Neeejj!:-|||

16-05-2011 17:03 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, laat ik niet overdrijven, maar ik vind het toch wel lichtelijk k$t!

Ik ga volgende week voor een weekje naar Aruba (had er al eerder een topic over), maar nu blijkt het er de hele week slecht (lees: geen zon, alleen regen en grijs) weer te zijn.

Dit zou het de afgelopen week ook al min of meer zijn geweest.

Heb je daar echt zulke grijze dagen?

Volgens een local was het idd slecht weer, maar was dit voor Arubaanse begrippen ongebruikelijk. (Lees: goh..)

Jullie ervaringen? Kennis? Iemand net terug uit Aruba?

Ben benieuwd!
Ehhh tja... mijn moeder woont op curacao (lucky me ) en de eerste keer dat ik haar op ging zoeken was in maart... goddank ging ik 3 weken.. de eerste week is compleet in het 'water' gevallen.. het kan dus ja, en het was ook echt heel grijs.. en als het regende, regende het dikke druppels.. motregen kennen ze niet op de antillen geloof ik

Ik weet dat najaar voor ons regenseizoen is daar dus toen ik een keer 2 weken ging in november had ik me daar op ingesteld, alleen maar zon gehad... het klimaat lijkt sowieso enorm te veranderen.

1 voordeel!! het is er nooit koud!! Fijne vakantie....
Wat dacht je dan. In de tropen regent het wel eens.
quote:Zamirah schreef op 16 mei 2011 @ 17:25:

Wat dacht je dan. In de tropen regent het wel eens. Ja maar normaal gesproken om deze tijd niet zo lang en zo vaak hoor.
@rammelkont: We maken d'r het beste van! Zo erg is het nou ook weer niet natuurlijk!

@Zamirah: Zo snugger ben ik dan ook nog net wel, maar ik was even benieuwd. De NA staan bekend om hun korte, maar krachtige buien en ik was benieuwd of daarna dan doorgaans de zon weer gaan schijnen, maar we zullen wel zien:-).

Bovendien heb je de 'grijze dagen' veelal in het najaar en niet in deze tijd v/h jaar.

Maar nu lijkt dit helaas niet zo te zijn..:-(
Meestal klaart het na 12 uur wel op, omdat de zon dan sterker wordt.

Fijne vakantie.
Een goede kennis van mij zit op dit moment op Curacao en heeft iedere dag 30 graden. Nu is Aruba geen Curacao en is het nog geen volgende week maar toch. En ter relativering...was 2 wkn geleden in Barcalona en toen ik terugkwam kee iedereen me wat meewarig aan want ik zou wel heel slecht weer hebben gehad....Het was warmer en stralender dan in Nederland Dus tsja...Ik hoop het dus voor je dat het plaatselijk is en schitterend weer wordt!
Dat kan, maar hopelijk voor jou valt het nu allemaal, en is het droog als jij gaat:)
En nog een geruststelling: ik ben eens vreselijk verbrand tijdens een bewolkte dag op Curacao. En het is nog steeds lekker warm. Misschien zelfs wel lekkerder, want je kan nog bewegen in plaats van voor Pampus te liggen in de schaduw.

Er zijn zo veel leuke dingen te doen: Snorkelen, duiken, ezeltje rijden of met een jeep de wildernis in.

Heel veel plezier!
Misschien is het idd (qua bewegingsvrijheid) nog wel fijner!

En we gaan natuurlijk ook niet alleen om te zonnen..

Dankjulliewel!
Herkenbaar.....,

Wij zijn van 26 april tot en met 3 mei naar tenerife geweest. Op zoover en bijna alle andere sites zou het die week flink regenen en weinig zon te zien. Nou,ik kan je vertellen dat we op 2 buien na alleen maar zon hebben gezien. Dus.....gewoon afwachten maar denk ik....

Groetjes Suusje
Balen! Ik heb een orkaan meegemaakt op Jamaica. Geëvacueerd met alle stress van dien. En dan zo'n rasta maar zeggen, relax you're in Jamaica .

Naja, lekker een cocktailtje drinken aan de bar, dan maar!
Al sinds september is het weer op Aruba onvoorspelbaar.

Het is altijd warm. Maar er kunnen dagen zijn dat het de hele dag bewolkt is. En dus ook veel kan regenen.

Wij zijn in februari geweest en hebben van de 10 dagen zelfs 2 regen dagen gehad. En heel veel bewolking.

Zelfs het carnaval is uitgesteld. We zijn al vaak op Aruba geweest en hebben dit nog nooit meegemaakt. Maar het weer is overal van slag.
ja, het kan, maar het is gewoon heel warm
Het valt op dit moment heel erg mee hoor! Vandaag geen drupje regen gezien, heel in de verte af en toe wel wat grijze wolken maar voornamelijk blauwe lucht met hier en daar een wit wolkje. Kwestie van je strandbedje in de goede richting draaien...zie je er niks van. Wel is er heel weinig wind waardoor het erg warm en klam aanvoelt. Het eiland is heel klein maar het regent zelden overal tegelijk, dus in het `ergste` geval een auto huren en op een strandje in een ander deel van het eiland gaan liggen. Fijne vakantie alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven