Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Oh en Mika, ik heb net een zak croky paprika gehaald. Sinds we het er gisteren over hadden MOEST ik het kopen
Ja wel iets beter. Maar t voelt ook heel nutteloos. Stond net voor het raam toen de buren één voor één thuiskwamen van hun werk. Stond lekker in mijn legging en fleecetrui, ongedoucht.

Maar het moest even, zo'n dag.

Ben je opgeschoten met leren?
Ja wel een stuk verder. Kreeg alleen een hele rare mail van lerares dat ik de teksten erbij mocht houden, terwijl ze toen ze vorige week vrijdag stuurde dat het tentamen dus as woensdag is ze neerzette in hoofdletters dat ik de teksten er NIET bij mocht hebben. Dus ik loop ook behoorlijk te stampen (5 boeken , 20 gedichten en 6 korte verhalen) maar misschien voor niets?!

Ik had gisteren zo'n dag hoor, dat ik vrij weinig deed, moet ook kunnen toch
Dat is wel heel vaag.

Als het om 5 boeken, 20 gedichten en 6 verhalen gaat is het wel handig dat je weet wat waar te vinden is, het stampen kan vast geen kwaad.

Maar dan hoef je de details natuurlijk niet allemaal te leren.
Ja idd, zo'n dag moet kunnen. Ik was gisteren ook echt zo moe na de SPV en na t boodschappen doen.

En s avonds was ik nog even helemaal overstuur, huilen e.d. Ik moest gewoon even rusten.
Moontje

Sorry dat ik niet altijd even goed oplet als je je echt naar voelt. Ik bedoelde met dat dweilen ook gewoon dat je dan even iets te doen hebt, maar misschien is dat soms idd weer juist niet de bedoeling.

En je bent niet nutteloos he, je hebt een nutteloos dagje gehad, dat zijn 2 hele verschillende dingen. Trouwens , als je er door opkikkert, is het geeneens een nutteloos dagje. Niets nutteloos dus eigenlijk!
Volgens mij had ik er op het forum ook niks over gezegd. Maar ik zou gaan slapen en toen ik in bed lag begon ik steeds harder te huilen. Zo erg dat ik me afvraag of het voor de buurman te horen was.

Heb in de woonkamer even sapje gedronken en reclamefolders bekeken en toen ging het wel weer.

En toen ben ik weer gaan forummen maar kon toen wel weer 'gewoon' posten dus t zal niet direct opgevallen zijn.

Wat het dweilen betreft: dat vind ik altijd lastig inschatten. De ene keer helpt het om mezelf wat op te peppen en dingen te gaan doen.

De andere keer kan ik beter echt zoveel mogelijk rust houden.

Dat oppeppen had ik al een paar keer gedaan deze week en dan komt toch de klap.. dat ik later in de week alsnog heel moe ben.

Maar ik zag er maandag al niet uit in de spiegel dus het zat er aan te komen. Dan denk je nog: het gaat wel, maar kijk je in de spiegel en kijkt er zo'n moe hoofd terug.
Ik eet nu Croky

Maar ik denk dat je hiervan ook leert Moon, dat je straks fijner aan kunt voelen of je of een oppepper nodig hebt, of even wat rust. Met vallen en opstaan kom je erachter
Nou ik voelde het eigenlijk wel aan, maar wilde niet de afspraken met SPV en MW afzeggen. Die waren beiden al een keer verplaatst.

Maar eigenlijk was het net even teveel, die gesprekken.

Normaal wil ik ook niet twee gesprekken in één week. Daarom had ik SPV van vorige week naar deze week geschoven. Alleen daarna ging MW ook schuiven en zat het weer in één week.

Gelukkig was het wel nuttig.
Kut kut kut

Op facebook gekeken, allemaal foto's van ex met zijn nieuwe leven leuk gezellig. Inmijn stad, in MIJN stad.

ik ging hem bellen en hij hangt op en telefoon uit. ik voelme radeloos. waarom doet hij dit nou, waarom ben ik niet eens goed genoeg om mee te praten.
Yellow

Vind je het fijn om even te MSNen? Dan zet ik m aan.

(hoeft niet uiteraard)
up omdat de top 10 anders zo raar is
nog een keer up
up up
wat een zooitje op het forum!

Rustige avond gehad. Beetje opgeruimd want schoonmaakster komt morgen en dan moet het huis (van haar) aan bepaalde eisen voldoen denk aan de prullenbakken legen, overal bij kunnen enz. Morgen naar mijn oom en tante want tante is jarig. Misschien ga ik zaterdag ff naar frankrijk maar hoor er verder niks meer van dus denk niet dat het doorgaat. (bedoeling was ff winkelen in zo'n supermarkt)

In de avond misschien naar de samenloop voor hoop.
Yellow waarom kwel jij je zo door hem te bellen? Of hoop je erop dat hij toch met jou wil praten. Je bent wel goed genoeg om mee te praten hij is gewoon een lul
Ja ik kom ook net binnen wandelen hier op het forum en het erg chaotisch hier. Weet ook niet precies wat er aan de hand is. Maar Moon kan er vast wel meer over vertellen
IBI was dat die loop waarvoor je die zak had geknutseld? Of haal ik dingen door de war?

Haha, even naar Frankrijk. Klinkt voor mij zo raar, net als mensen soms 'even' in Duitsland gaan winkelen. Omdat ik zo ver bij de grens vandaan woon.

Wel leuk als het doorgaat!

Zo'n schoonmaakster is handig, uiteindelijk doe je zelf misschien het meeste omdat je het netjes wilt hebben voor haar
Ja ik kan er meer over vertellen. Je kunt ook even op de sekspijler kijken, verklaart ook een boel.

Er was een forummer met een topic hoe hij een milf moest verleiden. (mother I like to fuck)

Kwamen natuurlijk wat rare reacties en toen werd ie kwaad en heeft ie allemaal topics geopend met VIEZE HOEREN en nog meer ongein in de topictitel.

Dus de hele top 10 en de lijst nieuwe topics stond vol met zulke shit. Hele sekspijler nog steeds denk ik.

En als reactie werden dus allerlei nieuwe topics geopend en oude geupt zodat die nare dingen naar beneden zakten in de lijst.
Oke Moon nu vat ik hem, ja ik zag wel van die rare titels. Waar zijn de modjes als je ze werkelijk nodig hebt
Ibi wat raar dat jij je huis moet opruimen van de schoonmaakster. Daar is zij toch voor.

Woon je zo dichtbij Frankrijk dat je er zo ff kan gaan boodschappen doen? Ik woon een 15min rijden van Duitsland
Sorry Moon, lief aangeboden, ik was compleet hysterisch, dus heb eeen beetje rondgerend in mijn huis en geblerd enzo.

Voel me even klote sorry
Welterusten luidjes, ik ga naar bed
En nu, wel iets rustiger kunnen worden?
Beetje. Sorry ik weet dat ik het ook mezelf aan doe, dat snap ik. Maar het is gewoon voor mij onbegrijpelijk dat hij nu me niet eens de kans geeft om te zeggen wat ik wil zeggen. Het doet zo;n pijn. Ik raak er gewoon elke keer overstuur van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven