Jongere vriend

17-05-2011 17:09 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Over het algemeen vallen vrouwen op oudere mannen. Zelf ben ik 21 en heb ik een paar oudere vriendjes gehad, maar val ook regelmatig op jongens die 1 à 2 jaar jonger zijn. Ik weet dat leeftijd geen issue hoeft te zijn, maar toch vind ik het vervelend naar de buitenwereld toe. Een soort van schaamtegevoel...

Ik vroeg me af wie er van jullie een jongere vriend/man heeft en hoe jullie hier in staan. Merk je het leeftijdsverschil en hoe reageerde jouw omgeving op het feit dat hij jonger is?

Overigens ben ik nu vrijgezel, maar heb wel een oogje op iemand die bijna 2 jaar jonger is.

Liefs
Jemig wat een groot probleem heb jij
Leeftijd is maar een getal hoor!

Zolang je niet zn moeder kan zijn?!

(dat kan natuurlijk niet op jou leeftijd).

Mn moeder is bijna 9 jaar ouder dan mn vader!
quote:ronniemitchel schreef op 17 mei 2011 @ 17:13:

Jemig wat een groot probleem heb jij
Het is geen probleem hoor, meer een gevoelsmatige belemmering
quote:veerrr schreef op 17 mei 2011 @ 17:14:

Het is geen probleem hoor, meer een gevoelsmatige belemmering Dan heb je toch een probleem?
Ik heb het geprobeerd met een jongere man/jongen/vent eehm van 23 (ben zelf 31) en ik kon er niks mee eerlijk gezegd. Val altijd op ouder, maar vond het wel vleiend dat deze jonge knul wat in me zag, maar 8 jaar is dan ook wel een verschil met 2 jaar. Alle vlakken bleken elkaar toch niet te raken.

Mijn huidige vriend is 2 jaar ouder, en het "past" mij beter.

Leeftijdsverschil hoeft niks te zeggen, je voelt je goed bij een persoon om zijn karakter en niet om zijn leeftijd, maar voor mij was het toch een eye opener.

Als de persoon van 2 jaar jonger ook een oogje op jou heeft, wat let je? Gewoon doen en je niks aantrekken van je omgeving, het is maar 2 jaar, en dan nog...

succes
Een gevoelsmatige belemmering???

dan moet ik vanavond maar eens een goed gesprek aangaan met mijn 3 jaar jongere vriend, want met zo'n belemmering weet ik niet of we wel samen moeten blijven

Kortom,ik vind dat je je een beetje (veel) aanstelt.

Maar goed,dan ben ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik was een tijdje samen met een man die 6 jaar jonger was dan ik. Dat was fantastisch!

Nu heb ik een exemplaar dat 6 jaar ouder is dan ik. Is ook fantastisch Maar deze is dan weer ietsje korter dan ik ben. Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat dat ook een probleem heet te zijn

kortom, niet te zwaar aan tillen. Als jij hem leuk vindt, en hij jou, dan doen dat soort dingen er toch helemaal niet toe?
quote:Summerdance schreef op 17 mei 2011 @ 17:21:

Een gevoelsmatige belemmering???

dan moet ik vanavond maar eens een goed gesprek aangaan met mijn 3 jaar jongere vriend, want met zo'n belemmering weet ik niet of we wel samen moeten blijven

Kortom,ik vind dat je je een beetje (veel) aanstelt.

Maar goed,dan ben ikIk zeg lekker niks, anders krijg ik straks naar het scherm geslingerd dat ik op schep
Ik zou beginnen met me niet zoveel aantrekken van wat andere mensen eventueel zouden kunnen denken.

Dan zou ik me realiseren dat het hebben van een jongere vriend tegenwoordig hartstikke hip is. Denk aan Bettine (of hoe ze dan ook heet) en Jim.

Daarna zou ik bedenken hoeveel 2 jaar nu wel helemaal is, nu is het misschien nog wel redelijk wat, maar als je 26 bent boeit het echt helemaal niets meer.

Mijn vriend is meer dan 4 jaar jonger en we merken soms dat we in verschillende levensfases zitten (ontzettend cliche, maar wel waar), maar het gaat hartstikke goed.
quote:ronniemitchel schreef op 17 mei 2011 @ 17:27:

[...]

Ik zeg lekker niks, anders krijg ik straks naar het scherm geslingerd dat ik op schep Vertel: hoeveel jaar scheel jij met jouw vriend? Een of twee jaar vind ik niet de moeite van het openen van een topic waard, dus it better be meer dan dat.
Ja, zeg hallo!

Een meide van 21 papt toch niet aan met een broekie van 19!!

Schaam je.
Leeftijd is inderdaad maar een getal, maar het kan wel een rolletje spelen. Toen ik 21 was kwam ik mijn huidige vriend tegen die bijna 2 jaar jonger is als ik. Het is een keer uitgegaan omdat ik voelde dat niet op de zelfde golflengte zaten. Maar ja paar weken later besefte ik dat ik wel erg verliefd was en nog steeds al 3 jaar! Dus ach..
Dat kan echt niet hoor, 2 jaar jonger!
quote:bronte schreef op 17 mei 2011 @ 17:51:

[...]

Vertel: hoeveel jaar scheel jij met jouw vriend? Een of twee jaar vind ik niet de moeite van het openen van een topic waard, dus it better be meer dan dat. 19
Als het goed is voel je totaal geen verschil in bed hoor
quote:ronniemitchel schreef op 17 mei 2011 @ 18:43:

[...]

19

Kijk, dan hebben we het ergens over. Op-schep-per.

Advies: vooral gelukkig zijn! (maar ken je helemaal niet, en heb toch het idee dat dat wel lukt!)
Ik snap niet waarom jij je schaamt. Zo zie ik het.

Mijn neef is getrouwd en zijn vriendin is 4 jaar jonger. Van de buitenkant is niets te zien. Ze zijn gelukkig en doen hun "ding".

Ff serieus...Als jij een relatie krijgt, met die fling die je momenteel op het oog hebt van bijna 2 jaar jonger, en het klikt. Dan is er toch niets aan de hand?

Als jullie verliefd worden....geniet ervan en maak je niet druk om wat anderen denken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:bronte schreef op 17 mei 2011 @ 18:50:

[...]

Kijk, dan hebben we het ergens over. Op-schep-per.

Advies: vooral gelukkig zijn! (maar ken je helemaal niet, en heb toch het idee dat dat wel lukt!)Echt wel en dat zijn we inmiddels al weer 10 jaar
Bedankt voor de reacties! Ik moet me idd niet onzeker voelen en mijn hart volgen
Ik snap wel wat je bedoeld hoor!

Mijn vriend is twee jaar jonger dan ik, maar ook jonger dan m'n broertje.

Had in t begin wel zoiets van...tja...zo'n broekie van 17 dat net van t vwo afkomt, terwijl ik al met een beroepsopleiding bezig was.

Maar al met al bleek ik nogal het kind te zijn en hij de volwassen vent met een ziel van een 50 jarige..

Je merkt er niks van die paar jaartjes. Dus ik zeg doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven