Het theehuis
maandag 14 januari 2008 om 16:32
Eow, hardstikke goed!!! Zou eigenlijk je voorbeeld moeten volgen want herken je gevoel en forum veeeel teveel. Fijn dat je wel meeleest en er af en toe bent
even in delen want sprookjesfiguur erg plakkerig vandaag, bah, wil solliciteren! Dus idd lijstje voor 2008 - careerchange.
even in delen want sprookjesfiguur erg plakkerig vandaag, bah, wil solliciteren! Dus idd lijstje voor 2008 - careerchange.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 14 januari 2008 om 17:22
Kaartje van Star is zilverspiegelende voorkant met poetsvrouwtje die kaart oppoetst. Er staat naast gedrukt: speciaal om jou te feliciteren heb ik dit kaartje maar eens extra mooi opgepoetst.
En binnenin heeft Star geschreven: met klamvochtig doekje uiteraard.
En dat las Don, die me van alles vroeg.
-wie is dat?
-wat is een klamvochtig doekje?
-is dat grappig?
-snap jij het wel?
Zoiets. Maar ik denk dat je erbij had moeten zijn voor het leuke effect.
En binnenin heeft Star geschreven: met klamvochtig doekje uiteraard.
En dat las Don, die me van alles vroeg.
-wie is dat?
-wat is een klamvochtig doekje?
-is dat grappig?
-snap jij het wel?
Zoiets. Maar ik denk dat je erbij had moeten zijn voor het leuke effect.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 14 januari 2008 om 21:07
quote:Inad schreef op 14 januari 2008 @ 10:11:
Tuuurlijk komt t goed, Kessje
Lief klein Vitootje Moeilijk als niets goed is, kun je zo ook zo moeilijk troosten.
Oh, over niet te troosten gesproken...was gisteren (verdrongen?) helemaal vergeten te vertellen over hysteriebui van Chica. Concept even langswaaien duidelijk nog onbekend, want ze werd heul heul heeeeeul boos toen we na 10 minuten ofzo weer weg gingen bij Mille. Mille en ik moesten haar samen in fietsstoel wurmen. Ze deed een plank na Toen al fietsen en zij nog huilend begon ze enge Houdini-act te doen dus gestopt en eerst heel boos geworden en toen getroost en hele verdere weg gezongen voor haar, maar ze bleef verdrietig tot aan huis toe. En, ze wilde eerst niets van de vissen weten want die waren de schuldigen in haar ogen, omdat Mille en ik beide zeiden dat we snel naar huis moesten vanwege de vissen
Even posten vast.
Ze deed een gillende plank van 160dB na. Mijn oren tuiten nog
Bescherm je de vissen wel een beetje dan, voor ze besluit wraak te nemen?
Tuuurlijk komt t goed, Kessje
Lief klein Vitootje Moeilijk als niets goed is, kun je zo ook zo moeilijk troosten.
Oh, over niet te troosten gesproken...was gisteren (verdrongen?) helemaal vergeten te vertellen over hysteriebui van Chica. Concept even langswaaien duidelijk nog onbekend, want ze werd heul heul heeeeeul boos toen we na 10 minuten ofzo weer weg gingen bij Mille. Mille en ik moesten haar samen in fietsstoel wurmen. Ze deed een plank na Toen al fietsen en zij nog huilend begon ze enge Houdini-act te doen dus gestopt en eerst heel boos geworden en toen getroost en hele verdere weg gezongen voor haar, maar ze bleef verdrietig tot aan huis toe. En, ze wilde eerst niets van de vissen weten want die waren de schuldigen in haar ogen, omdat Mille en ik beide zeiden dat we snel naar huis moesten vanwege de vissen
Even posten vast.
Ze deed een gillende plank van 160dB na. Mijn oren tuiten nog
Bescherm je de vissen wel een beetje dan, voor ze besluit wraak te nemen?