hoeft er geen moeite voor te doen. Waarom toch......
Deze man kleuter houdt alleen van zichzelf en laat zich lekker alles aanleunen. Met name een makkelijke neuk, die nog geld toegeeft ook.
Smurf, ga een spaarpot aanleggen: voor elke keer dat hij misplaatste aandacht aan je geeft, 1 Euro in de pot. Moet jij eens kijken hoe snel die volloopt.
- waarom vind je het kennelijk zo leuk of prettig om jezelf zo als deurmat te laten gebruiken?
- wat voor soort voldoening haal je hier nu uit?
- waar blijf jij in dit verhaal?
Je gaat in op vragen die totaal niet van belang zijn voor jou (bijzaken) en niet in op wat jíj wil, voor jezelf.
Ik denk echt: héb je nou zo'n plaat voor je hoofd, of spéél je het inmiddels.
Ik vind het sneu, dat je zo met je laat sollen. So what als hij geen beltegoed meer heeft. Zowel jij als hij geven maar aan 1 iemand prioriteit, nl. aan hém. Zijn ego wordt dubbel gestreeld.
Smurf draaft toch wel weer op dus hij hoeft er geen moeite voor te doen. Waarom toch......
Deze man kleuter houdt alleen van zichzelf en laat zich lekker alles aanleunen. Met name een makkelijke neuk, die nog geld toegeeft ook.
Smurf, ga een spaarpot aanleggen: voor elke keer dat hij misplaatste aandacht aan je geeft, 1 Euro in de pot. Moet jij eens kijken hoe snel die volloopt.
vrijdag 3 juni 2011 om 00:35