Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Kinderen vinden het zo leuk, dans er op het werk vaak op!

En op superman

http://www.youtube.com/watch?v=TzsIkNbcDoc
Op dit soort momenten ben ik blij dat M. nog niet kan lopen hahaha. Ik snap best dat kinderen het leuk vinden hoor, en dat het educatief is, maar vind het echt te vreselijk voor woorden hahaha
Ik geloof dat dit soort liedjes een van de redenen is waarom ik niet van parken met entertainment teams hou.
quote:germanwings schreef op 18 mei 2011 @ 19:28:

(Waarom ga je 400 boeken verkopen becks?) IK hoop nog steeds een keer op een huis waar ik mijn boeken heel mooi kwijt kan, zoiets zeg maar

[afbeelding]Ooh die vindt I. vast gaaf om uit te pakken!
ik ken het tsjoe tsjoe wa eigenlijk van het (kinder)carnaval. Maar N. vindt het leuk dus ik vind het prima. Ze heeft vandaag van oma een xylofoon gehad, vindt ze ook heel leuk haha.
GW, ik heb geen ruimte voor 400 boeken, die ik nu uitgestald heb, dubbele rijen op de boekenplanken, terwijl ik die ruimte goed kan gebruiken. Ik kan ze wel in ons opslaghok kwijt alleen wil ik ze dan in plastic op slaan. Maar ik zie ons voorlopig niet (de aankomende 10 jaar) niet verhuizen, en dan kunnen we hier in de buurt nog steeds niet zo'n paleis als bijv dat van Hus kopen.

We moeten zoveel zooi ruimen hier eigenlijk, ik word nog steeds knettergek van vriends elektronische meuk, dus dit weekend gaan we even veel op marktplaats zetten.

N. wil weer eens niet tukken....zucht steun maar weer naar boven.... :-)
Dubbele boekenrijen ken ik wel uit ons oude huis, nu hebben we eindelijk plek over (maar dan moet er geen 2e komen want dat moet de studeerkamer naar de zolder en daar passen de boekenkasten niet )

En voor wie het vergeet, babyboom begint
Ik zit te kijken!
dat stel met zoveel leefdtijdsverschil, ik vind haar echt zo sneu, ja als ik een jongere vent had had ik allang 2 kinderen gehad (hoezo kwetsend voor die vent?)
hoe komt ze ook op dat idee? slaat toch nergens op... en alles al uit gezocht..
nou ja, hij is gesterilliseerd, en zelfs na een herstel operatie is de kwaliteit meestal niet heel goed, dus voor een deel zit er wel een kern van waarheid in, maar dat zo keihard uit te spreken?
Das waar, dat had ik nog niet meegekregen.. maar idd sneu voor hem om het op die manier te zeggen..
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje een verwend kind die marianne
ik mag d'r ook niet

vind het ook sneu dat de kamer van zijn dochter de babykamer moet worden, wat voor signaal geef je dan aan je kind af?
Ja, dat vind ik ook erg sneu, meisje moet aan de kant voor de nieuwe leg.

Heel apart stel zeg, vind haar nu al heel ongelukkig lijken..
zo'n popkoor klinkt wel heel gezellig, jammer dat ik echt niet kan zingen
Kunnen hun ook niet ;)

Vind het zo sneu voor dit stel..
Hmm, zit hier Nick en Simon te kijken, vriend kijkt nogal geinteresseerd, dus durf niet te zappen naar BB..

Welk jurkje wordt het nou Duuv, want ik zie geen paarse..? Ik heb een leuke blauwe van de Steps gekocht toen ik hoogzwanger was. Heb m laatst nog even gepast, maar ik vind m niet zo charmant als je niet zwanger bent..

OMG, dat liedje... Dat trek ik echt niet..

Mijn lieve popje heeft vanmorgen voor de 3e keer achterelkaar in bad gepoept.. En ook geen klein drolletje hoor, echt flinke plakkaten! Stond zelf ernaast in de douchecabine te douchen, dus zeiknat met de shampoo nog in mijn haren terwijl zij enthousiast naar die leuke bruine dingetjes zat te vissen.. Goedemorgen!!

Nou, ga naar bed. Vannacht werd ze wakker om 3:00 en het duurde uren voor ik weer in slaap was gevallen..
quote:Becky26 schreef op 18 mei 2011 @ 17:37:

aaaah nog een keer jullie hulp nodig,

schoenen voor bij dit jurkje

[afbeelding]

daar heb ik de perfecte schonen voor!!!! lak, lichtpaars van voor, donkerpaars van achter mijn favo shoes

aften: spoelen met chloorhexidine helpt altijd heel goed, helpt echt om er sneller van af te komen. let wel, geeft wel aanslag op je tanden.
quote:germanwings schreef op 18 mei 2011 @ 19:47:

Moom, heb jij die t-shirts al besteld? (anders zou ik mss wel met je mee willen bestellen)sorry, ja dus!! want was een aanbieding die maar tot 17h zou duren... (al is die nu verlengd). is ook al geshipt ook!!!
deze kath, sorry, is niet echt paars..

Zo babyboom afgelopen, nu over naar hell's kitchen!
quote:DJ.Momo schreef op 18 mei 2011 @ 21:18:

[...]

sorry, ja dus!! want was een aanbieding die maar tot 17h zou duren... (al is die nu verlengd). is ook al geshipt ook!!!ok, dan ga ik even afwachten wat je er van vindt
Ik heb trouwens 2 van deze stoeltjes besteld voor H (in het blauw), moet er alleen nog een tafeltje bij uit zoeken.

Zo, ik heb ook zitten kijken. Dat stel met het enorme leeftijdsverschil komt uit mijn woonplaats ~!!!
Ik vond t ook de wel wat hard van die marianne om t zo te zeggen.

Maar dat ze ongelukkig kijkt en der erg mee bezig is snap ik wel. Zou denk ik zelf ook na zo'n poos er niet vrolijk meer mee om kunnen gaan. Complete babykamer enzo al uitzoeken gaat me dan weer te ver.

Ik vond t heel knap hoe dat stel erin stond dat hun kindje verloren had. Volgens mij zat ik na 3mnd nog in zak en as

En dat stel dat voor een 3e kindje wilde gaan, dat dochtertje was nog maar 4mnd! En dan vonden jullie mij snel! Haha

Ik ga slapen, vent doet om 12 uur laatste voeding, kan ik mooi wat slaap inhalen. Morgen weer slaapdienst dus dan ook weer weinig slaap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven