Lush!
dinsdag 10 mei 2011 om 10:57
Lush is heerlijk! Jammer genoeg zit er geen een bij mij in de buurt dus als ik er een keer langskom dan haal ik altijd wel wat!
In de winter vind ik het 'Hottie' massageblok geweldig! Wordt lekker warm en smeert fijner dan massageolie.
Had ook een keer een monstertje van een fijne bodycreme maar weet de naam niet meer
kreeg er wel een superzacht velletje van!
In de winter vind ik het 'Hottie' massageblok geweldig! Wordt lekker warm en smeert fijner dan massageolie.
Had ook een keer een monstertje van een fijne bodycreme maar weet de naam niet meer
woensdag 11 mei 2011 om 10:02
quote:bergkristal schreef op 08 april 2011 @ 15:23:
Bedoel je Skin's Shangri La? Die gebruik ik ook en ik ben er dol op! Ik ben begin 30, dus ook nog nietz o oud....
Als je de creme fijn vind in gebruik, zou ik 'm gewoon blijven gebruiken. Het kan sowieso geen kwaad....
Beetje late reactie, ik bedoel die inderdaad ja!
Fijn te lezen het gewoon te kunnen gebruiken, op naar een nieuwe pot!
Inmiddels ben ik al zo vaak bij Lush geweest, dat ik al heel een voorraad heb. En nog wil ik van alles gaan kopen!
Bedoel je Skin's Shangri La? Die gebruik ik ook en ik ben er dol op! Ik ben begin 30, dus ook nog nietz o oud....
Als je de creme fijn vind in gebruik, zou ik 'm gewoon blijven gebruiken. Het kan sowieso geen kwaad....
Beetje late reactie, ik bedoel die inderdaad ja!
Fijn te lezen het gewoon te kunnen gebruiken, op naar een nieuwe pot!
Inmiddels ben ik al zo vaak bij Lush geweest, dat ik al heel een voorraad heb. En nog wil ik van alles gaan kopen!
zondag 15 mei 2011 om 16:20
dinsdag 17 mei 2011 om 23:29
met dank aan dit topic afgelopen weekend naar een lush winkel geweest in engeland... woow volgens mij raak ik aardig verslaafd
heb een bodybutter, een ding wat een zongebruind kleurtje geeft en de big shampoo gekocht en tot nu toe bevalt het echt super!!
ga dit topic vanaf het begin nog eens doorlezen voor de aanraders!
heb een bodybutter, een ding wat een zongebruind kleurtje geeft en de big shampoo gekocht en tot nu toe bevalt het echt super!!
ga dit topic vanaf het begin nog eens doorlezen voor de aanraders!
woensdag 18 mei 2011 om 01:48
Leuk Jacjac!
De charlotte island bedoel je? Hoe is die?
Ik heb de henna (caca's) geprobeerd, regelrechte rommel. Helaas konden ze me op het forum ook niet helpen dus zit ik nog met 2 blokken
Zit een beetje op de site te koekeloeren en heb weer een aardige wishlist:
- Karma Komba
- Top of the blocks
- zo'n kleursupplement
- Ultrabland
- Buffy
- Each peach.
*zucht* Misschien toch maar even wachten tot m'n vakantiegeld er is
De charlotte island bedoel je? Hoe is die?
Ik heb de henna (caca's) geprobeerd, regelrechte rommel. Helaas konden ze me op het forum ook niet helpen dus zit ik nog met 2 blokken
Zit een beetje op de site te koekeloeren en heb weer een aardige wishlist:
- Karma Komba
- Top of the blocks
- zo'n kleursupplement
- Ultrabland
- Buffy
- Each peach.
*zucht* Misschien toch maar even wachten tot m'n vakantiegeld er is
woensdag 18 mei 2011 om 13:22
@n00tje neej ik bedoel die niet ik heb de king of skin en deze is echt heerlijk
Dat kleur ding heet black stockings volgens mij in nl niet te verkrijgen maar dit werkt ook echt super. Geeft een mooi kleurtje en geeft niet af.
Nu wil ik nog een lekkere scrub en een zeepje. Ook zit ik te twijfelen over de Colour Supplements heeft iemand hier ervaring mee?
Nu zag ik dat de site in uk goedkoper is kan je daar ook bestellen?of wordt je automatisch doorverwezen naar de nl site? hoe zit het met verzendkosten? want daar kan ik niks over vinden?
Dat kleur ding heet black stockings volgens mij in nl niet te verkrijgen maar dit werkt ook echt super. Geeft een mooi kleurtje en geeft niet af.
Nu wil ik nog een lekkere scrub en een zeepje. Ook zit ik te twijfelen over de Colour Supplements heeft iemand hier ervaring mee?
Nu zag ik dat de site in uk goedkoper is kan je daar ook bestellen?of wordt je automatisch doorverwezen naar de nl site? hoe zit het met verzendkosten? want daar kan ik niks over vinden?
donderdag 19 mei 2011 om 00:05
donderdag 19 mei 2011 om 09:56
donderdag 19 mei 2011 om 10:01
quote:jacjac schreef op 18 mei 2011 @ 13:22:
Is dat zo'n hartvorm? Die black stockings?
Nee, je kunt gewoon daar bestellen. Als je meerdere dingen besteld is het wel goedkoper. Eerst moest je perse een creditcard hebben, maar weet niet hoe dat nu is...
Is dat zo'n hartvorm? Die black stockings?
Nee, je kunt gewoon daar bestellen. Als je meerdere dingen besteld is het wel goedkoper. Eerst moest je perse een creditcard hebben, maar weet niet hoe dat nu is...
donderdag 19 mei 2011 om 10:03
Ik heb eergisteren op goed geluk American Cream (conditioner) gekocht, op de goede verhalen afgaand. Ik ben er helemaal niet blij mee, ben al twee dagen bezig het eruit te wassen. Er blijft een rare gladde glycerine-achtige laag achter (hun idee van verzorgend, waarschijnlijk), en de geur vind ik helemaal niet zoet maar een beetje muf. Miskoop wat mij betreft.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 19 mei 2011 om 10:09
quote:N00tje schreef op 14 mei 2011 @ 23:42:
Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar Lush, de voorraad dunt aardig uit.
Waar ik benieuwd naar ben; hoe is de fresh farmacy gezichtszeep?
Ik ben een beetje uitgekeken op m'n AOBS.
Ik heb FF en ben er tevreden mee. Moet wel zeggen dat ik een gemengde huid heb dus maakt niet zoveel uit als het ietwat uitdroogt. Maar maakt erg goed schoon en vet wel meer asl zeep dan AOBS. Ik vond zelf de AOBS een vettig laagje achterlaten en oogmake-up niet goed verwijderen. FF doet dat wel en maakt goed schoon, maar is wel heftig vergeleken met AOBS.
Bij mij werkt het erg goed en combineer het met Imperialis.
Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar Lush, de voorraad dunt aardig uit.
Waar ik benieuwd naar ben; hoe is de fresh farmacy gezichtszeep?
Ik ben een beetje uitgekeken op m'n AOBS.
Ik heb FF en ben er tevreden mee. Moet wel zeggen dat ik een gemengde huid heb dus maakt niet zoveel uit als het ietwat uitdroogt. Maar maakt erg goed schoon en vet wel meer asl zeep dan AOBS. Ik vond zelf de AOBS een vettig laagje achterlaten en oogmake-up niet goed verwijderen. FF doet dat wel en maakt goed schoon, maar is wel heftig vergeleken met AOBS.
Bij mij werkt het erg goed en combineer het met Imperialis.