Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Die quiche was wel ok, maar niet echt lekker. Nu voel ik me dik omdat ik iets onnuttigs gegeten heb waar ik niet eens echt van genoten heb
Anoniem_71617
woensdag 18 mei 2011 om 23:18
Paprika chips van lays zit een lekkere paprika smaak aan. Die van Croky smaakt naar naar naar karton? Love joe
Anoniem_71617
woensdag 18 mei 2011 om 23:21
quote:_yellowlove_ schreef op 18 mei 2011 @ 23:18:
Die quiche was wel ok, maar niet echt lekker. Nu voel ik me dik omdat ik iets onnuttigs gegeten heb waar ik niet eens echt van genoten heb
Maandag hebben wij burrito's gegeten en er was nog 1tje over en die lachte me toe s 'avonds. Brr ik was 2 maagtabletten nodig voor de pijn. Ik heb mijn lesje eerst wel weer geleerd
Anoniem_94998
woensdag 18 mei 2011 om 23:21
is een online spel waar ik een dierentuin heb. 1 keer in de 24 uur kan ik een jungletocht maken en die 24 uur zitten er nu op. Ga dus zo lekker naar bed cold case kijken.
Maar weet je, als ik jarig ben koop ik wel vaak die chips. Erg he. Ik zet mijn gasten gewoon smerige chips voor omdat ik gierig ben
Anoniem_94998
woensdag 18 mei 2011 om 23:37
haha dan ben je niet de enige hoor dat doet mijn schoonmoeder ook. Ik ben juist andersom en probeer dan juist te pasten met A-merken. Nou ja iedere gek zijn gebrek he
lig al in bed maar er is reclame dus dacht ga nog ff kijken hier. Best erg mijn nieuwe laptop gebruik ik nu beneden en de oude boven in bed. Niet de bedoeling maar goed dat ik deze laptop al heb weggegeven aan een client. Alleen nog ff prive gegevens ervan af halen
Anoniem_94998
donderdag 19 mei 2011 om 00:04
quote:_yellowlove_ schreef op 19 mei 2011 @ 00:02:
psst ik slaap stiekem nog niet. Jij?psst ik ook niet