als verjaardagcadeau
donderdag 30 juni 2011 om 21:48
quote:smurfje251 schreef op 28 juni 2011 @ 18:15:
hoi, hij heeft mij gister in een smsje gezegd dat hij iets voor me gekocht heeft,voor mn verjaardag. dat is lekkers met een spreuk, ik ben benieuwd, ik zal het morgen krijgen denk ik. dus hij is wel voor mij naar de winkel geweest
Dagen later miepje!!
Maar nu is alles weer helemaal goed zeker?
Echt hoor... JIJ gaat het nooit leren!
hoi, hij heeft mij gister in een smsje gezegd dat hij iets voor me gekocht heeft,voor mn verjaardag. dat is lekkers met een spreuk, ik ben benieuwd, ik zal het morgen krijgen denk ik. dus hij is wel voor mij naar de winkel geweest
Dagen later miepje!!
Maar nu is alles weer helemaal goed zeker?
Echt hoor... JIJ gaat het nooit leren!
donderdag 30 juni 2011 om 21:50
quote:smurfje251 schreef op 29 juni 2011 @ 18:59:
nounou, hij doet nu toch iets? het is nooit goed hier met jullie
en kado,s gaat mij om het gebaar,niet om hoe groot of hoe duur ze zijn! hij is toch naar de winkel geweest om iets uit te zoeken, beter te laat,dan niet!
ow het ligt aan ons?
Doe ons allemaal dan een heel groot plezier en schrijf je ellende dan op een ander forum!
Sorry meid, maar ik ben klaar met jou en je verhalen en die plaat voor je knar
nounou, hij doet nu toch iets? het is nooit goed hier met jullie
en kado,s gaat mij om het gebaar,niet om hoe groot of hoe duur ze zijn! hij is toch naar de winkel geweest om iets uit te zoeken, beter te laat,dan niet!
ow het ligt aan ons?
Doe ons allemaal dan een heel groot plezier en schrijf je ellende dan op een ander forum!
Sorry meid, maar ik ben klaar met jou en je verhalen en die plaat voor je knar
donderdag 30 juni 2011 om 22:39
quote:smurfje251 schreef op 30 juni 2011 @ 19:28:
nouja hij heeft het financieel ook niet breed
Ik zou, om hem te bedanken voor je chocotoff, voor 50 euro beltegoed voor hem kopen.
Misschien nog een lekkere reep chocolade erbij voor de extra, want hij heeft het niet breed toch?
nouja hij heeft het financieel ook niet breed
Ik zou, om hem te bedanken voor je chocotoff, voor 50 euro beltegoed voor hem kopen.
Misschien nog een lekkere reep chocolade erbij voor de extra, want hij heeft het niet breed toch?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 1 juli 2011 om 18:12
Poehpoeh, heb even gegoogeld en zie dat dat kadootje hem inderdaad maar liefst 2,45 heeft gekost. Nee, dan snap ik wel dat het échte liefde is. Zo'n kadootje, zóveel te laat, zonder enige moeite, zonder liefde, zonder aandacht. Nee tuurlijk.
Toffe relatie (heej, daar zouden ze ook chocotoffs van kunnen maken ).
Toffe relatie (heej, daar zouden ze ook chocotoffs van kunnen maken ).
vrijdag 16 september 2011 om 20:58
Beste smurf,
Ik was enigszins verbaasd toen ik je topic las. Ik wil hierbij toch serieus reageren:
die jongeman is bij je OMDAT je een slechte eigenwaarde hebt en weinig zelfrespect.
Jerry Springer, hoe kansloos dat programma ook was, heeft eens gezegd: je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.
Een betere eigenwaarde begint met grenzen stellen en die bewaken.. deze jongeman helpt je niet, hij voedt je problemen.
Ik was enigszins verbaasd toen ik je topic las. Ik wil hierbij toch serieus reageren:
die jongeman is bij je OMDAT je een slechte eigenwaarde hebt en weinig zelfrespect.
Jerry Springer, hoe kansloos dat programma ook was, heeft eens gezegd: je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.
Een betere eigenwaarde begint met grenzen stellen en die bewaken.. deze jongeman helpt je niet, hij voedt je problemen.
vrijdag 16 september 2011 om 22:14