Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteeeeeeeeeeerd, Marg!!!!!!!!!!!!!
Shit, 1 minuut te vroeg.......
Jippie Dank!
Al een uur en twee minuten jarig!!!!!!

Van harte lieverd!
Marge! Taart met roomboter; je bent jarig! Super van harte!!!
Mogguh!

Een Brabantse Drieklapper voor Marge! Van harte meid, Ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt en vreselijk verwend wordt.
Dank jullie wel!

Ik voel me reuze jarig zelfs al was mijn Lief er vanmorgen niet, kindjes waren er wel en ze waren zooooo lief! Oop het moment dat de wekker afging, begonnen ze lang-zal-ze-leven te zingen, ze hebben mijn ontbijt gemaakt, ik heb mooie cadeautjes gekregen...

Nu even sushi maken, als substituut voor taart
Goed subsituut Marge.

Bloes sterkte vandaag met het laxeergedoe in aanloop naar het onderzoek morgen
Gefeliciteerd en een beetje een toepasselijke taart!

Klapzoen!!!

Wat eng, die oogtaart!!!!!!!!!!
Oeh! Getver, wat een creepy taart!

Gelukkig is dat niet mijn bolle oog ik heb blauwe ogen!
Maar hoe is het met je bolle ogen Marge?
Mijn bolle ogen worden vrijdag door de oogarts bekeken :-)

Krijg ik zomaar inene een mooi boek cadeau van Bloes! Wow! #En dank!
Lekkere dag gehad gisteren Marge?

Ik had zo'n ren en vlieg dag dat zelfs even belen niet lukte :(.

Maar wel een leuke ren en vliegdag met een goed gelukte presentatie voor opracht en een gezellig etentje bij een vriend met asgerges en zeer goede wijn.

Nu moet ik zo naar Utrecht voor een klusje voor schone zus en blijf ik daar eten en slapen.

En hoe is het met de rest?

Mims, alles goed bij VK?

Bloes, sterkte met je onderzoek

Darly, succes met gesprek straks

Lil, where are you?

MisSis, weer in het gareel na de vrije weken?

*zet koffie neer en gaat wat doen*
Hier ben ik . Was 2 hele lange dagen begraven in Tilburg (daar moest ook gewerkt worden) , gisteravond op de terugweg even aangelegd bij een vriendin, tussendoor verjaarsdingetjes Dochter en de gebruikelijke familieaangelegenheden en overmorgen stap ik in een vliegtuig en daarvóór moet ook nog wel eea gebeuren. Doe mij die koffie maar

Moest even nadenken over Mims en VK, dacht bij VK eerst aan iets heel anders, maar ik snap 'm inmiddels!

Bloes, zet 'm op, nog maar even dan is het hopelijk voor lang weer voorbij!
Ah, was je bij klant van mij toevallig?

En ik voel me leeg en fleps want honger maar móet nuchter blijven. Gisterenavond was weer klote. Drie x flauwgevallen, gelukkig 2 x opgevangen door MM. Gelukkig krijg ik vanmiddag al de uitslag van de arts.

Marge het boek al uit? Ik vond de schrijfstijl niet verheffend maar het verhaal leek me zó leuk. Geniet ervan. En als ie tegenvalt, krijg je wat anders.
Welk boek?

Lil das waar, naar je man toch?

Bloes Fijn dat je gelijk uitslag krijgt.
Ja; welk boek??

Denk klant van jou inderdaad B, heb er nog een interessant verhaal over, zet wel even op werkmail. Arme jij, lijkt me echt de HEL om zo te willen eten en niet te mogen... Nog even, nog even. Fijn dat je meteen uitslag krijgt en niet nog opeens 2 weken moet wachten of zo.

GG en ik gaan samen zaterdag, ik kom dan na ruime week weer terug en hij blijft daar dan nog voor werk (dus ik moet op enig moment met jet lag en al het thuisfront alleen in de lucht houden met alle koters hier en werk overal en holladiejeee, maar daar denk ik gewoon nog even niet aan ).
Bloes, hou vol, kompgoe, en ik denk aan je. Boek is nog niet uit - nog niet eens begonnen - want gister ouders en schoonouders over de vloer, en daarna uit eten, en daarna werd ik de hele tijd gebeld en daarna lag ik om 2300 al te slapen. Wat een leuke dag!

Lil, ik vind het zo knap hoe je dat alles in je leven geprakt krijgt en er nog bij blijft lachen ook!

Suup, veel plezier bij schone zus!
Onderzoek is meegevallen, nu weer stuk fitter want gegeten.

Marge, ik ben benieuwd of je t boek leuk vindt!

En Lil, graag verhaal op werkmail.

Groeten vanaf de bank!
Fijn Bloes! En dan hoor je vanmiddag meer?
Mogguh!

Ben ik weer. Het is goed dus en over drie jaar beoordelen ze wat de beste methode is en zo min mogelijk belastend om opnieuw te kijken. Ze konden nl weer een deel van de darm niet onderzoeken omdat die nog niet "leeg genoeg" was. Goddomme, zeg... heb ik daarom zo'n pijn geleden?? Nja. Ook blijk ik een extreem lange darm te hebben. Ik zag de foto's en de gedachten aan Walibi doemden op in mijn hoofd.

Het verklaart een hoop hoor maar waarom moet ik nou zo'n ingewikkelde darm hebben??

's Avonds kwam Opa Bloes langs dus die heb ik de vraag even voor gelegd. Die herinnerde me eraan dat ik als 2-jarig een paar maanden in het ziekenhuis heb gelegen ivm mijn darmen. Dikke kans dus dat ik al mijn hele leven die loopings en kurkentrekkers heb.

Enniewee: ik hoop dat de techniek in de komende jaren zorgt voor beter onderzoek dat minder zeer doet en dat ze de Bloesjes over een aantal jaren geregeld geruisloos kunnen checken.

* einde darm-monoloog*

Komen jullie op de geur van koffie af??

Ja, lekker

Moet even wat achterstallige administratie doen, maar heb nog geen zin... Gek he, dat heb ik anders nóóit * lame *

Vanavond heeft GG nog een optreden, wat op zich wel relaxt is want nu heeft hij gisteravond, terwijl ik sportte, al ingepakt voor Verweg en is die stress al achter de rug. Vanavond ben ik dus alleen met alle3 de koters, en ik denk dat ik ze maar eens feestelijk mee ga nemen naar de pizzeria of zo, ik heb wel zin in een gezellig verzetje (en ik ga er zo vanuit dat ze geen bezwaar gaan maken ).

Ziezo. Met dat als vooruitzicht kom ik de dag wel door.

Aparte darmen hoor Bloes! Je moet ook al-tijd weer iets bijzonder hebben he .
Jep, het is me te doen om de aandacht.

Oe, jij bent ook goed in het verzinnen van verzetjes zeg! Gezellig hoor met je kinders uit eten. Goed vooruitzicht, succes met werken dan en inpakken!!
Ik werd in dit uit-eten voornemen nogal gestimuleerd toen ik ter voorbereiding op de administratieve toestanden alvast rekening ging checken en zag dat een nota van Klus betaald was . Dat brándt op de rekening, dat begrijp je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven