als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
quote:smurfje251 schreef op 28 juni 2011 @ 18:15:

hoi, hij heeft mij gister in een smsje gezegd dat hij iets voor me gekocht heeft,voor mn verjaardag. dat is lekkers met een spreuk, ik ben benieuwd, ik zal het morgen krijgen denk ik. dus hij is wel voor mij naar de winkel geweest

Dagen later miepje!!

Maar nu is alles weer helemaal goed zeker?

Echt hoor... JIJ gaat het nooit leren!
quote:smurfje251 schreef op 29 juni 2011 @ 18:59:

nounou, hij doet nu toch iets? het is nooit goed hier met jullie

en kado,s gaat mij om het gebaar,niet om hoe groot of hoe duur ze zijn! hij is toch naar de winkel geweest om iets uit te zoeken, beter te laat,dan niet!

ow het ligt aan ons?

Doe ons allemaal dan een heel groot plezier en schrijf je ellende dan op een ander forum!

Sorry meid, maar ik ben klaar met jou en je verhalen en die plaat voor je knar
quote:smurfje251 schreef op 30 juni 2011 @ 19:28:

nouja hij heeft het financieel ook niet breed

Ik zou, om hem te bedanken voor je chocotoff, voor 50 euro beltegoed voor hem kopen.

Misschien nog een lekkere reep chocolade erbij voor de extra, want hij heeft het niet breed toch?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:smurfje251 schreef op 30 juni 2011 @ 18:42:

ja ik heb iets gekregen, het is idd een echt kleinigheidje, ik heb chocotoff met de tekst ik vind je toff gekregenWat lief van hem!
Ook al zo kansloos dit. Sjonge meid, het spijt me, maar jij wilt het niet horen dus dan moet je het maar voelen. Stort je lekker op je vriend, je zult vast heel gelukkig zijn en worden.
Poehpoeh, heb even gegoogeld en zie dat dat kadootje hem inderdaad maar liefst 2,45 heeft gekost. Nee, dan snap ik wel dat het échte liefde is. Zo'n kadootje, zóveel te laat, zonder enige moeite, zonder liefde, zonder aandacht. Nee tuurlijk.

Toffe relatie (heej, daar zouden ze ook chocotoffs van kunnen maken ).
Smurf, als jij weet dat je een verstandelijke beperking/laag IQ hebt, waarom gebruik je de reacties op het forum dan niet om je te helpen?

*laat maar*
Je zou er toch niet aan moeten denken dat zo iemand zwanger zou raken he...
Smurf, hoe is eigenlijk de relatie met jouw ouders en jouw zus? Kun je het goed vinden met hen?
Beste smurf,

Ik was enigszins verbaasd toen ik je topic las. Ik wil hierbij toch serieus reageren:

die jongeman is bij je OMDAT je een slechte eigenwaarde hebt en weinig zelfrespect.

Jerry Springer, hoe kansloos dat programma ook was, heeft eens gezegd: je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.

Een betere eigenwaarde begint met grenzen stellen en die bewaken.. deze jongeman helpt je niet, hij voedt je problemen.
grrr irritants als je er na een paar bladzijdes pas achter komt dat het al een oud topic is :P

Maar toch, in het algemeen: sex is geen verjaardagscadeau! Een massage misschien nog, maar alleen dat is wel een beetje povertjes
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven