Good Luck
woensdag 18 mei 2011 om 16:41
woensdag 18 mei 2011 om 17:02
Die mevrouw is overleden, kort daarna dus niet teruggeweest. Ik was bij die mevrouw voor zijn slaapproblemen en dat gaat nu goed. Als hij nu slecht slaapt, veel huilt, veel eczeem heeft e.d. dan heeft hij meestal iets verkeerd gegeten. Ik wil hem wel weer eens laten prikken op allergieen. Als hij buiten zijn allergie om weer slecht gaat slapen dan ga ik wel weer op zoek naar iemand.
Ik wil twee dagen werken. Nu zijn mijn uren onhandig verdeeld over 3 dagen waardoor ik heel veel uren kinderopvang moet afnemen en maar de helft gebruik. Beetje zonde geld vind ik.
Plaatjes en teksten zijn leuk!
Ik wil twee dagen werken. Nu zijn mijn uren onhandig verdeeld over 3 dagen waardoor ik heel veel uren kinderopvang moet afnemen en maar de helft gebruik. Beetje zonde geld vind ik.
Plaatjes en teksten zijn leuk!
woensdag 18 mei 2011 om 17:04
woensdag 18 mei 2011 om 17:21
Kletserdeklets
Ik zet 3 juni in de agenda Suze, helemaal gezellig. Help me nog even aan de voetenzak herrinneren tzt want hoewel ik allang geen bv meer geef en ik weer rise and shiny was, vergeet ik weer vanalles de laatste tijd.
Eetje in een groot bed!!! Wow.
Mamax, haaidiho. Met jou moet ik ook nodig bijkletsen. Hebben jullie een junivakantie? wij niet eigenlijk dus slaat nergens op. Hmmm, mss een wo-middag?
Juud balen zeg van die opvang En de eczeem.
Bam hoe is het met jouw sportambities? Gaat het nog goed?
Enka leuk jurkje zag ik langskomen. Ik ga niet naar die site... nee neeeee echt niet!
En verders... waar leuke poppenwagentjes te koop voor mijn bijna 1 jarige meisje? Jullie weten vast leuke sites. Geen plasticgebeuren graag.
Bijdehante opmerking van oudste toen ik vroeg of hij even de klei op wilde ruimen: nou nee, ik heb een eigen leven.
Zucht...
Ik moet dan zo hard lachen maar dat is echt pedagogisch niet verantwoord he?
Kokos van harte!!!!!
Mal, al een beetje goeie nachten voor je of spaart MrV je niet? Geef je nog bv (natuuuurlijk, bv maffia ). Gaat het net zo goed als bij J destijds? Ik had nl bij L een prima bv ervaring, bij B super en bij A ging het wel maar altijd met pijn. Zo raar dat het dus kennelijk bij ieder kind anders kan zijn.
okidoki, op zoek naar kinderwagens....
Ik zet 3 juni in de agenda Suze, helemaal gezellig. Help me nog even aan de voetenzak herrinneren tzt want hoewel ik allang geen bv meer geef en ik weer rise and shiny was, vergeet ik weer vanalles de laatste tijd.
Eetje in een groot bed!!! Wow.
Mamax, haaidiho. Met jou moet ik ook nodig bijkletsen. Hebben jullie een junivakantie? wij niet eigenlijk dus slaat nergens op. Hmmm, mss een wo-middag?
Juud balen zeg van die opvang En de eczeem.
Bam hoe is het met jouw sportambities? Gaat het nog goed?
Enka leuk jurkje zag ik langskomen. Ik ga niet naar die site... nee neeeee echt niet!
En verders... waar leuke poppenwagentjes te koop voor mijn bijna 1 jarige meisje? Jullie weten vast leuke sites. Geen plasticgebeuren graag.
Bijdehante opmerking van oudste toen ik vroeg of hij even de klei op wilde ruimen: nou nee, ik heb een eigen leven.
Zucht...
Ik moet dan zo hard lachen maar dat is echt pedagogisch niet verantwoord he?
Kokos van harte!!!!!
Mal, al een beetje goeie nachten voor je of spaart MrV je niet? Geef je nog bv (natuuuurlijk, bv maffia ). Gaat het net zo goed als bij J destijds? Ik had nl bij L een prima bv ervaring, bij B super en bij A ging het wel maar altijd met pijn. Zo raar dat het dus kennelijk bij ieder kind anders kan zijn.
okidoki, op zoek naar kinderwagens....
woensdag 18 mei 2011 om 17:32
woensdag 18 mei 2011 om 19:28
quote:amalia schreef op 18 mei 2011 @ 17:21:
Hier een He-Pi vakantie Hemelvaart en dan t/m Pinkstermaandag. Dan di-woe-do naar school en dan vrijdag weer een studie dag. Lekker geregeld. Woensdagmiddag kan wel, gezellig!
Hier een He-Pi vakantie Hemelvaart en dan t/m Pinkstermaandag. Dan di-woe-do naar school en dan vrijdag weer een studie dag. Lekker geregeld. Woensdagmiddag kan wel, gezellig!
woensdag 18 mei 2011 om 19:32
Star, alles is al wit. Ik heb laatst die hond en een aap meegenomen voor Mini (tja, ik zit er natuurlijk met m'n neus bovenop ), maar het ziet er goed geschilderd uit. Op een knalmuur wel erg leuk denk ik.
Bam, graag gedaan Moet het bedrijf toch draaiende houden
Amaal, wagentje is leuk! En voor L.!
Mal, beetje late reactie, maar wat grappig dat buurmeisje hetzelfde heet. Schrijf je het ook hetzelfde?
Enka, jij zit duidelijk niet in je 7 goede jaren
Bam, graag gedaan Moet het bedrijf toch draaiende houden
Amaal, wagentje is leuk! En voor L.!
Mal, beetje late reactie, maar wat grappig dat buurmeisje hetzelfde heet. Schrijf je het ook hetzelfde?
Enka, jij zit duidelijk niet in je 7 goede jaren
woensdag 18 mei 2011 om 19:58
Dan moet ik even kijken Mamax hoe en wat. Heb niet zoveel zin om op woensdagmiddag in de A10-A1 file aan te schuiven Maar volgens mij hebben we nog wel ergens een dagje. Wij komen er slecht vanaf dit jaar; 1 week mei en geen juni.
Ieks, heb al de hele dag een schoppende-baby-gevoel in m'n buik. Zit een borreltje iets links boven mn navel, heel a relaxt. Ben haske ongesteld hoor en dit was mistens 24 weken geweest gezien de plek dus beginnen jullie maar niet te stuiteren.
Maar vind het altijd zo mal, dan denk je toch heel even een nanoseconde: he gezellig. Om dan meteen bij zinnen te komen ha ha.
Goeoeoeoeoed, wazig gel*l.
Ha, wordt een goed weekend qua weer hoor ik. Hebben we nodig. Geven een bbq voor slechts 30 man, dus een beetje goeie temperatuur en geen regen zou erg wenselijk zijn.
Ieks, heb al de hele dag een schoppende-baby-gevoel in m'n buik. Zit een borreltje iets links boven mn navel, heel a relaxt. Ben haske ongesteld hoor en dit was mistens 24 weken geweest gezien de plek dus beginnen jullie maar niet te stuiteren.
Maar vind het altijd zo mal, dan denk je toch heel even een nanoseconde: he gezellig. Om dan meteen bij zinnen te komen ha ha.
Goeoeoeoeoed, wazig gel*l.
Ha, wordt een goed weekend qua weer hoor ik. Hebben we nodig. Geven een bbq voor slechts 30 man, dus een beetje goeie temperatuur en geen regen zou erg wenselijk zijn.