Mode & Beauty alle pijlers

ebeautychoices?

17-05-2011 20:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam deze site tegen en zag dat ze allemaal goedkope M.A.C. producten etc. verkopen. Iemand ervaring?

http://www.ebeautychoices.com/article.php?id=50
If it sounds to good to be true, it probably is.
Ik heb foto's van een aantal producten bekeken en ze zijn nep.
Overduidelijk nep trouwens
28 kleuren oogschaduw voor nog geen 3 dollar
Goedkope namaakrommel uit China, zoek de site maar eens op Whois.com. Het steenkolenengels was trouwens ook al een indicatie
miffy53 wijzigde dit bericht op 17-05-2011 22:29
Reden: typo
% gewijzigd
quote:Miffy53 schreef op 17 mei 2011 @ 22:28:

Goedkope namaakrommel uit China, zoek de site maar eens op Whois.com. Het steenkolenengels was trouwens ook al een indicatie Ik zie alleen een vaag email adres verschijnen als ik het opzoek..
bummer :-S
Nou dit zouden dus de contacgegevens moeten zijn van de eigenaar van het domein:

liguozhen

etphotos@163.com

dehuaxianfudongjie6haolou403, 362500

Dat 362500 is misschien nog een bestaande postcode in China maar van de rest is echt geen chocola te maken. Bij mij zouden er alarmbellen gaan rinkelen als iemand zulke onduidelijke informatie opgeeft.

Je ziet ook wel eens iets van "jfjghehjdjekgjkld" staan en dan hebben ze maar wat op het toetsenbord zitten rammen met het inkloppen van de gegevens.
haha ja, nee ik denk niet dat ik daar ga bestellen nee. Jammer want iedereen in Amerika is enthousiast over die fohn. Je kan m hier ook kopen maar dan kost ie meer dan ¤ 100,-.
quote:BillieJean schreef op 18 mei 2011 @ 14:48:

haha ja, nee ik denk niet dat ik daar ga bestellen nee. Jammer want ik wilde een fohn bestellen waarvan 'iedereen' in Amerika enthousiast over is. Je kan m hier ook kopen maar dan kost ie meer dan ¤ 100,-.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven