Gezondheid alle pijlers

help mijn kind is 7 maanden ,huild constant

14-05-2011 19:33 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
k

help mijn kind is 7 maanden ,huild constant

Totaal aantal stemmen: 6

hallo (17%)
ik heb een zoon van 7 maanden al sins een maand geleden hij Geen stemmen
en met veel bedoel ik echt de hele dag dat hij wkr is Geen stemmen
het is zo erg geworden dat ik ook me gaat huilen (17%)
ik weet niet wat ik moet doen hij heeft al sinds vorige week Geen stemmen
maar hij is begonnen met huilen voor dat zijn tanden begonen Geen stemmen
help heeft iemand een tip voor me of dat iemand ook zelfde m (17%)
gr (50%)
Waarom denk je dat er iets gebroken kan zijn? Ben je al bij de huisarts gweest? Misschien oorpijn?
Ja hoor, je zoon huilt al een maand bijna heel de dag en jij gaat een poll maken op het Vivaforum......
Naar de huisarts???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Van al je spelfouten begin ik ook bijna te huilen. Maar ik denk dat je naar de huisarts moet. Wij kunnen vanaf hier niet bepalen wart er met je zoontje is.
Lolan, ben je al bij de huisarts geweest?
En in die hele maand is het niet 1x in je opgekomen om eens naar de huisarts te gaan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou oo zeker naar de HA gaan!

ben je onlangs nog op het CB geweest? Heb je het toen ook besproken?

Lijkt me dat er iets aan de hand moet zijn als je zoontje ineens veel meer gaat huilen (heel veel meer zelfs als ik het zo lees).
Huild?

*zucht, en dan moet ik serieus blijven*
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
En je poll slaat ook als een tang op een varken!
quote:_Hertje_ schreef op 14 mei 2011 @ 19:48:

Van al je spelfouten begin ik ook bijna te huilen.
Suffigheid ten top dit topic en Viva blijft halsstarrig mensen bannen die hier wat van vinden en zeggen.
jongens jongens, kan het niet zijn dat ze het stukje van de poll niet helemaal snapt en dat ze daar iets getypt heeft? Er staat tocht hetzelfde als in de OP. Je zal maar een licht wanhopige moeder zijn en dan van een stel zure vrouwen reacties krijgen over hoe je schrijft!

@TO, van tandjes kunnen babies echt veel last hebben. Heb je dentinox of iets dergelijks? Ik gaf mijn zoon weleens een zetpil wanneer ik dacht dat hij heel veel last had van het krijgen van zijn tanden. Verder moet je gewoon onthouden dat alles een fase is. Hoe slaapt je baby 's nachts?
Oververmoeid?
Tja, kan allemaal. Ik ben er in ieder geval weg van hier.
Het is toch wel duidelijk dat ze haar tekst verkeerd heeft neergezet zodat het ook als poll wordt weergegeven. Kan nou niemand daar overheen kijken?
quote:Boarn schreef op 14 mei 2011 @ 20:47:

Het is toch wel duidelijk dat ze haar tekst verkeerd heeft neergezet zodat het ook als poll wordt weergegeven. Kan nou niemand daar overheen kijken?Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik niet in ieder geval. Ik blijk er dus bij deze een tekortkoming bij te hebben.
Hier sinds twee weken ook erg veel gehuil. Weer. Een paar maanden geleden ook. Ik zie het maar als fase, als dochter overprikkeld raakt, raakt ze van slag. Tel daar snotverkouden en beginnende tandjes bij en het feest is compleet. Ik merk dat ze er zelf erg moe van word, en het is dan even zoeken wat ze wil:in de draagzak, op de arm of juist alleen in bed. Dat laatste werkt, gek genoeg, want je hebt de neiging om bij veel huilen je kindje bij je te houden om te troosten.

Bij tandjespijn idd detinox of hoe heet het weer, en koele bijtringen.

Als je twijfelt of er iets medisch is, of je wilt het uitgesloten hebben dat dat zou kunnen, altijd even naar de huisarts gaan!

Kan het aan bijvoeding liggen?
Oh ja, en sterkte... het is frustrerend en vermoeiend, en ik heb ook wel eens mee zitten janken. Een middagje oppas regelen doet dan (eventjes) wonderen.
Eten, drinken, poepen en plassen, doet hij wel goed? En slaapt hij snachts wel?

Huilen kan veel oorzaken hebben zoals honger of pijn, maar sommige baby;s huilen ook gewoon veel meer dan anderen. Wij kunnen zo niet zien wat er aan de hand is. Bovendien is het gek dat hij eerst niet veel huilde en nu wel. Dus ik zou eerst maar eens naar de huisarts gaan om hem na te laten kijken. Misschien is er een lichamelijke oorzaak voor het huilen.
hoi Lolan,

wat vervelend zeg dat je zoontje zo veel huilt. Ik weet hoe wanhopig je dan kan worden. Mijn zoontje is heel vaak ziek. Hij heeft vaak oorontsteking en een luchtweginfectie, waardoor hij erg benauwd wordt en dat is dan zo zielig. Ik heb ook heel wat traantjes gelaten samen met mijn kleine. Ik heb geleerd dat koorts infectie betekent dus hou dit goed in de gaten. Verder is je zoontje zich als een razende aan het ontwikkelen en dit kan hem erg onzeker en huilerig maken. Google maar is op sprongetje 6 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven