Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 14 januari 2008 om 19:33
maandag 14 januari 2008 om 19:35
quote:Puck9 schreef op 14 januari 2008 @ 19:26:
* slikt opmerking in *
Salami, zekerrrr origineel, en vrolijkmakend, maar alstie mijn PK was geweest dan had ie het bij deze al verprutst (Puck=vegetarische)Kijk!....als ik dat had geweten was ik natuurlijk NIET met een salamiworst aan komen zetten he?
* slikt opmerking in *
Salami, zekerrrr origineel, en vrolijkmakend, maar alstie mijn PK was geweest dan had ie het bij deze al verprutst (Puck=vegetarische)Kijk!....als ik dat had geweten was ik natuurlijk NIET met een salamiworst aan komen zetten he?
maandag 14 januari 2008 om 19:38
Er schuilt een onverholen romanticus in Xan.... naast die fles Merlot kreeg Prinses namelijk een echte salami EN een staartloze muis
(prinses kan, los van het verhaal achter de salami, meedelen dat er mogelijk een subtiele wraakpoging achter schuil ging... prinses had namelijk vorig weekend ook kadootje meegenomen ).
Staartloze muis is trouwens errrug gaaf... vanaf de eettafel werkt ie namelijk gewoon OOK! (niet dat ik dan kan zien wat ik doe)
(prinses kan, los van het verhaal achter de salami, meedelen dat er mogelijk een subtiele wraakpoging achter schuil ging... prinses had namelijk vorig weekend ook kadootje meegenomen ).
Staartloze muis is trouwens errrug gaaf... vanaf de eettafel werkt ie namelijk gewoon OOK! (niet dat ik dan kan zien wat ik doe)
Peas on earth!
maandag 14 januari 2008 om 19:41
maandag 14 januari 2008 om 19:45
quote:Puck9 schreef op 14 januari 2008 @ 19:41:
Oooo wat romantisch allemaal!
Ik ga nu op RP zoeken op alle kenmerken die ik het liefst in een meneer zie, tot aan oogkleur (wat een onzin) en sterrenbeeld aan toe, no holding back, en dan zal hij er vanzelf uitrollen, mijn toekomstige PK! Ik sweer het jullie.Simpel: een vegetarische Xan
Oooo wat romantisch allemaal!
Ik ga nu op RP zoeken op alle kenmerken die ik het liefst in een meneer zie, tot aan oogkleur (wat een onzin) en sterrenbeeld aan toe, no holding back, en dan zal hij er vanzelf uitrollen, mijn toekomstige PK! Ik sweer het jullie.Simpel: een vegetarische Xan
maandag 14 januari 2008 om 19:49
Daantjuh gaat vrijdag eindelijk weer eens borrelen.
net jongen gesproken wie mailtje had gestuurd van feest bij oude sportverenerging! heb er nu al zin in..
komt miss dan wel een ex tegen. die speelt daar nog steeds. en bij hem was het echt zo liefde maakt blind. en nu kan ik weer heel erg goed zien
kwam ik laatst achter op een verjaardag. en iedereen zag het al. maar ik vond hem geweldig
net jongen gesproken wie mailtje had gestuurd van feest bij oude sportverenerging! heb er nu al zin in..
komt miss dan wel een ex tegen. die speelt daar nog steeds. en bij hem was het echt zo liefde maakt blind. en nu kan ik weer heel erg goed zien
maandag 14 januari 2008 om 19:53
quote:Vleermuis28 schreef op 14 januari 2008 @ 19:47:
Heeft ergens geld gevonden .. mogelijkheid voor huisje blijft en erg leuk huisje ook
Ook paps is er errug content mee .. morgen werkgeversverklaring in laten vullen door baas ...
In een ouwe sok Vleer?
Ben benieuwd of één en ander door kan gaan voor je!
En natuurlijk vergeten wij de uitnodiging niet voor de house-warming
Heeft ergens geld gevonden .. mogelijkheid voor huisje blijft en erg leuk huisje ook
Ook paps is er errug content mee .. morgen werkgeversverklaring in laten vullen door baas ...
In een ouwe sok Vleer?
Ben benieuwd of één en ander door kan gaan voor je!
En natuurlijk vergeten wij de uitnodiging niet voor de house-warming
maandag 14 januari 2008 om 19:57
maandag 14 januari 2008 om 19:59
Weet ik eindelijk ook wat liefde is! Ik zal het in mijn RP-profiel zetten.
En Xander, tsssk tsssk!
Earl grey met melk is wel lekker, en Vleer gaaf van het geld! Geld is fijn!
Zo, er zijn vier PK's uitgerold op RP. Eentje valt sowieso al af vanwege foto, ik ben niet zo van de mannen met borsthaar waar breed geschakelde kettinkjes in hangen. Eentje heeft geen foto en klinkt erg hip, wellicht te hip voor moi. En dan zijn er nog twee eerlijke, oprechte, bewuste meneren die er best aardig uitzien (en dan bedoel ik ook aardig) en die vast een heel goede partner zouden zijn voor Puck. En ik krijg het er nu al benauwd van
Ik heb echt dat vallenvoorfoutemannensyndroom geloof ik, moet ik toch maar eens af, hup, die kan nog wel bij de goede voornemens.
En Xander, tsssk tsssk!
Earl grey met melk is wel lekker, en Vleer gaaf van het geld! Geld is fijn!
Zo, er zijn vier PK's uitgerold op RP. Eentje valt sowieso al af vanwege foto, ik ben niet zo van de mannen met borsthaar waar breed geschakelde kettinkjes in hangen. Eentje heeft geen foto en klinkt erg hip, wellicht te hip voor moi. En dan zijn er nog twee eerlijke, oprechte, bewuste meneren die er best aardig uitzien (en dan bedoel ik ook aardig) en die vast een heel goede partner zouden zijn voor Puck. En ik krijg het er nu al benauwd van
maandag 14 januari 2008 om 20:00