Mode & Beauty alle pijlers

Outfit bruiloft

17-05-2011 16:42 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Binnenkort ben ik daggast op 2 bruiloften. Eén bruiloft is vrij chique en bij de andere ben ik ceremoniemeester. Ik wil dus graag goed gekleed verschijnen Ik ben daarom benieuwd wat jullie vinden van onderstaand jurkje in combinatie met de bolero. En wat voor schoenen/sieraden staan er mooi bij?

Alvast bedankt!
Mooi ! Misschien voor de rol als ceremoniemeester een jasje eroverheen ? Is weer even wat netter dan de bolero .

Maar hartstikke mooi jurkje !

PS, mooie schoenen ook
Mooi jurkje, de bolero vind ik niet zo.
Zou een jasje over zo'n jurkje mooi zijn? Een colbertje leek me een beetje kolossaal over zo'n jurkje.. Of geen colbertje, maar een ander soort jasje?
leuk jurkje, bolero vindt ik leuk maar niet op dit jurkje.

Mischien even bij steps kijken die heeft echt leuke jasjes ook voor op jurkjes!
Die schoenen van het plaatje vind ik ook mooi Alleen misschien te hoge hakken..
Leuk jurkje, maar vraag me wel af: is de onderkant een mooi stofje?

Ik vind de bolero ook niet zo geslaagd, beter een (kort) jasje.
Zolang je d'r maar geen legging onder doet
Bedankt meiden! Misschien toch maar op zoek naar een jasje dan

De onderkant van het jurkje vind ik juist heel mooi. De onderkant is gemaakt van satijn, geeft een subtiele glans waardoor ik 'm net wat chiquer vind.
quote:siesa schreef op 17 mei 2011 @ 16:54:

Zolang je d'r maar geen legging onder doet
Ik vind de jurk erg mooi, en ben het met anderen eens.. een mooi colbertje is misschien leuker?

En nog een tip van iemand die net (afgelopen zaterdag) ceremoniemeester is geweest: zorg voor goede schoenen die dag want de kans is groot dat je heel wat heen en weer rent!

Natuurlijk mooie, leuke schoenen aandoen, maar ik zou de hakken niet al te hoog doen.
Zou idd kiezen voor een jasje ipv bolero, verder mooi jurkje.

en idd GEEN!!!!! legging.
Ik vind m ook mooi.

Vind alleen lichtgrijs bij een lichte huid niet altijd mooi (weet niet wat voor huid jij hebt). Ik zou zo mogelijk bruin proberen te worden of een bruinende lotion smeren.

Maar dat is echt een kleinigheidje.

Wat voor schoenen doe je aan?
(platte schoenen in je tas als reserve is altijd fijn)
Leuk jurkje, ik heb een jurk in dezelfde kleur, ook van satijn, deze heb ik op een bruiloft gedragen met een zwart bolerootje, een zwart suede clutch tasje en zwarte suede pumps. Stond erg mooi al zeg ik het zelf
Het is niet echt lichtgrijs, de kleur heet sand stone. Het is meer grijsbruin. Maar ik heb ook al een kleurtje van de zon, dus dat kan wel.

Sandalen met hakken vind ik dus mooi, alleen ik twijfel heel erg over hakken. Ik ben echt een hakkenmens, draag altijd hakken. Alleen de locatie is nu niet zo geschikt voor hakken. Platte sandalen vind ik niet zo mooi en ballerina's eigenlijk ook niet. Misschien is het inderdaad een goed idee om nog een ander paar schoenen mee te nemen..
Je hebt ook van die kortere nette jasjes (denk aan Steps bijv.) .. ik zou het jurkje even meenemen om te passen. Ik zou denk ik ook voor een subtiele ketting kiezen ivm de blot hals.

Succes !
Ah mosterd, Margriet gaf die tip ook al haha, sorry !
Bedankt!

Ik draag nooit kettingen, maar het lijkt me bij dit jurkje ook wel mooi. En een paar bijpassende oorbellen.
Die bolero inderdaad niet.

Ketting zou ik weglaten en ik zou het houden bij stijlvolle (dus geen GTST bloemoorbellenrommel) oorbellen en een mooie armband.

Voor 's avonds gave hakken eronder en een clutch.
Ketting kan alleen, als het bij de tailleband past, die lijkt me nogal bewerkt?
Leuke jurk zou er dan ook een mooi jasje op aan doen,ipv een bolero. Maar dan een kort jasje het merk Expresso heeft vaak ook wel mooie jasjes.
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding ... 1_1A1_CAF/

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ok, op mijn scherm is het grijs maar dat zegt ook niet alles.

Ik wist niet dat grijsbruin sand-and-stone heette, heb zelf ook kleding in die kleur. (en discussies gehad of het nou grijs of bruin was)

Lastig met de schoenen. Ik vind dat platte schoenen ook heel mooi kunnen zijn, maar als je hakken gewend bent is t even wennen.

http://www.fashionchick.n ... zer____1__1465691807.html

Op deze site staan een hele hoop blazers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven