abonnement viva
dinsdag 17 mei 2011 om 20:15
Beste redactie,
Weten jullie waar de advertentie aan de rechterkant van de pagina betrekking op heeft? (er staat: psssst nu bij een abonnement op viva, met een afbeelding van een vibrator)Als ik hierop klik zie nl nergens op de abonnementpagina een vibrator als cadeau. Alleen een fotolijst of grazia-abonnement en korting.
Is deze actie misschien verlopen?
Weten jullie waar de advertentie aan de rechterkant van de pagina betrekking op heeft? (er staat: psssst nu bij een abonnement op viva, met een afbeelding van een vibrator)Als ik hierop klik zie nl nergens op de abonnementpagina een vibrator als cadeau. Alleen een fotolijst of grazia-abonnement en korting.
Is deze actie misschien verlopen?
dinsdag 17 mei 2011 om 20:46
Dank voor jullie reactie . Ik heb op F5 gedrukt en zie nog steeds hetzelfde rechtsonder in beeld. Ik zie ook Jolanthe en de afbeelding rechtsonder wisselt steeds van fotolijst naar de korting met meisje in wei-afbeelding en dan weer de vib.
Allen de laatste actie staat niet op de abonnementenpagina.
Allen de laatste actie staat niet op de abonnementenpagina.
dinsdag 17 mei 2011 om 20:52
dinsdag 17 mei 2011 om 20:57
http://www.christineleduc ... -speeltjes/?page=1&pcode=
HIER!!!
en in discrete verpakking thuisgestuurd
HIER!!!
en in discrete verpakking thuisgestuurd
dinsdag 17 mei 2011 om 22:42
quote:boterblommetje schreef op 17 mei 2011 @ 20:59:
die vieb aktie was in februari.
Ik kreeg nl een Viva abovoor mn verjaardag van mijn moeder en die vroeg nog of ik de vieb wou of gewoon een langer abo...
Wat heb je geantwoord?
Ik ben ook lid geworden van de Viva, 8 weken voor ¤15,=. Het irriteerde me dat ik bij mijn buurtsuper niet elke week de Viva kan krijgen. Ik ben benieuwd of het elke week leuk is, ben het ondertussen zo gewend de Viva maar eens in de drie weken te lezen.
die vieb aktie was in februari.
Ik kreeg nl een Viva abovoor mn verjaardag van mijn moeder en die vroeg nog of ik de vieb wou of gewoon een langer abo...
Wat heb je geantwoord?
Ik ben ook lid geworden van de Viva, 8 weken voor ¤15,=. Het irriteerde me dat ik bij mijn buurtsuper niet elke week de Viva kan krijgen. Ik ben benieuwd of het elke week leuk is, ben het ondertussen zo gewend de Viva maar eens in de drie weken te lezen.