Boekwijtgrutten

16-05-2011 20:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vroeger aten wij regelmatig boekwijtgrutten (soort pap, vaak met stroop) thuis. En ik hou er nog steeds van! Nu is het product van Koopmans (wat je moet aanmaken met melk) in ieder geval bij de AH en C1000 uit de schappen (waarschijnlijk wordt het niet veel verkocht). Weet iemand waar ik het nog wel zou kunnen kopen?

Groetjes
Bij de biologische winkel waarschijnlijk wel.

(de grutten dan, niet als pap)
Als je zoekt op boekweitgrutten, vind je misschien meer (online dan he)
Wat eten we vanavond?
Het 1e wat ik dacht was: Oh lekker moet ik snel weer eens eten!

Maar goed hier bij de ah is het nog te krijgen

maar ook bij Jumbo.

Ik weet niet of die bij jou in de buurt is
Oooh! Ik vind boekwijtgrutten ook zo lekker! Heb nog een half pak staan thuis en ga het nu zeker van de week weer klaarmaken. Het klopt dat je het op weinig plekken kunt vinden, maar vooral de grotere supermarkten verkopen het nog gewoon.
En hier kan je het online bestellen:

http://www.klavertje5.nl/shop/ekoland-b ... utten.html
Is het uit de schappen? Sinds wanneer dan? Ik dacht dat ze nog gewoon hadden. Ik heb nog wel een half pak staan, vind Potstro niet te eten.
natuurwinkel verkoopt het! En ik zag het laatst bij de jumbo (maar ik woon bij n enorm exemplaar dus of dat nou zo representatief is...)
Niet alle natuurwinkels verkopen het hoor. De mijne niet.
Leuk al die reacties!

Sinds vorige week weet ik dat het uit de schappen is/gaat...daarvoor had ik er ook geen benul van ;) (koop het niet vaak).

Ik woon in Gelderland en daar lijkt het bijna overal weg te zijn. Ook bij de AH XL. Was vandaag bij een C1000 waar nog wat pakken stonden, heb er 5 ingeslagen haha! Ook voor mn ouders en zus. Heb nu Koopmans ook gemaild, ben benieuwd. En anders inderdaad online bestellen, wel ander merk, maar neem aan dat het hetzelfde smaakt...
Oh, hier is het echt al twee jaar of langer weg uit de schappen van de AH. Blijkbaar lusten Amsterdammers geen boekweitgrutten.
Oh heerlijk, dat is lang geleden!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb er nog nooit van gehoord. Boekweitgrutten. Mooi woord.
Heerlijk boekweitgrutten. Lekker stevige pap van maken. Dan af laten koelen. Vervolgens in plakken snijden en opbakken in de koekenpan. Lekker met stroop. Hmmm.

Of gewoon als warmme pap met een stroop sausje (stroop met roomboter).

Ik zag het vorig jaar nog bij de AH, zal er eens op letten.
[quote]Dahlia74 schreef op 17 mei 2011 @ 10:12:

Heerlijk boekweitgrutten. Lekker stevige pap van maken. Dan af laten koelen. Vervolgens in plakken snijden en opbakken in de koekenpan. Lekker met stroop. Hmmm.

quote]

Hmm, hier heb ik nog nooit van gehoord. Misschien maar eens proberen ;).

Ik kreeg onderstaand mailtje terug van Koopmans:

'Onlangs ontvingen wij uw vraag over Koopmans Boekweitgrutten.

Omdat wij niet rechtstreeks leveren aan supermarkten hebben wij geen specifieke gegevens van de supermarkten bij u in de buurt. Van onze afdeling Verkoop hebben wij vernomen dat de volgende winkelketens onze Boekweitgrutten in hun assortiment hebben:

C1000, Super de Boer, Poiesz, Deen, Deka, Jumbo

Wanneer u het product hier niet aantreft, kunt u vragen of de filiaalmanager het eventueel voor u kan bestellen. Het is niet mogelijk producten via ons te bestellen.'

Nou, daar kan ik niet heel veel mee maar goed haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven