* * Ju(n/l)i 2007 * *
maandag 14 januari 2008 om 16:03
Salut mes amies!
Ik ben er weer hoor!
Emmetje, wat vreselijk schrikken jouw bericht
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Nog een hele onzekere tijd te gaan tot de 22e…láng dus.
Veel sterkte, ik hoop echt dat het qua planning thuis lukt om in ieder geval tot de 22e zo veel mogelijk bij je moeder te zijn? Of wil je/zij dat juist niet?
Metis, ik vind het knap hoe je in het dagelijks leven rekening houdt met wat er aan de hand is hoor! Gelukkig maar dat je dat lukt, anders zal het hoop extra frustraties opleveren vrees ik.
Peetje, dat vaker ziek zijn herken ik ook hoor.
(en Jane ook geloof ik !? )
Malar, wat fijn dat je het werken wel goed te doen vindt !
Heerlijk dat Carlijn zo brabbelt en doet!
Punkertje, wat héérlijk dat Chica het nu zo lekker doet !
Net zo fijn dat het voor jou lichamelijk/psychisch ook zo goed voelt!
(en dat gewicht! SUPER!)
Leuk jullie tepel-verhalen
…gisteren was ik ilse na het douchen aan het afdrogen en grijpt ze ineens héél gericht naar mijn tepel! Niet voorzichtig…er bleek ineens heel veel rek in te zitten!
Vincent was onder de indruk
Vroeg zich nog af waarom ik dat van hem niet kan hebben, hihi
Utregmeissie, je klinkt erg positief!
Erg fijn joh!
Zo..bijgeschreven en gereageerd geloof ik?
Ondertussen is ilse aan het brabbelen in bed en zijn de mensen in de tuin weer paar m2 verder met het leggen van het nieuwe terras!
JAAA
Ze zijn bezig! Super! Eindelijk bijna de nieuwe tuin!
Alors,
Vin en ik waren lekker 3 dagen in Parijs.
2 dagen ook met mooi weer, erg geboft dus!
We hebben het erg naar ons zin gehad, veel gelachen en echt genoten!
Ilse hebben we erg gemist, het was heerlijk om haar gisteravond weer te kunnen besnuffelen en kussen!
Vanmorgen op het werk was ik in tranen,
Een collega van me heeft zoontje van 2 maanden jonger…heeft zich vorige week verslikt en met zuurstoftekort opgenomen in ziekenhuis.
Dusdanige schade waardoor hij nu zeer veel epileptische aanvallen heeft.
Vrselijk.
Ilse meldt zich.
Later meer!
maandag 14 januari 2008 om 19:46
@ Emmetje: Jeetje meis, wat een vreselijk bericht. Ontzettend spannende tijd dus tot de 22e. Lekker van je afschrijven hoor als je je daar goed bij voelt. Hele dikke en ik denk aan je.
@ Marit: Gatver wat een bericht zeg over zoontje van je collega.
Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Wel lekker hoor er even tussenuit al kan ik me het missen heel goed voorstellen.
@ Punkertje: Lekker man dat Chica zo goed gegroeid is, behoorlijk inhaalspurtje van d'r. Morgen moeten wij weer naar cb, ben erg benieuwd naar Eva's gewicht. Vorige keer was zij ook erg weinig gegroeid.
@ Utregmeissie: Mooi joh dat je zo positief bent over gesprek. Spannend dan altijd weer dat afwachten. Hebben ze ook gezegd wanneer je ongeveer wat hoort? Fijn ook dat gesprek met Riagg zo goed is gegaan en dat je daar goed gevoel bij hebt,
@ Peetje: Balen zeg dat je steeds zo ziek bent. Hoe is het nu?
Beterschap in ieder geval!
@ Jane: Meeting ben ik voor!
Jeetje, ook al ziek geweest.Haha heerlijk he dat schaterlachen? En dan die glimmende, stralende oogjes erbij
Ik krijg deze week de uitslag van bloedonderzoek dus ben benieuwd en hoop eigenlijk dat er wat uitkomt. Moet morgen naar cb dus dan vraag ik even naar dat RS-virus maar nu zei leidster van de opvang dat het "tandjes op de borst" kan zijn. Had nog nooit van die uitdrukking gehoord maar sommige kindjes schijnen heel erg te moeten gaan hoesten wanneer er tandjes dwars zitten. Dat die dwarszitten ben ik wel van overtuigd maar doorkomen ho maar.
@ Marianne: Ook al ziek, jij ook heel veel beterschap!
Kan me voorstellen dat je gaat afbouwen, klinkt pijnlijk in ieder geval.
@ Malar: 4 dagen lijkt mij inderdaad ook wel zwaar, sowieso met een kleintje maar helemaal wanneer je er 7 maanden ben uitgeweest. Wel fijn dat jij het zo naar je zin hebt en Carlijn lekker zit bij haar gastouder. Wel leuk hoor dat tijgeren. Eva tijgert nog nergens heen.
Hier alles goed. Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Misselijk van de zenuwen vanmorgen in de bus. Maar het ging helemaal goed. Voor ik het wist waren de 2 uurtjes om (ook niet zo gek natuurlijk gezien weinig aantal uren) en het was erg fijn er weer even uit te zijn.
Met Eva ook alles helemaal prima. Ze hoest nog wel maar gelukkig al stukken minder dan eerst. Verder zingt, kletst en lacht ze de hele dag door. Vanavond heeft ze groente uit een potje op, groentenmix met aardappeltjes en zalm. Getver wat stinkt dat zeg, net of je in een paardenstal staat. Maar Eva vond het heerlijk. Ze wil het per se zelf doen (lees: helpen vasthouden van lepel), dus lepel beland overal maar niet altijd in haar mondje, dus flink knoeifestijn. Maar (ik gruwel van vis dus snap er niks van ) het was dus groot succes.
Zo, nou even lekker bankhangen met vriend. Hele weekend erg druk geweest dus vanavond lekker hangen.
Fijne avond allemaal!:
@ Marit: Gatver wat een bericht zeg over zoontje van je collega.
Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Wel lekker hoor er even tussenuit al kan ik me het missen heel goed voorstellen.
@ Punkertje: Lekker man dat Chica zo goed gegroeid is, behoorlijk inhaalspurtje van d'r. Morgen moeten wij weer naar cb, ben erg benieuwd naar Eva's gewicht. Vorige keer was zij ook erg weinig gegroeid.
@ Utregmeissie: Mooi joh dat je zo positief bent over gesprek. Spannend dan altijd weer dat afwachten. Hebben ze ook gezegd wanneer je ongeveer wat hoort? Fijn ook dat gesprek met Riagg zo goed is gegaan en dat je daar goed gevoel bij hebt,
@ Peetje: Balen zeg dat je steeds zo ziek bent. Hoe is het nu?
Beterschap in ieder geval!
@ Jane: Meeting ben ik voor!
Jeetje, ook al ziek geweest.Haha heerlijk he dat schaterlachen? En dan die glimmende, stralende oogjes erbij
Ik krijg deze week de uitslag van bloedonderzoek dus ben benieuwd en hoop eigenlijk dat er wat uitkomt. Moet morgen naar cb dus dan vraag ik even naar dat RS-virus maar nu zei leidster van de opvang dat het "tandjes op de borst" kan zijn. Had nog nooit van die uitdrukking gehoord maar sommige kindjes schijnen heel erg te moeten gaan hoesten wanneer er tandjes dwars zitten. Dat die dwarszitten ben ik wel van overtuigd maar doorkomen ho maar.
@ Marianne: Ook al ziek, jij ook heel veel beterschap!
Kan me voorstellen dat je gaat afbouwen, klinkt pijnlijk in ieder geval.
@ Malar: 4 dagen lijkt mij inderdaad ook wel zwaar, sowieso met een kleintje maar helemaal wanneer je er 7 maanden ben uitgeweest. Wel fijn dat jij het zo naar je zin hebt en Carlijn lekker zit bij haar gastouder. Wel leuk hoor dat tijgeren. Eva tijgert nog nergens heen.
Hier alles goed. Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Misselijk van de zenuwen vanmorgen in de bus. Maar het ging helemaal goed. Voor ik het wist waren de 2 uurtjes om (ook niet zo gek natuurlijk gezien weinig aantal uren) en het was erg fijn er weer even uit te zijn.
Met Eva ook alles helemaal prima. Ze hoest nog wel maar gelukkig al stukken minder dan eerst. Verder zingt, kletst en lacht ze de hele dag door. Vanavond heeft ze groente uit een potje op, groentenmix met aardappeltjes en zalm. Getver wat stinkt dat zeg, net of je in een paardenstal staat. Maar Eva vond het heerlijk. Ze wil het per se zelf doen (lees: helpen vasthouden van lepel), dus lepel beland overal maar niet altijd in haar mondje, dus flink knoeifestijn. Maar (ik gruwel van vis dus snap er niks van ) het was dus groot succes.
Zo, nou even lekker bankhangen met vriend. Hele weekend erg druk geweest dus vanavond lekker hangen.
Fijne avond allemaal!:
maandag 14 januari 2008 om 20:34
maandag 14 januari 2008 om 20:42
Wat een goede berichten hier.
Chica is ruim 700 gr. aangekomen: hoeraaaaaaaaa. Te gek zeg !
Zie je wel: een GOED besluit om over te stappen op KV. Ze heeft niet genoeg gehad aan je BV. Nu kan ze lekker groeien, groeien, groeien.
Utregmeissie, wat klink je lekker positief meis. Goed van je om gelijk een solli.gesprek aan te gaan. Ik hoop op een positieve uitslag.
Metis, knap van je dat je gewerkt hebt vandaag ! Goed gedaan hoor.
Ik vind die potjes ook stinken. En allemaal hetzelfde ruiken, wel gerecht je ook neemt. Daarom kook ik liever zelf. Ik Rapley niet, maar pureer eten, doe het in bakjes en vries het in. Maar ik wil wel eens proberen om haar een stuk groente te geven. Kijken wat ze er mee doet.
Vanmiddag is Laura weer goed gekeurd op het CB.
Bijna 8 kg, dus lekker gegroeid (kon ook niet anders na al die melk van afgelopen weken ....). Lengte bijna 70 cm. Dat had ik al gemerkt aan haar slaapzak van 70 cm die al klein begint te worden.
Verder mogen we overstappen over Bambix granenpap en brood tussen de middag. Eind v/d week maar eens proberen. De komende dagen zit ze op de creche, dus dan maar even niet.
Leuk !
Truste voor straks.
Ik ga mijn 3-daagse werkweek in, dus ik schat in dat ik me pas eind v/d week pas weer meld.
XXX
Chica is ruim 700 gr. aangekomen: hoeraaaaaaaaa. Te gek zeg !
Zie je wel: een GOED besluit om over te stappen op KV. Ze heeft niet genoeg gehad aan je BV. Nu kan ze lekker groeien, groeien, groeien.
Utregmeissie, wat klink je lekker positief meis. Goed van je om gelijk een solli.gesprek aan te gaan. Ik hoop op een positieve uitslag.
Metis, knap van je dat je gewerkt hebt vandaag ! Goed gedaan hoor.
Ik vind die potjes ook stinken. En allemaal hetzelfde ruiken, wel gerecht je ook neemt. Daarom kook ik liever zelf. Ik Rapley niet, maar pureer eten, doe het in bakjes en vries het in. Maar ik wil wel eens proberen om haar een stuk groente te geven. Kijken wat ze er mee doet.
Vanmiddag is Laura weer goed gekeurd op het CB.
Bijna 8 kg, dus lekker gegroeid (kon ook niet anders na al die melk van afgelopen weken ....). Lengte bijna 70 cm. Dat had ik al gemerkt aan haar slaapzak van 70 cm die al klein begint te worden.
Verder mogen we overstappen over Bambix granenpap en brood tussen de middag. Eind v/d week maar eens proberen. De komende dagen zit ze op de creche, dus dan maar even niet.
Leuk !
Truste voor straks.
Ik ga mijn 3-daagse werkweek in, dus ik schat in dat ik me pas eind v/d week pas weer meld.
XXX
What matters most is how you see yourself
maandag 14 januari 2008 om 22:12
tandjes op de borst ?
klinkt monsterlijk !
Ik had je verhaal over het hoesten wel gelezen...nog niet gereageerd zie ik.
Ik denk maar zo: zolang nog genoeg energie om te drinken en genoeg energie om goed te hoesten: geen probleem.
Als het geen probleem geeft, maakt het ook geen donder uit waardoor het hoesten nou precies veroorzaakt wordt.
(of het nou het RSvirus is of niet)
Het gaat meestal vanzelf weer over.
Wat helpt misschien: bedje wat omhoog aan hoofdeind
niet te warm in de slaapkamer
neusje druppelen met zoutoplossing
na voeding paar slokjes water zodat het slijmvormende melkrestje ook echt uit de keel is.
Nouja,
en hopen op een vroege mooie lente!
Meeting: goed idee
maar alleen als ik ook kan !!!
maandag 14 januari 2008 om 23:19
Nog even snel een reactie voor het naar bed gaan.
@ Punkertje: Leuke foto's zeg van je mooie meid!
@ Jane: Hier ook meestal versgekookt maar had nog wat potjes in de kast staan. Gelukkig vindt ze vers ook lekker anders ging ik echt aan mijn kookkunsten twijfelen. Alleen fruit vindt ze wel alleen lekker uit een potje, vers fruit (ook gepureerd of in stukken) hoeft ze echt niet. Raar kind
Laura dus de check ook weer doorstaan. Mooi goed gegroeid weer. Ben benieuwd hoe het gaat met brood en pap.
Werkse deze week!
@ Marit: Tip van water wist ik niet, gaan we proberen, dank je! Noem ons eigenwijs maar wij willen toch wel graag weten waardoor het komt aangezien het erg gemene hoestbuien zijn en er erg veel luchtwegaandoeningen in beide families voorkomt. Drinken doet ze erg slecht en dat zit me ook niet lekker. Ze heeft wel goeie plasluiers dus dat is wel gewoon goed en ze is erg vrolijk. Alleen bij een hoestbui begint ze wat te jammeren maar dat kan ik me wel voorstellen. Zo benauwd als ze dan is.
Welterusten allemaal!
@ Punkertje: Leuke foto's zeg van je mooie meid!
@ Jane: Hier ook meestal versgekookt maar had nog wat potjes in de kast staan. Gelukkig vindt ze vers ook lekker anders ging ik echt aan mijn kookkunsten twijfelen. Alleen fruit vindt ze wel alleen lekker uit een potje, vers fruit (ook gepureerd of in stukken) hoeft ze echt niet. Raar kind
Laura dus de check ook weer doorstaan. Mooi goed gegroeid weer. Ben benieuwd hoe het gaat met brood en pap.
Werkse deze week!
@ Marit: Tip van water wist ik niet, gaan we proberen, dank je! Noem ons eigenwijs maar wij willen toch wel graag weten waardoor het komt aangezien het erg gemene hoestbuien zijn en er erg veel luchtwegaandoeningen in beide families voorkomt. Drinken doet ze erg slecht en dat zit me ook niet lekker. Ze heeft wel goeie plasluiers dus dat is wel gewoon goed en ze is erg vrolijk. Alleen bij een hoestbui begint ze wat te jammeren maar dat kan ik me wel voorstellen. Zo benauwd als ze dan is.
Welterusten allemaal!
dinsdag 15 januari 2008 om 08:21
metis, ik kan me wel indenken dat je het wil weten hoor...hihi
hier nieuwe uitdaging: geen speen meer bij inslapen.
Gister kwam het overdag 2x zo uit toevallig ... dus nu ga ik het haar ook niet meer aanbieden!
"grijpen die kans" dacht ik dus. Eens zien hoe snel ik denk "grijpen die speen" want duimen oid doet ze ook niet!
Gisteren flink gehuild,
dat gedoe met het kindje van die collega zit me erg dwars.
(dat is die collega die al met 3weken zwangerschap de kinderkamer klaar had inl. kleertjes enzo)
Daarbij is op een ander forum waar ik meelees/-schrijf een kindje overleden.
Eigenlijk zelfde verhaal als bij Zonnebloem hier.
Vreselijk.
Ik liep zaterdag met Vincent de Sacre-Coeur in en toen ik al die mooie kaarsjes zag branden schoot ik helemaal vol.
Heb daar even flink zitten huilen, zo vreemd!
Nee, niet vreemd
maar in het tijdperk "voor ilse" zou me dat echt nooit overkomen.
De heren zijn weer aan het bestraten,
schiet op! Vandaag is het ruim af...heerlijk zeg.
Komend weekend naar het tuincentrum om voor de aankleding te gaan zorgen! Ik voel me net een eigen-huis-en-tuin-teamlid
dinsdag 15 januari 2008 om 11:48
Verslag cbNet terug van bureau en alles goed. Eva is nu 6330 gr en 64 cm. Groeit goed mee met de curve ondanks het slechte drinken. Ze drinkt dus vaak maar 110 ipv de 180 die ze nog 5 keer p/d moet. Bijvoorbeeld vanmorgen haal ik haar uit bed, ze was al wakker en lag lekker te kletsen. Voeding klaargemaakt en na 70ml heeft ze genoeg. Nadat we naar bureau waren geweest heeft ze nog iets van 60 ml op en dan wil ze niet meer. Conclusie: kleine eter. Plas,- en poepluiers zijn gewoon helemaal goed en ze groeit goed dus niet druk over maken, niet dwingen etc. Wij moeten nu ook gaan beginnen met brood en nutrilon 1 en 2 combineren. Dus bijv 2 flessen nutrilon 1 en 3 flessen nutrilon 2. Qua ontwikkeling gaat het ook helemaal prima.
Wat hoesten betreft moeten we goed in de gaten houden. Zeker bij de kinderarts bespreken (28-01) en zodra ze benauwd is of hoesten weer erger wordt naar de huisarts. Op bureau dachten ze eerder aan erfelijke luchtwegaandoening dan aan rs-virus. Vind ik dan eigenlijk wel weer jammer, rs-virus is van tijdelijke aard en bronchitis is chronisch, dus als ik mocht kiezen.... maar ja dat mag niet. Ach en t is nog niet gezegd dat ze dat heeft, ik hoop van niet in ieder geval.
Einde verslag
Wat hoesten betreft moeten we goed in de gaten houden. Zeker bij de kinderarts bespreken (28-01) en zodra ze benauwd is of hoesten weer erger wordt naar de huisarts. Op bureau dachten ze eerder aan erfelijke luchtwegaandoening dan aan rs-virus. Vind ik dan eigenlijk wel weer jammer, rs-virus is van tijdelijke aard en bronchitis is chronisch, dus als ik mocht kiezen.... maar ja dat mag niet. Ach en t is nog niet gezegd dat ze dat heeft, ik hoop van niet in ieder geval.
Einde verslag
dinsdag 15 januari 2008 om 12:49
Hallo allemaal,
Punkertje, leuke foto's weer. Wat kan ze al goed zitten Ze begint wel een beetje op haar grote broer te lijken volgens mij.
Peetje, heb jij ook nieuwe foto's geplaatst? Of had ik ze eerder gewoon gemist Femke is al een hele dame zeg, met dr mooie haartjes.
Marit, wat een narigheid van je collega en dat andere kindje, bah.
Lekker dat het opschiet met de tuin, maareh je lijkt toch niet echt zo'n eigen-huis-en-tuin-miep toch? Dat je de hele dag met zo'n tandpastasmile de koffiepot uit het raam houdt Fijn dat het opschiet, dan is het van het voorjaar weer netjes.
Metis, Eva is weer goedgekeurd, toch altijd weer fijn. En ook wel prettig dat ze nuchter kijken naar de flessen/hoeveelheden e.d. Je hebt tenslotte kleine en grote eters. Wij hebben een reuze-eter haha, wij hebben dat vispotje hier ook al eens gehad. Salomé vond het zalig, en de kat ook
Punkertje, leuke foto's weer. Wat kan ze al goed zitten Ze begint wel een beetje op haar grote broer te lijken volgens mij.
Peetje, heb jij ook nieuwe foto's geplaatst? Of had ik ze eerder gewoon gemist Femke is al een hele dame zeg, met dr mooie haartjes.
Marit, wat een narigheid van je collega en dat andere kindje, bah.
Lekker dat het opschiet met de tuin, maareh je lijkt toch niet echt zo'n eigen-huis-en-tuin-miep toch? Dat je de hele dag met zo'n tandpastasmile de koffiepot uit het raam houdt Fijn dat het opschiet, dan is het van het voorjaar weer netjes.
Metis, Eva is weer goedgekeurd, toch altijd weer fijn. En ook wel prettig dat ze nuchter kijken naar de flessen/hoeveelheden e.d. Je hebt tenslotte kleine en grote eters. Wij hebben een reuze-eter haha, wij hebben dat vispotje hier ook al eens gehad. Salomé vond het zalig, en de kat ook
dinsdag 15 januari 2008 om 16:57
Jemig Emmetje...wat ongelooflijk KUT zeg! Ik hoop en duim echt heel erg hard voor jullie dat het 'alleen maar' een borsttumor is! Dat er geen uitzaaiingen zijn en dat je moeder geen chemokuur hoeft!
Wanneer het alleen om de borst gaat is er een heel grote genezingskans! Dus houd moed!
Jij klinkt inmiddels alsof je weer enigszins de gewone dagorde volgt? Goed!
Hmmm....dit raakt me...
Wanneer je je verhaal vertelt zul je de komende tijd heel erg de reactie krijgen 'oh dat ken ik, dat heeft jantje van pietje ook gehad'
Af en toe vond ik dat enorm storend en daarom zit ik nu met een dilemma...
hmm...okay, heel kort...mijn moeder heeft kanker (al een tijd).
Ehm....wat schreef verder iedereen?? Ehm ehm denk denk
Oja Malar jij klinkt echt heerlijk vrolijk! En wat is Carlijn ook een vaartmakertje zeg! Genieten hè? (hoewel het niet-mobiel zijn ook zo z'n voordelen had.)
Wow Punkertje Chica ook al weer een half jaar! k Zal straks eens even in t album loeren Ik is goed! Heb meteen even gekeken! Wat een lieve foto's! En wat een geweldige eskimo-muts
Oh, meiden ik ben weg...Jonathan is wakker en wil eten. Laterrrrr
Wanneer het alleen om de borst gaat is er een heel grote genezingskans! Dus houd moed!
Jij klinkt inmiddels alsof je weer enigszins de gewone dagorde volgt? Goed!
Hmmm....dit raakt me...
Wanneer je je verhaal vertelt zul je de komende tijd heel erg de reactie krijgen 'oh dat ken ik, dat heeft jantje van pietje ook gehad'
Af en toe vond ik dat enorm storend en daarom zit ik nu met een dilemma...
hmm...okay, heel kort...mijn moeder heeft kanker (al een tijd).
Ehm....wat schreef verder iedereen?? Ehm ehm denk denk
Oja Malar jij klinkt echt heerlijk vrolijk! En wat is Carlijn ook een vaartmakertje zeg! Genieten hè? (hoewel het niet-mobiel zijn ook zo z'n voordelen had.)
Wow Punkertje Chica ook al weer een half jaar! k Zal straks eens even in t album loeren Ik is goed! Heb meteen even gekeken! Wat een lieve foto's! En wat een geweldige eskimo-muts
Oh, meiden ik ben weg...Jonathan is wakker en wil eten. Laterrrrr
dinsdag 15 januari 2008 om 20:18
Ow Catpower Ik kan het me idd voorstellen, dat ge-jantje en ge-pietje, ik heb ook absoluut niet de behoefte om er echt voor te gaan zitten en er over te praten als je begrijpt wat ik bedoel. Ik bedoel ik wil er best over praten, maar ik vind het vervelend als mensen zo 'meeleven' ook al bedoelen ze het nog zo goed. Ik ben me ervan bewust dat het heel egoïstisch klinkt, maar ik wil het eerst voor mezelf op een rijtje.
Maar jullie knuffels zijn fijn hoor *dikke kus smiley*
Verder ga ik inderdaad gewoon verder tot de orde van de dag.....
Morgen de hele dag op pad om locaties te bezoeken waar onze mensen werken. Dus de nette kleren zijn weer gestreken en klaargehangen Morgen alleen nog mn haar in de krul en ik ben toonbaar voor de opdrachtgevers haha.
Fijne avond allemaal, ik ga zo lekker House en Murder investigation kijken.
Maar jullie knuffels zijn fijn hoor *dikke kus smiley*
Verder ga ik inderdaad gewoon verder tot de orde van de dag.....
Morgen de hele dag op pad om locaties te bezoeken waar onze mensen werken. Dus de nette kleren zijn weer gestreken en klaargehangen Morgen alleen nog mn haar in de krul en ik ben toonbaar voor de opdrachtgevers haha.
Fijne avond allemaal, ik ga zo lekker House en Murder investigation kijken.
dinsdag 15 januari 2008 om 20:25
dinsdag 15 januari 2008 om 21:47
Wat nou, de ontwikkeling van baby's gaat in een eigen tempo maar dezelfde volgorde, ik heb het gevoel dat alle beebs hier het op de eigen manier doen, lekkere dingen, alle varianten komen volgens mij voorbij.
Emmetje, heel dikke knuffel en heel veel sterkte. Ik kan niet anders zeggen, alle andere woorden schieten alleen maar hun doel voorbij, het is zo'n ontzettende K*T ziekte. Desondanks kan het, relatief gezien, ook meevallen.
Ook voor CP knuffels
Op een vrolijker noot, ik heb/ga wat foto's van Carlijn toevoegen met als onderwerp een avontuur met broccoli. Foto's van Rapleyen dus, al gaat dat nog niet echt goed en prak ik inmiddels. Daarmee krijgt ze dan toch wel het een en ander binnen, getuige de luier inhoud.
Marit, als ik jouw verhaal over je collega zo hoor dan durf ik voorlopig niet eens meer te rapleyen, Carlijn moet namelijk enorm kokhalsen van die stukken eten en het is zo ontzettend eng om te zien. Ik moet mezelf de hele tijd maar voorhouden dat er niets kan gebeuren maar ik heb het gevoel dat ze er gewoon nog niet aan toe is dus ik probeer het met een maandje gewoon weer. Maar goed, de foto's zijn enorm leuk.
Ga naar m'n bedje om het morgen weer vol te kunnen houden, weltrusten meiden.
Emmetje, heel dikke knuffel en heel veel sterkte. Ik kan niet anders zeggen, alle andere woorden schieten alleen maar hun doel voorbij, het is zo'n ontzettende K*T ziekte. Desondanks kan het, relatief gezien, ook meevallen.
Ook voor CP knuffels
Op een vrolijker noot, ik heb/ga wat foto's van Carlijn toevoegen met als onderwerp een avontuur met broccoli. Foto's van Rapleyen dus, al gaat dat nog niet echt goed en prak ik inmiddels. Daarmee krijgt ze dan toch wel het een en ander binnen, getuige de luier inhoud.
Marit, als ik jouw verhaal over je collega zo hoor dan durf ik voorlopig niet eens meer te rapleyen, Carlijn moet namelijk enorm kokhalsen van die stukken eten en het is zo ontzettend eng om te zien. Ik moet mezelf de hele tijd maar voorhouden dat er niets kan gebeuren maar ik heb het gevoel dat ze er gewoon nog niet aan toe is dus ik probeer het met een maandje gewoon weer. Maar goed, de foto's zijn enorm leuk.
Ga naar m'n bedje om het morgen weer vol te kunnen houden, weltrusten meiden.
dinsdag 15 januari 2008 om 22:36
hoi hoi,
wat is het weer gezellig druk hier ik gooi er gelijk maar een vraag in. slapen jullie kleintjes nog in de wieg of hebben ze gelijk in het ledikantje geslapen? eigenlijk moet zoë ook in haar ledikantje maar ja ik vind hem zo groot. vandaag weer was ze op haar buik aan het spelen in de wieg. ik ben zo bang dat ze uit de wieg valt of zo....kan nog niet maar toch. op het moment heb ik elke keer ruzie met zoë op de comode want ze wil alles behalve stil liggen en hup elke keer op haar buik en ik krijg met moeite haar luier dicht. het is helemaal drama na het badje. ach ik moet ook wel om haar lachen hoe bewegelijk ze nu is. ook is ze helemaal weg van trix onze hond alleen haal ik haar wel weg bij trix want ze knijpt haar echt hard. trix zit me dan echt met grote ogen aan te kijken van help me baas de kleine baas doet me zeer.
Malar: iid doet elk kleintje het hier weer anders....heel erg leuk om te lezen. ik schrik nu elke keer als zoë zich verslikt en ben dus ook iets voorzichtiger met wat ik haar geef....bah ik heb het echt te doen met die moeder en haar kindje. ik ga zeker straks je foto's ff kijken.
Emmetje: veel succes morgen
CP: jeetje wat erg voor jullie bah
Metis: eva word een grote dame. je ziet dus kleine eters grote eters de kleintjes doen precies wat ze zelf willen en worden allemaal groot. ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt.
Marit: hoe is het gegaan zonder speen of toch maar weer gegeven.....bij mijn neefje was echt een fase om die speen te gebruiken hij laat hem nu hellemaal links liggen na 10mnd intensief gebruik. en ja ik ben ook zo'n huil monster geworden. het is af en toe ook een lekkere uitlaat klep gewoon ff janken al is om iets stoms.
Jane: Laura gaat ook alweer zo hard. werk ze van de week.
wat me wel opvalt is dat iedereen adviezen krijgt van het cb van dan moet je met dit beginnen en dan met dat. dat is hier helemaal niet alleen als ik er echt om vraag.....ach ja ik kom er zelf ook wel uit.
ben ik iemand nog vergeten.....geen idee dikke voor iedereen.
groetjes marianne
wat is het weer gezellig druk hier ik gooi er gelijk maar een vraag in. slapen jullie kleintjes nog in de wieg of hebben ze gelijk in het ledikantje geslapen? eigenlijk moet zoë ook in haar ledikantje maar ja ik vind hem zo groot. vandaag weer was ze op haar buik aan het spelen in de wieg. ik ben zo bang dat ze uit de wieg valt of zo....kan nog niet maar toch. op het moment heb ik elke keer ruzie met zoë op de comode want ze wil alles behalve stil liggen en hup elke keer op haar buik en ik krijg met moeite haar luier dicht. het is helemaal drama na het badje. ach ik moet ook wel om haar lachen hoe bewegelijk ze nu is. ook is ze helemaal weg van trix onze hond alleen haal ik haar wel weg bij trix want ze knijpt haar echt hard. trix zit me dan echt met grote ogen aan te kijken van help me baas de kleine baas doet me zeer.
Malar: iid doet elk kleintje het hier weer anders....heel erg leuk om te lezen. ik schrik nu elke keer als zoë zich verslikt en ben dus ook iets voorzichtiger met wat ik haar geef....bah ik heb het echt te doen met die moeder en haar kindje. ik ga zeker straks je foto's ff kijken.
Emmetje: veel succes morgen
CP: jeetje wat erg voor jullie bah
Metis: eva word een grote dame. je ziet dus kleine eters grote eters de kleintjes doen precies wat ze zelf willen en worden allemaal groot. ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt.
Marit: hoe is het gegaan zonder speen of toch maar weer gegeven.....bij mijn neefje was echt een fase om die speen te gebruiken hij laat hem nu hellemaal links liggen na 10mnd intensief gebruik. en ja ik ben ook zo'n huil monster geworden. het is af en toe ook een lekkere uitlaat klep gewoon ff janken al is om iets stoms.
Jane: Laura gaat ook alweer zo hard. werk ze van de week.
wat me wel opvalt is dat iedereen adviezen krijgt van het cb van dan moet je met dit beginnen en dan met dat. dat is hier helemaal niet alleen als ik er echt om vraag.....ach ja ik kom er zelf ook wel uit.
ben ik iemand nog vergeten.....geen idee dikke voor iedereen.
groetjes marianne
donderdag 17 januari 2008 om 08:49
goedemorgen!
ilse zit naast me in haar stoeltje lawaai te maken, een plastic bakje en een houten lepen doen wonderen!
Marianne, hier slaapt ilse al vanaf dat ze 1week oud is in het ledikant!
Eerste week in het wiegje bij ons op de kamer, maar dat beviel helemaal niet...ledikant stond al klaar in haar kamertje, dus dat hebben we toen maar in gebruik genomen (ipv de wieg verplaatsen)
ik ga haar in bed leggen, me aankleden en proberen echt wat te werken!
al ideeën over een meeting?
donderdag 17 januari 2008 om 19:37
Weekend !!!!
Gisteravond ben ik met een goede vriend gezellig uit eten geweest in A'dam. Leuk !
Hey Catpower, even geen inspiratie, haha. Kan hè? En ook nog 2 linkerhanden vandaag, tssssk.
Rot trouwens van je moeder. Sterkte !
Marit, alles OK?
Emmetje, ging het goed met de zakelijke opdrachtgevers?
Kun je je gedachten een beetje verzetten van het rotnieuws van mams?
Marianne, Laura slaapt in haar ledikantje sinds ze 6 weken is. Toen was ze uit de wieg gegroeid. Ledikantje gewoon kort (halve ledikantje) opmaken. Kan prima. Of gewoon alleen een slaapzakje en geen dekentje.
Laura woelt op de commode ook alle kanten op. Een gevecht om de luier om te krijgen; hier hetzelfde.
Malar, you working girl, wat fijn om van je te horen !
Wat een prachtige foto's van Carlijn en de broccoli ! Lekkere smeerkees.
Ik vind haar al weer veel veranderd.
Metis, Eva is gelukkig goed gegroeid en ontwikkelt goed. Ze is een klein, maar fijn ding. Ik hoop dat het hoesten opknapt.
Ik ga nu bankhangen. Moe van de 3 dagen buffelen.
Lekker weekend, mmmmm.....
Morgenvroeg naar Utregmeissie. Ik wil proberen te lopen. Zal ongeveer een half uurtje zijn, denk ik. Anders weet Laura niet meer wat buitenlucht is na 3 dagen crèche.
En zaterdag en zondag lekker naar Groningen. Hotelletje.... Laura logeert bij mijn ouders.
Maandag bijkomen.....
Ciao !
Gisteravond ben ik met een goede vriend gezellig uit eten geweest in A'dam. Leuk !
Hey Catpower, even geen inspiratie, haha. Kan hè? En ook nog 2 linkerhanden vandaag, tssssk.
Rot trouwens van je moeder. Sterkte !
Marit, alles OK?
Emmetje, ging het goed met de zakelijke opdrachtgevers?
Kun je je gedachten een beetje verzetten van het rotnieuws van mams?
Marianne, Laura slaapt in haar ledikantje sinds ze 6 weken is. Toen was ze uit de wieg gegroeid. Ledikantje gewoon kort (halve ledikantje) opmaken. Kan prima. Of gewoon alleen een slaapzakje en geen dekentje.
Laura woelt op de commode ook alle kanten op. Een gevecht om de luier om te krijgen; hier hetzelfde.
Malar, you working girl, wat fijn om van je te horen !
Wat een prachtige foto's van Carlijn en de broccoli ! Lekkere smeerkees.
Ik vind haar al weer veel veranderd.
Metis, Eva is gelukkig goed gegroeid en ontwikkelt goed. Ze is een klein, maar fijn ding. Ik hoop dat het hoesten opknapt.
Ik ga nu bankhangen. Moe van de 3 dagen buffelen.
Lekker weekend, mmmmm.....
Morgenvroeg naar Utregmeissie. Ik wil proberen te lopen. Zal ongeveer een half uurtje zijn, denk ik. Anders weet Laura niet meer wat buitenlucht is na 3 dagen crèche.
En zaterdag en zondag lekker naar Groningen. Hotelletje.... Laura logeert bij mijn ouders.
Maandag bijkomen.....
Ciao !
What matters most is how you see yourself
donderdag 17 januari 2008 om 21:21
zucht..ik ben ook toe aan weekend
vanmiddag mijn baas aan de lijn: of ik voor 5uur op papier wilde verklaren dat ik aan de opleiding wil beginnen en evt. kosten zelf draag.
(subsidie in 2008 is 100%, daarna alles onzeker)
Tja, nogal kortdag!
Dus, langs gegaan om half 5 en dingen besproken.
Ik loop dan risico op het zelf moeten betalen van zo'n 18duizend euro!
Plus ná de opleiding geen sal.verhoging, zelfde werkzaamheden .... en studie in eigne tijd nááást de 20uur die ik al werk.
(belasting studie zo'n 20uur/week)
Aangegeven dat vanavond nog te moeten overdenken en ik ga haar morgen antwoord geven.
Na veel nadenken en afwegen, en tel. contract met collega die ook die opleiding wil gaan doen hebben we besloten hier niet mee accoord te gaan.
Ook al is de kans op wel een subsidie groot, dan nog vind ik de voorwaarden zééééér slecht.
Jammer maar helaas.
Eerst maar een zusje/broertje voor ilse dus
jane, geniet van jullie weekend!
heerlijk, even samen bijkomen