Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juud, wat ik me afvroeg. Ben je met Sjimmie ook ooit nog eens terug geweest bij die mevrouw? Of heb je daar weinig mee gedaan? Hoeveel uur zou je het liefst gaan werken?

Jinny, mannetje niet lekker of gewoon behoeft aan wat mama aandacht? Man nu wel weer wat meer thuis?
Whahahaha ja ziet er leuk uit Mamax, een lege passepartout ana de muur
O ja leuk hoor die wandboom voor creabea's, maar dat ben ik dus niet en daar ben ik dus ook veel en veel te lui voor om nog te gaan schilderen en doen. Ik wil dus iets kant en klaars

Juud, ga je een Star doen met minder werken en lastige werkgever? Hoeveel werk je nu?
Die mevrouw is overleden, kort daarna dus niet teruggeweest. Ik was bij die mevrouw voor zijn slaapproblemen en dat gaat nu goed. Als hij nu slecht slaapt, veel huilt, veel eczeem heeft e.d. dan heeft hij meestal iets verkeerd gegeten. Ik wil hem wel weer eens laten prikken op allergieen. Als hij buiten zijn allergie om weer slecht gaat slapen dan ga ik wel weer op zoek naar iemand.

Ik wil twee dagen werken. Nu zijn mijn uren onhandig verdeeld over 3 dagen waardoor ik heel veel uren kinderopvang moet afnemen en maar de helft gebruik. Beetje zonde geld vind ik.

Plaatjes en teksten zijn leuk!
die behangboom die ik op de kamer van Mr V heb?

Is hartstikke makkelijk Star!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmmmm da's inderdaad zonde. Halve dagen afnemen mag niet meer bij de meeste KDV's hè?
Haha een Star doen, daar was je aardig wat jaren mee bezig toch! Ik snap dat het niet kan hoor en de oplossing zou zijn van werkplek veranderen, maar daar voel ik weinig voor. Het is nog niet definitief dus we wachten nog wel even hoopvol af.
quote:Star schreef op 18 mei 2011 @ 17:03:

Hmmmm da's inderdaad zonde. Halve dagen afnemen mag niet meer bij de meeste KDV's hè?Kan nog wel maar dan moet je ze voor 13.00 uur ophalen en dat red ik net niet.
Kletserdeklets

Ik zet 3 juni in de agenda Suze, helemaal gezellig. Help me nog even aan de voetenzak herrinneren tzt want hoewel ik allang geen bv meer geef en ik weer rise and shiny was, vergeet ik weer vanalles de laatste tijd.

Eetje in een groot bed!!! Wow.

Mamax, haaidiho. Met jou moet ik ook nodig bijkletsen. Hebben jullie een junivakantie? wij niet eigenlijk dus slaat nergens op. Hmmm, mss een wo-middag?

Juud balen zeg van die opvang En de eczeem.

Bam hoe is het met jouw sportambities? Gaat het nog goed?

Enka leuk jurkje zag ik langskomen. Ik ga niet naar die site... nee neeeee echt niet!

En verders... waar leuke poppenwagentjes te koop voor mijn bijna 1 jarige meisje? Jullie weten vast leuke sites. Geen plasticgebeuren graag.

Bijdehante opmerking van oudste toen ik vroeg of hij even de klei op wilde ruimen: nou nee, ik heb een eigen leven.

Zucht...

Ik moet dan zo hard lachen maar dat is echt pedagogisch niet verantwoord he?

Kokos van harte!!!!!

Mal, al een beetje goeie nachten voor je of spaart MrV je niet? Geef je nog bv (natuuuurlijk, bv maffia ). Gaat het net zo goed als bij J destijds? Ik had nl bij L een prima bv ervaring, bij B super en bij A ging het wel maar altijd met pijn. Zo raar dat het dus kennelijk bij ieder kind anders kan zijn.

okidoki, op zoek naar kinderwagens....

Kijk zoiets is leuk toch? Spelen jullie koters er mee of hebben de meisjes hier dat niet?
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2011 @ 17:02:

die behangboom die ik op de kamer van Mr V heb?

Is hartstikke makkelijk Star!Kan niet, geen gladde muur.
quote:amalia schreef op 18 mei 2011 @ 17:24:

[afbeelding]

Kijk zoiets is leuk toch? Spelen jullie koters er mee of hebben de meisjes hier dat niet?Jaaaaaaa jongste is gek op wagentjes en karretjes!
Nou nee ik heb een eigen leven Briljant.

En leuke site? Ja hoor, www.kadoshopdegiraf.nl
Bam, die lockerkast die ik laatst plakte heeft nu 20% korting. Misschien wel leuk om te weten.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

dat gaat geld kosten
quote:amalia schreef op 18 mei 2011 @ 17:21:

Mamax, haaidiho. Met jou moet ik ook nodig bijkletsen. Hebben jullie een junivakantie? wij niet eigenlijk dus slaat nergens op. Hmmm, mss een wo-middag?

Hier een He-Pi vakantie Hemelvaart en dan t/m Pinkstermaandag. Dan di-woe-do naar school en dan vrijdag weer een studie dag. Lekker geregeld. Woensdagmiddag kan wel, gezellig!
Star, alles is al wit. Ik heb laatst die hond en een aap meegenomen voor Mini (tja, ik zit er natuurlijk met m'n neus bovenop ), maar het ziet er goed geschilderd uit. Op een knalmuur wel erg leuk denk ik.

Bam, graag gedaan Moet het bedrijf toch draaiende houden

Amaal, wagentje is leuk! En voor L.!

Mal, beetje late reactie, maar wat grappig dat buurmeisje hetzelfde heet. Schrijf je het ook hetzelfde?

Enka, jij zit duidelijk niet in je 7 goede jaren
Jeetje wat lang zeg! C heeft Hemelvaartvakantie, de hele week waar Hemelvaart in valt dus. En dan alleen Pinkstermaandag.
Maar hier hadden ze tussen Pasen en Koninginnedag weer geen vrij, bij veel anderen hier wel toch?
Gelukkig weet ik niet meer de link, dus dan houd ik toch geld over ;)
Hier precies zoals Mamax, alleen de studiedag valt dan op maandag....

En hier wel 2 hele weken ook met de pasen en koninginnedag.......
Dan moet ik even kijken Mamax hoe en wat. Heb niet zoveel zin om op woensdagmiddag in de A10-A1 file aan te schuiven Maar volgens mij hebben we nog wel ergens een dagje. Wij komen er slecht vanaf dit jaar; 1 week mei en geen juni.

Ieks, heb al de hele dag een schoppende-baby-gevoel in m'n buik. Zit een borreltje iets links boven mn navel, heel a relaxt. Ben haske ongesteld hoor en dit was mistens 24 weken geweest gezien de plek dus beginnen jullie maar niet te stuiteren.

Maar vind het altijd zo mal, dan denk je toch heel even een nanoseconde: he gezellig. Om dan meteen bij zinnen te komen ha ha.

Goeoeoeoeoed, wazig gel*l.

Ha, wordt een goed weekend qua weer hoor ik. Hebben we nodig. Geven een bbq voor slechts 30 man, dus een beetje goeie temperatuur en geen regen zou erg wenselijk zijn.
www.basiclabel.nl Bam
leuke site mamax!!
Mogge!

Star, leuk de kleine dame in een groot bed!

Amalia, lekker die bbq! Gezellig denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven