Buggy te huur in Duinrell?

15-05-2011 17:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

komende week gaan we naar Duinrell toe met mijn zoontje van bijna 3. Ik kan me van bijvoorbeeld de Efteling wel herinneren dat je daar bolderkarren/buggy's kon huren bij de entree. Heeft Duinrell ook zoiets?

Alvast bedankt voor de info!
Bel je ze toch even?
Ze nemen niet op
Stuur een mailtje
@pimpelmees: Je doet net alsof ze een hele rare vraag stelt.. Ik heb overigens ook op de site gekeken en kan ook niets vinden.
Ik ben er zelf nog nooit geweest. Maar ik zag op de site dat er naast Duinrell een fietsverhuur is en die verhuurt bolderwagens. Buggy's stonden er helaas niet bij.

Veel plezier in ieder geval!
Waarom neem je niet gewoon je eigen buggy mee? Hoef je ook geen onnodig geld te verspillen aan het huren van een buggy.
Ik ben onlangs in Duinrell geweest maar het is mij niet opgevallen dat ze buggy's verhuren wel bolderwagens zoals al eerder genoemd.
Waarom pak je er niet gewoon eentje in het park zelf? Meestal staan er genoeg van die dingen geparkeerd rondom de attracties.
quote:Laura80 schreef op 15 mei 2011 @ 19:29:

Waarom pak je er niet gewoon eentje in het park zelf? Meestal staan er genoeg van die dingen geparkeerd rondom de attracties.Wat een moraal weer. Een ander huurt zo'n ding en als je hem dan even laat staan omdat je in een attractie wil dan ben je hem kwijt omdat een ander te krenterig is om er zelf 1 te huren.
quote:sugarmiss schreef op 15 mei 2011 @ 19:42:

[...]

Wat een moraal weer. Een ander huurt zo'n ding en als je hem dan even laat staan omdat je in een attractie wil dan ben je hem kwijt omdat een ander te krenterig is om er zelf 1 te huren.Dat bedoelt ze toch helemaal niet? Jij gaat automatisch van het slechte uit, sommige parken hebben GRATIES van die krengen staan.
Ik woon dichtbij Duinrell en kom er regelmatig maar ik heb het er nog nooit gezien.
wel bolderkarren in elk geval.
Mijn buggy heeft het een tijdje geleden begeven en ik vind het niet nodig om nog een nieuwe te kopen. De kleine man loopt over het algemeen lekker mee. Maar met zo een lange dag kan ik me voorstellen dat hij af en toe wil uitrusten dus vandaar

Ik ga nog even op zoek naar de informatie over bolderkarren. Bedankt voor jullie antwoorden!
Fietsverhuur

Huur tijdens uw vakantie een fiets, bolderwagen of een grote skelter voor de kinderen. De fietsverhuur is dichtbij de ingang en heeft in de zomer ruime openingstijden. In de winter kunt u via de receptie een fiets huren.

Ook zijn hier diverse maten gasflessen te koop.

Prijzen per dag

Kinderfiets (16 & 20 inch)

¤ 6,-

Kinderfiets (24 inch)

¤ 8,-

Fiets ¤ 9,-

Kinderzitje ¤ 3,50

Funtrailer 1 persoon

¤ 7,50

Funtrailer 2 personen

¤ 10,-

Skelter

¤ 10,-

Skelterzitje

¤ 3,50

Skelter aanhanger 2 personen

¤ 5,-

Balanzbike

¤ 10,-

Jogger

¤ 7,50

Bolderwagen

¤ 7,50

Rolstoel

¤ 5,-

Helm

¤ 1,-

Spelregels

Verhuur is alleen mogelijk op vertoon van uw Duinrell-ID.

Duinrell behoudt zich recht om borg in rekening te brengen.

We behouden tariefwijzigingen voor alsmede wijzigingen van de inhoud van deze site. Kennelijke fouten binden ons niet.
Ik heb het stukje ook gevonden. Het lijkt mij alleen dat deze verhuur alleen bedoeld is voor gasten van de camping. Je moet immers je Duinrell-ID laten zien en deze krijg je alleen bij een verblijf. Is er iemand die weet hoe dit zit? Heeft er iemand ervaring met het huren van een bolderkar bij dagbezoek?
Duinrell is trouwens niet enorm groot, als je in het dagelijks leven geen buggy nodig hebt (en dan ga ik er even vanuit dat je dus ook weleens een stuk loopt met je zoon, anders is het misschien toch wel veel ) denk ik dat hij het in Duinrell ook wel redt. Het is geen Blijdorp qua afstanden, of de Efteling oid.
2 jaar geleden wilde ik een buggy huren in duinrell... en ze waren allemaal kapot en\of kwijt.. ik weet niet hoe het nu is, maar toen kon het dus niet.

Zonder buggy heb ik het prima gered trouwens die dag met een 2 jarige, duinrell is behoorlijk klein.
Ik heb er toch zelf maar eentje geregeld. Dankjewel voor alle antwoorden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven