Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Dat staat nergens expliciet vrrmeld vc, behalve bij de markers. Ik mail en wacht de reactie af.
Heb je al iets gehoord op je mail Nikki?
Sorry, nog niet gemaild naar lush. Wat andere dingen aan mijn hoofd.
Lush is heerlijk! Jammer genoeg zit er geen een bij mij in de buurt dus als ik er een keer langskom dan haal ik altijd wel wat!

In de winter vind ik het 'Hottie' massageblok geweldig! Wordt lekker warm en smeert fijner dan massageolie.

Had ook een keer een monstertje van een fijne bodycreme maar weet de naam niet meer :( kreeg er wel een superzacht velletje van!
quote:bergkristal schreef op 08 april 2011 @ 15:23:

Bedoel je Skin's Shangri La? Die gebruik ik ook en ik ben er dol op! Ik ben begin 30, dus ook nog nietz o oud....

Als je de creme fijn vind in gebruik, zou ik 'm gewoon blijven gebruiken. Het kan sowieso geen kwaad....

Beetje late reactie, ik bedoel die inderdaad ja!

Fijn te lezen het gewoon te kunnen gebruiken, op naar een nieuwe pot!

Inmiddels ben ik al zo vaak bij Lush geweest, dat ik al heel een voorraad heb. En nog wil ik van alles gaan kopen!
En, al gemaild en een reactie Nikki? Want meestal zijn ze daar idd erg netjes mee hoor!
Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar Lush, de voorraad dunt aardig uit.

Waar ik benieuwd naar ben; hoe is de fresh farmacy gezichtszeep?

Ik ben een beetje uitgekeken op m'n AOBS.
Ik vind de fresh farmacy te veel uitdrogen. Ik zou eerst een proefje vragen voor je een stuk koopt
Ik ken die niet...

Had alleen babyface, van de gezichtsreinigers, maar die is nu uit de winkel zoals je weet...

Ik heb wel laatst die enchanted eye cream gekocht, die wilde ik al eerder kopen maar toen hadden ze em niet. 't zit in zo'n pompje, dat is echt handig. En fijne creme!
Ja, zoiets had ik al eerder gehoord Naomi. Een proefje is een goed idee.

Mijn babyface is op Janna

Fijn dat hij bevalt! Jij had toch ook een gezichtscreme geprobeerd? Hoe was die?
Ik vind ook dat de Fresh Farmacy uitdroogt.

Heb je al eens Coal Face geprobeerd?
Nee Elle, ik dacht dat die juist nog heftiger zou zijn dan de FF.
met dank aan dit topic afgelopen weekend naar een lush winkel geweest in engeland... woow volgens mij raak ik aardig verslaafd

heb een bodybutter, een ding wat een zongebruind kleurtje geeft en de big shampoo gekocht en tot nu toe bevalt het echt super!!

ga dit topic vanaf het begin nog eens doorlezen voor de aanraders!
Leuk Jacjac!

De charlotte island bedoel je? Hoe is die?

Ik heb de henna (caca's) geprobeerd, regelrechte rommel. Helaas konden ze me op het forum ook niet helpen dus zit ik nog met 2 blokken

Zit een beetje op de site te koekeloeren en heb weer een aardige wishlist:

- Karma Komba

- Top of the blocks

- zo'n kleursupplement

- Ultrabland

- Buffy

- Each peach.

*zucht* Misschien toch maar even wachten tot m'n vakantiegeld er is
@n00tje neej ik bedoel die niet ik heb de king of skin en deze is echt heerlijk

Dat kleur ding heet black stockings volgens mij in nl niet te verkrijgen maar dit werkt ook echt super. Geeft een mooi kleurtje en geeft niet af.

Nu wil ik nog een lekkere scrub en een zeepje. Ook zit ik te twijfelen over de Colour Supplements heeft iemand hier ervaring mee?

Nu zag ik dat de site in uk goedkoper is kan je daar ook bestellen?of wordt je automatisch doorverwezen naar de nl site? hoe zit het met verzendkosten? want daar kan ik niks over vinden?
N00tje, Coalface droogt minder uit dan FF maar als je iets zoekt dat meer op babyface lijkt dan zou ik voor Ultrabland gaan.
Jacjac, black stockings is hier verkrijgbaar hoor. Ik heb geen ervaring met colour supplements maar kan je wel vertellen dat je gewoon in de UK kan bestellen. De verzendkosten zijn (uit mijn hoofd) 4,95 of 6,95. Afhankelijk van het gewicht van het pakket
quote:N00tje schreef op 17 mei 2011 @ 00:49:

Mijn babyface is op Janna

Fijn dat hij bevalt! Jij had toch ook een gezichtscreme geprobeerd? Hoe was die?

Misschien zou die in de retro komen toch?

Ja, die is wel prima. Maar had nog een andere die ik nu eerst nog op aan het maken ben...
quote:N00tje schreef op 18 mei 2011 @ 01:48:

- Karma Komba

- Top of the blocks --> Beide lekker (Karma en HIWTK)

- zo'n kleursupplement

- Ultrabland

- Buffy --> die laat een vervelende vettige laag achter in m'n douche

- Each peach. --> die is heerlijk!

quote:jacjac schreef op 18 mei 2011 @ 13:22:

Dat kleur ding heet black stockings volgens mij in nl niet te verkrijgen maar dit werkt ook echt super. Geeft een mooi kleurtje en geeft niet af.

Nu zag ik dat de site in uk goedkoper is kan je daar ook bestellen?of wordt je automatisch doorverwezen naar de nl site? hoe zit het met verzendkosten? want daar kan ik niks over vinden?

Is dat zo'n hartvorm? Die black stockings?

Nee, je kunt gewoon daar bestellen. Als je meerdere dingen besteld is het wel goedkoper. Eerst moest je perse een creditcard hebben, maar weet niet hoe dat nu is...
Ik heb eergisteren op goed geluk American Cream (conditioner) gekocht, op de goede verhalen afgaand. Ik ben er helemaal niet blij mee, ben al twee dagen bezig het eruit te wassen. Er blijft een rare gladde glycerine-achtige laag achter (hun idee van verzorgend, waarschijnlijk), en de geur vind ik helemaal niet zoet maar een beetje muf. Miskoop wat mij betreft.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:N00tje schreef op 14 mei 2011 @ 23:42:

Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar Lush, de voorraad dunt aardig uit.

Waar ik benieuwd naar ben; hoe is de fresh farmacy gezichtszeep?

Ik ben een beetje uitgekeken op m'n AOBS.

Ik heb FF en ben er tevreden mee. Moet wel zeggen dat ik een gemengde huid heb dus maakt niet zoveel uit als het ietwat uitdroogt. Maar maakt erg goed schoon en vet wel meer asl zeep dan AOBS. Ik vond zelf de AOBS een vettig laagje achterlaten en oogmake-up niet goed verwijderen. FF doet dat wel en maakt goed schoon, maar is wel heftig vergeleken met AOBS.

Bij mij werkt het erg goed en combineer het met Imperialis.
Ik gebruik 's avonds ultrabland en dan vaak nog AOBS of Herbalism, zie die gevalletjes eigenlijk niet sls reiniger maar meer als een scrub..

Maar daar zit ik kennelijk dus naast?
Ik gebruik 's avonds ultrabland en dan vaak nog AOBS of Herbalism, zie die gevalletjes eigenlijk niet sls reiniger maar meer als een scrub..

Maar daar zit ik kennelijk dus naast?
1x is wel weer genoeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven