Mode & Beauty alle pijlers

Jetske Ultee

15-02-2011 14:12 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand bekend met haar producten?
Ik smeer gewoon normaal
quote:Melpomene schreef op 10 maart 2011 @ 11:55:

[...]

Een verzekering is bedoeld voor de kosten van mensen die echt ziek zijn. Wees blij dat je die voorzieningen zo weinig hoeft te gebruiken. En waarom er bezuinigingen zijn? Onder andere door aso's, waar jij dus nu helaas ook toe behoort. Maar ik zou zeggen: geniet er lekker van. Ik hoop dat je nooit in een situatie terecht komt, waarin je echt iets nodig hebt vanwege een ziekte. Er zijn mensen met chronische ziekten, die nu alle verbandmiddelen zelf moeten betalen vanwege de bezuinigingen, bijvoorbeeld.Wat een gezeik om die gaasjes. Die kosten geen drol. Je betaalt je scheel aan verzekeringspremie. Ze zal op andere gebieden vast wel benadeeld worden zoals iedereen. Lekker doen meid.
quote:BillieJean schreef op 11 mei 2011 @ 18:56:

[...]

Wat een gezeik om die gaasjes. Die kosten geen drol. Je betaalt je scheel aan verzekeringspremie. Ze zal op andere gebieden vast wel benadeeld worden zoals iedereen. Lekker doen meid.Dat je er tijd voor neemt om op zoiets onbenulligs te reageren
heey!

ik zal dat adres aanmaken Ksenija en Mandy, ben alleen nu wel heel moe dus dat wordt morgen waarschijnlijk.

Mandy, daar verbaas ik me dus ook over!!! er zijn zat merken die zeggen dat je dun moet smeren en dat je maar heel weinig nodig hebt van hun producten. Dat is voglens mij een verkooptruc, want duur maar gaat wel lang mee... ik geloof Jetske wel in haar punt over zonnebrandcreme's, het schijnt door een onafhankelijk lab te worden getest en mag dan pas als zonnecreme op de markt komen, daarbij wordt dan met een bepaalde hoeveelheid getest. Zegt jouw dermatoloog daar niks over dan Ksenija? De mijne zei het nl ook.

Hey BillieJean, dank voor je berichtje vind ik erg lief!! Totally mijn gedachten!! en gelukkig dat ik van m'n dermatoloog de vorige keer (maar liefst!) 4 pakjes heb meegehad. Haha 2 voor thuis (bij m'n ouders) en 2 voor m'n studentenkamer. Hoe gaat het trouwens met de dermaroller?!
quote:Ksenija schreef op 11 mei 2011 @ 19:23:

[...]

Dat je er tijd voor neemt om op zoiets onbenulligs te reageren Idd
quote:leyla88 schreef op 11 mei 2011 @ 20:21:

heey!

ik zal dat adres aanmaken Ksenija en Mandy, ben alleen nu wel heel moe dus dat wordt morgen waarschijnlijk.

Mandy, daar verbaas ik me dus ook over!!! er zijn zat merken die zeggen dat je dun moet smeren en dat je maar heel weinig nodig hebt van hun producten. Dat is voglens mij een verkooptruc, want duur maar gaat wel lang mee... ik geloof Jetske wel in haar punt over zonnebrandcreme's, het schijnt door een onafhankelijk lab te worden getest en mag dan pas als zonnecreme op de markt komen, daarbij wordt dan met een bepaalde hoeveelheid getest. Zegt jouw dermatoloog daar niks over dan Ksenija? De mijne zei het nl ook.

Hey BillieJean, dank voor je berichtje vind ik erg lief!! Totally mijn gedachten!! en gelukkig dat ik van m'n dermatoloog de vorige keer (maar liefst!) 4 pakjes heb meegehad. Haha 2 voor thuis (bij m'n ouders) en 2 voor m'n studentenkamer. Hoe gaat het trouwens met de dermaroller?!Ja sorry nog van die ene keer dat ik zo tegen je uitviel. Ik zat erg slecht in m'n vel. Mijn dermaroller heb ik niet meer gebruikt omdat de zon zoveel schijnt nu.. en ook omdat mijn huid er zo strak van werd dat ik juist ouder leek ipv jonger...
ik ben vandaag trouwens naar die acnekliniek in veldhoven geweest voor die voedselallergietest. Ik had het gelezen hier op het forum en een andere forumster was allergisch voor zwarte thee en peterselie, dat vond ik wel heel erg interessant, alhoewel ik toch wel mijn twijfels heb bij zoiets, het is helemaal niet wetenschappelijk bewezen.. Ben altijd zo bang voor een terugval, dus maar een afspraak gemaakt. en wat bleek... er zaten producten bij die ik vorig jaar heel vaak en veel at (echt paar keer per week swirls en regelmatig chocolade) en toen had ik echt veel ontstekingen! ben daar al een sinds het nieuwe jaar mee gestopt, vanwege de melk in de softijs en de chocolade opzich natuurlijk! en toen ging het ineens veel beter. Maar ben dus ook allergisch voor kersen, champignons en kruidnagel (ontbijtkoek, speculaas etc.) en zwarte thee. Very interesting! want ontbijtkoek eet ik ook wel regelmatig en in de zomer hou ik heeel erg van kersen!! echt een aanrader dit hoor meiden. het is alleen wel prijzig, maar goed voor 1 keer ;)

het waren echt dingen die ik wel dagelijks eet, zoals ontbijtkoek (iets met k
quote:BillieJean schreef op 11 mei 2011 @ 20:33:

[...]

Ja sorry nog van die ene keer dat ik zo tegen je uitviel. Ik zat erg slecht in m'n vel. Mijn dermaroller heb ik niet meer gebruikt omdat de zon zoveel schijnt nu.. en ook omdat mijn huid er zo strak van werd dat ik juist ouder leek ipv jonger...

haha maakt niet uit hoor! ik kan het me eerlijk gezegd niet eens herinneren, volgens mij had ik zelf in het begin ook niet zulke aardige dingen gezegd.

Hmm jammer van de dermaroller, miss van de winter weer! jij was volgens mij ook op zoek naar een zonnecreme toch? al iets gevonden?
owja over die kliniek.... ik vond het echt totaal niet professioneel overkomen. ze doen die allergietest met 2 personen, 1tje had zich niet eens aan me voorgesteld!! het waren allemaal hele jonge meiden die daar werkten, alsof ze net afgestudeerd zijn of zo... ik vond ook niet dat ze oprecht aardig waren, het was gewoon echt nep!!! en de methode die ze gebruiken is gewoon erg simpel: voedselallergietest, zeewierextract pillen ofzo om te reinigen van binnenuit, de huid reinigen en producten voor thuis. That's it! dit doen andere huidtherapeuten ook, behalvde dan die allergietest... vind het niet zoveel voorstellen dus
quote:leyla88 schreef op 11 mei 2011 @ 20:48:

[...]

haha maakt niet uit hoor! ik kan het me eerlijk gezegd niet eens herinneren, volgens mij had ik zelf in het begin ook niet zulke aardige dingen gezegd.

Hmm jammer van de dermaroller, miss van de winter weer! jij was volgens mij ook op zoek naar een zonnecreme toch? al iets gevonden?

haha catfight indeed , dat van die zonnecreme.. oh ja ik heb Vichy gekocht. Het bevalt wel goed alleen ik heb de ingrediënten niet onderzocht eigenlijk en dat is nog mijn enige 'zorg' dat er misschien iets in zit wat niet goed is voor de huid.

Om even on topic te blijven. Ik heb een tijdje geleden ook die lijn van Jetske besteld. Ik gebruik nog steeds de toner (niks mis mee en je doet er lang mee!) en de 8% glycolzuur, de crème is helaas op. Fijne crème alleen net niet vol genoeg voor mijn droge huid. En een beetje te prijzig voor mij. Ik ga nu denk ik die van Paula weer bestellen. De resist, die maakte mijn huid egaal alleen jammer dat daar dan weer geen Vit C in zit. Die is eigenlijk ook niet vol genoeg maar dan smeer ik daarover weer wat goedkope Decubal omdat daar lipiden in zitten. Daarnaast gebruik ik de NCN pro pumpkin peel. Die is super!
volgens mij zat er wel parfum in die van vichy, maar weet het niet zeker. ik had van de week naar louis widmer gekeken maar diegene die ik wou was al op, dus ga het nog even ergens anders proberen. ben daar wel heel benieuwd naar! vandaag maar eens weer die van jetske gebruikt, hij smeert echt niet lekker uit en ik zie er elke keer weer tegenop om te smeren en dan alle stukjes uit m'n wenkbrauwen halen!! echt heel vervelend.

wat een goed idee om er een vettere creme overheen te smeren! voor de goede stoffen zou je die van jetske kunnen blijven gebruiken. Ik heb ongeveer 2,5 maanden met 1 moisturizer gedaan en heb de eerste 1,5 maand toch wel behoorlijk dik gesmeerd, smeer het nu dunnetjes, is ook genoeg merk ik. denk dat ie dan prima 3 maanden mee kan. maar verschil is wel dat ik het vaak 1 x per dag gebruik.

je zou ook eens lanette 1 creme van de apotheek kunnen halen, dat is voor een droge huid, alleen met dit warme weer ga je er wel van zweten, dus miss ook neit zo'n goede optie. gebruik je trouwens vit a zuur creme?
quote:leyla88 schreef op 11 mei 2011 @ 23:02:

volgens mij zat er wel parfum in die van vichy, maar weet het niet zeker. ik had van de week naar louis widmer gekeken maar diegene die ik wou was al op, dus ga het nog even ergens anders proberen. ben daar wel heel benieuwd naar! vandaag maar eens weer die van jetske gebruikt, hij smeert echt niet lekker uit en ik zie er elke keer weer tegenop om te smeren en dan alle stukjes uit m'n wenkbrauwen halen!! echt heel vervelend.

wat een goed idee om er een vettere creme overheen te smeren! voor de goede stoffen zou je die van jetske kunnen blijven gebruiken. Ik heb ongeveer 2,5 maanden met 1 moisturizer gedaan en heb de eerste 1,5 maand toch wel behoorlijk dik gesmeerd, smeer het nu dunnetjes, is ook genoeg merk ik. denk dat ie dan prima 3 maanden mee kan. maar verschil is wel dat ik het vaak 1 x per dag gebruik.

je zou ook eens lanette 1 creme van de apotheek kunnen halen, dat is voor een droge huid, alleen met dit warme weer ga je er wel van zweten, dus miss ook neit zo'n goede optie. gebruik je trouwens vit a zuur creme?

Ja die witte wenkbrauwen zijn irritant, ik ken het. Dan is Vichy een stuk fijner, smeert goed uit en je wordt er minder wit van (toch raar voor factor 50). En het klopt, er zit idd parfum in maar ik merk bij deze dat het mijn huid niet irriteert en dat heb ik bij die van Paula, Jetske en Babor wel. Voelt een beetje branderig aan. Ja Lanette werkt niet bij mij, heb echt lipiden nodig. Wat dat betreft heeft Decubal (de creme die ik nu gebruik) mijn verwachtingen overtroffen. Alleen daar zitten weer geen antioxidanten, anti age enz dingen in dus vandaar mijn Resist keuze. Ik ga het gewoon combineren als het nog te droog is.

Nee ik gebruik geen vit. A zuur. Ben bang voor pigmentvlekken omdat ik geen zin heb om de hele dag te smeren, vooral niet als mijn makeup er net perfect op zit of dat ik mijn huid teveel exfoileer.

Die van Jetske is oké alleen jammer dat ie ¤ 50,- kost :S
die zonnecreme van jetske irriteert mijn huid volgens mij ook, krijg soms een soort warm/branderig gevoel en dat kan niet goed zijn volgens mij! De ene keer wel, de andere keer niet.

Vandaag weer een ramp met die zonnecreme, wilde het alsnog een kans geven maar was de laatste keer!! het rult echt vreselijk en smeert niet lekker uit. als het eenmaal ingetrokken is, dan komen er alsnog stukjes vanaf als je zelfs voorzichtig over je huid gaat.

Ik snap niet hoe zij deze zonnecreme als praktisch in gebruik kan beschrijven, want ik vind 'm dus totaal niet lekker uitsmeren. Vind het wel heel jammer! had gehoopt dat dit de zonnecreme zou zijn voor mij maar dit wordt 'm ook niet...

Volgens mij zat in de resist ook vit a of retinol of zo, schijnt niet zo goed te gaan icm zon, dan krijg je een fototoxische reactie of zo. Jammer dat lannette niet werkt! vind het zelf wel een fijne creme voor in de winter. maar iig fijn dat je decubal hebt gevonden! miss dat je een serum eronder kan gebruiken? helpt vaak ook erg goed. ik vind het ook wel jammer van die 50 euro, maar goed heb het er wel voor over en je doet er ook vrij lang mee. bij de parfumerie zijn dit 'gewone' prijzen voor creme's terwijl die vaak niet eens goede ingredienten bevatten! in dat opzicht vind ik dat die creme zijn prijs wel waard maakt haha! over haar toner trouwens, hoe lang doe je daarmee? want ik heb ook 1tje met 150ml en die gaat helaas toch vrij snel op (denk net een maandje of zo).
Oh heb jij dat ook? Hmm dan ligt het toch niet aan mij. Ik weet zo niet wat een goede zonnebrandcrème allemaal moet bevatten anders kon ik ff kijken op het doosje van Vichy. Weet jij dat?

Hmm ja een serum is ook een idee alhoewel mijn huid al snel een crème aanziet als een serum lol. Het wordt er echt ingezogen. Dus een fluide zou ook wel voldoende zijn ws.

Die toner heb ik nu al een paar maanden, weet niet precies hoe lang, ik vind het vrij zuinig in gebruik vanwege de sprayverpakking. Ik spray iets van 3 keer op een watje.

Hmm, ik heb geen vit A en retinol gezien in Resist, ik zal nog eens checken.

Mja misschien is het de prijs wel waard maar mijn portemonnee vind het niet zo leuk :S. Wellicht als ik niet slaag kan ik altijd nog terug grijpen naar die crème.
Nou ik heb vandaag voor het eerst de sunmilk 30 van Louis Widmer gebruikt. Maar werd er helaas niet heel blij van...

Vind hem niet zo goed uitsmeren,en hij laat toch wel een beetje een witte waas achter. Hij is wel iets minder vet dan die ik al had (van Ladival) maar denk dat ik hem niet ga gebruiken. Vind het echt balen! Weer een miskoop.Had er veel van verwacht. Gebruik ik toch liever die van ladival.

Ben nu wel heel erg benieuwd naar die van Sun Protection Face 30 van LW. Hopelijk heb ik dan wel beter nieuws.

Mocht iemand de Sunmilk 30 van Louis Widmer wel fijn vinden en in de buurt van Leiden wonen dan mag diegene hem overnemen voor een leuke prijs.Komen we wel uit :-)
huh, waar koop je Lavidal?
Hallo BillieJean,

Ik heb de eerste "fles" gekocht via internet,die leveren het dan bij de winkel die dichtbij je zit. www.bewustwinkelen.nl Maar heb de tweede "fles" bij de apotheek gehaald (paar dorpen verder,kwam ik per toeval achter dat ze dat daar verkochten) Hebben ze volgens mij niet bij iedere apotheek,zij verkochten het ook nog maar net... (misschien kunnen ze het wel bestellen daar)
@Mandy er is een "gel van LW en die is niet vet en extra mild voor de gevoelige huid. (maar is meer een melk in het echt)

Waarom zou je het niet omruilen naar die variant? Producten van LW kun je ruilen/retourneren bij een slechte reactie (dat maak je er dan maar van)
Hallo Ksenija,

Bedankt voor de tip.

Kijk wat ik ga doen,maar heb het eigenlijk een beetje gehad met die zoektocht naar een goede en fijne zonnebrandcreme.

Net als vele anderen haaha.
Op een gegeven moment hou je op, dat snap ik en misschien is het ook even wennen. Maar voor je lichaam boeit het toch minder, als het maar beschermd.
Nou,de Sun Protection Face 30 van LW heb ik gisteren voor het eerst gebruikt.

Die smeert heel goed uit,en laat geen witte waas achter!

(maar was zo positief allemaal dat ik me dan afvraag; Beschermt hij wel genoeg tegen de zon?? haaha. Even een nadeel; Wel jammer dat het zo n kleine tube is :-) ....)
`Beste Ksenija,Leyla88 en BillieJean,

Gebruiken jullie toevallig produkten van Paula s Choice,want ik wil ze verkopen omdat ik er helaas niet tegen kan. ( Tonic,Serum en BHA & AHA )

Staat op het prikbord,maar wilde het jullie nog even zo laten weten.
Ik niet, Mandy.

Kun je ze niet retour sturen?
hey allemaal, zie dat ik al heel lang niet meer heb gereageerd! was erg druk met het 'verbouwen' van m'n nieuwe kamertje enzo!

Mandy, ik gebruik helaas ook geen PC, heb thuis ook nog een toner van haar staan, wil 'm na verloop van tijd wel weer opnieuw gebruiken, maar was in het begin niet zo goed bevallen. Je kan het wel terugsturen, je betaald dan alleen verzendkosten. Fijn dat de zonnecreme van LW goed is bevallen!

Ik heb nog steeds niet die zonnecreme van LW geprobeerd, ben druk op zoek geweest maar OF ze hebben het niet of ze hebben het in de geparfumeerde versie. Die met dat gouden randje eromheen heb ik ook geprobeerd, maar vond 'm te vet voor in de zomer, dus die hoef ik niet. Nog steeds op zoek dus... echt lastig hoor! nou ja voorlopig hou ik het nog bij m'n oude zonnecreme.
Bedankt voor de tip Leyla88,je kan het terug sturen (lees ik nu dankzij jou tip) maar binnen 30 dagen na aankoop. En deze produkten heb ik al in februari aangeschaft...

Ik heb mijn LW zonprodukten via het internet gekocht. Daar verkochten ze alleen zonder parfum! Zal de naam van de site eens opzoeken voor je.

Ja,ik vind het ook heel erg lastig om een goede en fijne zonnecreme te vinden!! Is echt niet makkelijk.

Steeds denk je (vol goede moed :-)) ;dit gaat hem worden.... En steeds valt het tegen...GRR.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven