als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
quote:mariposa_viva schreef op 22 mei 2011 @ 14:22:

Ik vraag me erg af hoeveel respect deze man eigenljik voor jou heeft.Ik vraag me dat totaal niet af. Het is (ook door eerdere posts van TO) overduidelijk dat hij geen enkel respect voor haar heeft.
quote:bergkristal schreef op 22 mei 2011 @ 14:37:

[...]

Ik vraag me dat totaal niet af. Het is (ook door eerdere posts van TO) overduidelijk dat hij geen enkel respect voor haar heeft.Tja, als je al geen respect voor jezelf hebt, waarom zou een ander dat dan wel voor je hebben?
ik weet het ook allemaal niet, soms doet hij gewoon zo maar het gaat ook wel vaak goed met ons. ik had hem net weer aan de telefoon gehad, ik belde hem en hij zei dat hij druk is nu met zijn huis houden( dat geloof ik wel) hij is nu vrij en is druk met zijn huisje poetsen. ik belde hem en hij vroeg van wil je dus nu contact hebben. ik zei ja ik zei dat ik hem even wou spreken. hij heeft zelf geen beltegoed meer, dus had ik nog voor hem een simkaartje liggen en wat beltegoed op gedaan zodat hij dan toch kan bellen of smsen. daar was hij heel blij mee en zei hij bedankt. en gister had ik in zijn fietstas een doos bonbons gestopt als verrassing en zei hij aan de telefoon alleen oh waren die bonbons van jou. maar geen bedankt ofzo. wat ben ik toch weer goed voor hem he!!! het zal mij benieuwen of ik iets van hem voor mijn verjaardag krijg aankomende week. hij zei al dat hij slecht in verjaardagen is. maar dat ik bijna jarig ben,dat weet hij, mag ik hopen!
smurf, helaas, je ogen gaan echt niet open he

Hoe is het contact met je excollega nu?

EN GELOOF/BEGRIJP NOU EENS DAT JIJ TE GOED BENT VOOR JE (NEP/NIET BESTAANDE ALS RELATIEMATERIAAL)VRIEND!
En reken er vast op

dat hij je verjaardag vergeet

dat hij geen tijd heeft om iets te regelen want hij moet poetsen

dat hij geen geld heeft op je te verrassen

dat het totaal niet in hem op zal komen jou met iets te verrassen

Jij bent en blijft zijn neukobject en pinautomaat. Helaas, meer ben je niet voor hem. Sorry.
maar... hij heeft wel deze week een nieuw matras voor zijn bed gekocht en dan geen geld hebben als ik dan jarig ben?! ik ben ook bang dat ik niks krijg, ik ben woensdag jarig. ik krijg alleen hooguit een hand en kusje denk ik. hij kan het niet vergeten want hij is ook collega en ben s,morgens gewoon op het werk op mijn verjaardag en s,middags vrij en iedereen mij dan feliciteren dus dan kan hij het niet vergeten
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag woensdag.

Wat heb je zelf aan hem gegeven voor zijn verjaardag?
dankje wel, eigenlijk niks,maar zat toen wel aan een kado te denken een luchtje van calvin klein die hij zo lekker vind. maar ik kon niet komen op zijn verjaardag want ik moest werken. had hem wel gebeld
Say what???

(ok, de andere reacties nog niet gelezen)

Als mijn vent zoiets zou flikken, zou hij pas weer seks 'krijgen' als hij jarig was óf als hij met een echt verjaardagskado over de boeg zou komen (en dat zou dan wel een heel goed kado moeten zijn)!!!

Doe niet zo raar, seks als kado!?!
quote:smurfje251 schreef op 02 juni 2011 @ 12:25:

ik weet het ook allemaal niet, soms doet hij gewoon zo maar het gaat ook wel vaak goed met ons. ik had hem net weer aan de telefoon gehad, ik belde hem en hij zei dat hij druk is nu met zijn huis houden( dat geloof ik wel) hij is nu vrij en is druk met zijn huisje poetsen. ik belde hem en hij vroeg van wil je dus nu contact hebben. ik zei ja ik zei dat ik hem even wou spreken. hij heeft zelf geen beltegoed meer, dus had ik nog voor hem een simkaartje liggen en wat beltegoed op gedaan zodat hij dan toch kan bellen of smsen. daar was hij heel blij mee en zei hij bedankt. en gister had ik in zijn fietstas een doos bonbons gestopt als verrassing en zei hij aan de telefoon alleen oh waren die bonbons van jou. maar geen bedankt ofzo. wat ben ik toch weer goed voor hem he!!! het zal mij benieuwen of ik iets van hem voor mijn verjaardag krijg aankomende week. hij zei al dat hij slecht in verjaardagen is. maar dat ik bijna jarig ben,dat weet hij, mag ik hopen!

Dus eigenlijk wil je ex wel contact, maar hij wil het niet betalen?

Jij mag dus voor de kosten opdraaien, vraag me af hoe het gaat als het beltegoed op is.

Smurf, ik weet van je "aandoening", maar vind het zoooooooooo jammer dat je alleen maar leest wat je wilt lezen.

Zo een beetje iedereen op het forum zegt dat deze jongen slecht voor je is, waarom denk je daar niet over na?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:smurfje251 schreef op 02 juni 2011 @ 12:46:

dankje wel, eigenlijk niks,maar zat toen wel aan een kado te denken een luchtje van calvin klein die hij zo lekker vind. maar ik kon niet komen op zijn verjaardag want ik moest werken. had hem wel gebeldEn welk luchtje vind je ZELF lekker?
Whoop, er zit een heel verhaal achter (nu alle reacties gelezen). Laat maar, mijn opmerking hiervoor, gaat toch niet vallen.

wat ben ik toch weer goed voor hem he!!! je bent veel te goed voor hem, maar zorgt zo enorm slecht voor jezelf. Je houdt een ongelijkwaardige 'relatie' in stand, waar jij zelf ongelooflijk in tekort gedaan wordt. Waarbij je jezelf keer op keer laat gebruiken en misleiden.
quote:Tickel schreef op 02 juni 2011 @ 12:55:

[...]

En welk luchtje vind je ZELF lekker?ik vind van alles lekker qua parfums maar op zijn verjaardag komen kon zelfs niet want zijn ouders kwamen en als ze mij zien.... en ik ga binnen een half jaar verhuizen en ik heb hem vaak gezegd dat het me zo dwars zit en logisch toch dat ik dan bang ben hem dan nooit meer te zien?! ik weet nog niet waar wij komen te wonen. hij zegt alleen, ja dat is allemaal afwachten. ik heb het idee dat het hem niets intresseert en er niks mee doet als ik verdriet hebt ofzo, want dat heb ik wel vaak,om die zorgen over de verhuizing
quote:smurfje251 schreef op 02 juni 2011 @ 13:12:

[...]

ik vind van alles lekker qua parfums maar op zijn verjaardag komen kon zelfs niet want zijn ouders kwamen en als ze mij zien.... en ik ga binnen een half jaar verhuizen en ik heb hem vaak gezegd dat het me zo dwars zit en logisch toch dat ik dan bang ben hem dan nooit meer te zien?! ik weet nog niet waar wij komen te wonen. hij zegt alleen, ja dat is allemaal afwachten. ik heb het idee dat het hem niets intresseert en er niks mee doet als ik verdriet hebt ofzo, want dat heb ik wel vaak,om die zorgen over de verhuizing

Sorry Smurf, maar jij leest alleen wat je wilt lezen.

Dus eigenlijk wil je ex wel contact, maar hij wil het niet betalen?

Jij mag dus voor de kosten opdraaien, vraag me af hoe het gaat als het beltegoed op is.

Smurf, ik weet van je "aandoening", maar vind het zoooooooooo jammer dat je alleen maar leest wat je wilt lezen.

Zo een beetje iedereen op het forum zegt dat deze jongen slecht voor je is, waarom denk je daar niet over na?
ja ik ben iemand die zoiets niet in ziet! ik ben al een onzekere meid van me zelf en een hoop meegemaakt, maar vaak gaat het ook wel goed met ons en kunnen wij het goed met elkaar vinden, vinden jullie dat niet erg hoe hij over de verhuizing mee denkt?

dat is toch logisch en begrijplijk als ik zo van diegene hou en verliefd bent en misschien hem niet meer ga zien?

ik heb raakvlakken van PDD_nos en heb alleen niet goed kunnen leren
begrijpen jullie zoiets? ik heb het idee dat het hem geen f..ck intresseert, sorry
Nee, ik begrijp het niet. Het interesseert hem ook echt geen fuck hoor. Jij bent iemand die zoiets niet in ziet, dat kan. Vervolgens kom je hier hulp vragen aan mensen die het wel in kunnen zien. Vervolgens doe je eigenlijk nooit iets met de antwoorden die je krijgt op je vragen.

Ik denk dat je het best wel ziet, en dat je daarom al die topics opent. Omdat het niet goed aanvoelt. En het voelt niet goed, omdat het niet goed zit. Al die mensen die wel weten hoe het werkt in een relatie hebben je dat gezegd, maar jij kiest ervoor om dat te negeren, want vaak gaat het wel goed. waarom dan nog op jou reageren? Het heeft meer effect om een baksteen advies te geven dan aan jou... Ik vind het triest.
ja dat weet ik,maar dat doe ik ook niet expres, ik reageer nu toch ook op jou bericht? ik gaf hem gister een doos bonbons (in zijn fietstas gestopt als verrassing) en aan de telefoon hoor je alleen oh was die van jou? en geen bedankt ofzo of wat lief van je....
quote:smurfje251 schreef op 02 juni 2011 @ 14:03:

ja dat weet ik,maar dat doe ik ook niet expres, ik reageer nu toch ook op jou bericht? ik gaf hem gister een doos bonbons (in zijn fietstas gestopt als verrassing) en aan de telefoon hoor je alleen oh was die van jou? en geen bedankt ofzo of wat lief van je....

Als hier keer op keer de mening wordt gegeven dat die jongen niet goed voor je is, waarom denk je daar dan niet over na?

Misschien kunnen al die mensen wel eens gelijk hebben.

In plaats daarvan zoek je steeds weer contact, doet lieve dingen voor die kerel, en iedere keer stoot je je neus.
Of je het expres doet of niet, je doet het. Je negeert de adviezen die je krijgt. Je zou hem niets moeten geven, want dat heeft hij niet verdiend. Hij gebruikt jou en jij laat je gebruiken. Dat hij daarbij ook wel eens aardig is maakt het niet goed.

Dat jij die chocolade hebt gegeven weet hij best, maar het interesseert hem gewoon niet. Hij heeft er niet om gevraagd en had waarschijnlijk liever het geld gekregen dat je eraan gespendeerd hebt. Hij is blij met cadeaus die hem wat opleveren, zoals geld of beltegoed. het gaat hem niet om jouw lieve gebaar maar om wat het hem kan opleveren. Hij houdt niet van jou, hij gebruikt jou. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Niet dat het uitmaakt, want jij wil het niet horen. Je reageert wel, maar je doet niets met de reacties, ze hebben geen enkele invloed, je hebt nog geen één keer gedacht: als 63 mensen zeggen dat hij echt slecht met me omgaat en me gebruikt, dan zal het wel zo zijn...
smurf, wat een heerlijk bericht dat jullie gaan verhuizen.

toch minstens 100 km van die zgn intieme vriend van je mag ik hopen.

en hou nou eens op met die vent te sponsoren, nu weer een sim kaart met beltegoed. calvin klein is veel te duur, een flesje wc middel van de lidl past beter bij hem.

maar ja, de hoeveelste topic is dit al niet over hem....

emigreren lijkt me een beter plan voor je.
wij slapen nooit.
ja klopt. ik ben het ook wel met jullie eens hoor. hoe reageren jullie man dan als je een doos chocolade geeft? ik ben gewoon goed voor hem en dat hoort erbij vind ik
Wat Bluebirds zegt.

Het gaat hem niet om het feit dat jij wat liefs voor hem doet. Het gaat om de uitkomst van jouw gebaar naar hem.

Je koopt als verrassing bonbons voor hem. Zijn reactie: onverschillig, want daar kan hij verder weinig mee.

Je koopt een simkaart met beltegoed voor hem. Zijn reacite, blij want nu kan hij weer (andere mensen!) bellen en smsen.

Het heeft allemaal niets met jou te maken. Het gaat hem puur om wat hij krijgen kan.

Zou je niet liever met een jongen zijn die blij wordt van jóu, in plaats van van je cadeaus en geld?
ja klopt, maar als ik hem dat zeg via sms ofzo dan zegt hij dat hij door mij word ge vooroordeelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven