Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Hoi hoi,

Girl dat is idd een lekker geurtje, Maja. Vlgs mij? heeft Dalida deze ook wel gebruikt! Ikzelf vind het ook lekker! Veel plezier bij de kapper!

Vandaag in Le Parfum - Lalique, zwoel en zoet

Gisteravond in LouLou- Cacharel.

Fijne dag!
goeiemorgen allemaal

Zit nog steeds te kloten met de pc ,nu maar achter het toppie,bah wat onhandig zonder muis.Voel mij echt oud haha dus geen smileys vandaag

Dalida,nog geen vakantie ge,boekt,duurt hier altijd erg lang omdat we vaak een andere bestemming willen .De voorpret is leuk .

Girlxxx!! vond het ook spannend ,dacht straks heb ik de verkeerde Girl ;-)!!!Je Foto's zijn echt erg gaaf ,ook het harige gedeelte is ,schattig van Miep.

bedoel je de ouderwetse maya,met een Spaanse danseres op de verpakking ?

Vandaag weer eens in Angel EDP van TM,.Heb nog denk ik voor 2x Fantasy ,dus als pc wil nu echt toch gaan bestellen .

fijne dag !

liefs

PLom
Goedemiddag dames,

Girl, net wat Taylor al zegt, ik heb Maja ook veel gebruikt en ik gebruik 'm nog steeds, samen met de zeep en de talkpoeder.

Wel jammer dat hij jaren geleden is geherformuleerd, de oude versie was echt mooier!

Plom, succes met het boeken van jullie vakantie, en voorpret is ook heel leuk!

Vandaag in Eau Gourmande Tarte au Citron - Laura Mercier (proefje).

Tarte au Citron: bergamot, lemon, cassia, anise, jasmine, blonde woods, pine, praline, vanilla, musk.

Een frisse, zoete gourmandgeur, lekker veel citroen en vanille. Hij blijft ook goed hangen op mijn huid.

Fijne dag!

Taylor,zie nu je posting pas .Lou Lou is zalig ,blijft ook heerlijk lang hangen .Een nadeel,man krijgt een giga niesbui als ik dit draag ,het ergst als ik het net opspuit .

Dat heeft hij alleen bij Lou Lou gehad Maar blijf het gewoon dragen zo af en toe ,.

hebben jullie ook een geur waarvan je omgeving soms irritatie heeft of misselijk wordt?
Taylor,zie nu je posting pas .Lou Lou is zalig ,blijft ook heerlijk lang hangen .Een nadeel,man krijgt een giga niesbui als ik dit draag ,het ergst als ik het net opspuit .

Dat heeft hij alleen bij Lou Lou gehad Maar blijf het gewoon dragen zo af en toe ,.

hebben jullie ook een geur waarvan je omgeving soms irritatie heeft of misselijk wordt?
Goedemorgen,

Vandaag in Iris Poudre - Frédéric Malle (proefje).

Iris Poudre: aldehydes, bergamot, iris, ylang ylang, magnolia, jasmine, carnation, vetiver, sandalwood, tonka bean, vanilla, musk.

Fijne dag!

anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 21:44
Reden: privacy
% gewijzigd
Hoi hoi

Ja lekker he Plom, LouLou

Ik draag de geur ook erg weinig hoor, vind 'm eigenlijk ook wel zwaar en past niet bij het hele zoete waar ik van hou.

Vandaag in proefje JPG2, erg lekker.

Gister is mijn tester binnengekomen van Fantasy en hij is echt veel geconcentreerd dan de gewone EDP..ik ben er iig erg blij mee!!

Manlief kan absoluut niet tegen Light Blue D&G..dat vindt hij vreselijk. Verder vindt hij alle geuren die ik heb, lekker. :-)

Fijne dag!
Haai haai ,

Wat vervelend is dat toch Dalida dat sommige parfums veranderen zoals Maja en andere geuren .Ga je aan jezelf zitten twijfelen .Heb dat idee ook bij Angel trouwens ,ruikt ook anders dan mijn eerste sterretje . Jammer. Oja,kun je een voorbeeld geven van de parfums die naar poep ruiken

(civet]

Zwaar is Lou Lou zeker Taylor en niet zo heel zoet.De eerste keer dat ik hem rook vond ik het een vreselijke chemische lucht .

Kreeg na een tijd per abuis een flesje ,vond het toen heerlijk .Heb ik wel vaker bij geuren dat die in eerste instantie niet bevallen maar na een tijd toch wel erg lekker vind .

TOP dat je tester Fantasy zo sterk ruikt .

Je manlief heeft geen slechte smaak,hier wordt Light Blue ook niet gewaardeerd en is leeg gespoten in de wc ,voldeed daar prima .

Vandaag in de rode van D&G met de bodylotion .

fijne 5 mei nog .

groetjes

Plom

Taylor, fijn dat de Fantasy er is!

Plom, geuren met lekker veel civet (en muskus) zijn onder andere Bal à Versailles van Jean Desprez, Oropuro van Laura Tonatto, Tabu van Dana en de herengeur Kouros van YSL.

Hier een leuk stukje van Now Smell This over skanky perfumes, Lazy weekend poll ~ skank!, met maar liefst 357 reacties:

http://www.nstperfume.com ... /lazy-weekend-poll-skank/

Fijne avond!

Goeiemorgennn, gutmorning, goodmoringing, morghu euhhh.... oftewel Halloooooooooo.

Plommetjederplommeke, ja haha ik denk als ik niet met Miep op de foto had gestaan, je michien de gok niet had gewaagd Ja ik heb een zeepje in de kast die ligt er nu al een poosje, en die heeft nog de oude verpakking, idd ruikt het EDT iets anders, nieuwe verpakking.

Dalida, dat is idd zo irrideirrritant !!! Ik vind blijf ervan af, iets wat goed is laat dat dan ook zo! Ik ken helaas niet de oude versie van het geurtje Maya, maar het ruikt ietse anders dan het zeepje, maar weer wel zeepig, ik weet niet iets ouderwets iig.

Taylor, gefeliciteerd !

Zal ik wat vertellen, Loulou, ik heb het eigenlijk nog nooit geroken.... athans ik herinner mij het niet, nu ben ik dus wel benieuwd ook, als het lukt, heb een drukke dag, probeer ik even de parfumarie te vervelen met mijn gevraag

Civet geuren, ja van zwaardere geuren word ik benauwd, dat slaat direct op mijn longen, dus ik moet uitkijken, ligt aan mijn gestel als ik fit ben en niet zo moe, kan ik wel wat meer prikkels verdragen. Vandaar het weekend een wonder is, dit was echt de max, op de jamsessie was ik ook doodmoe, en dan moet je nog geconcentreerd meedenken met je medespelers, pfff het leven van een muziekant is hard whahahahahahahhaa Just Kidding meiden!

Dalida, Kouros, vind ik waanzinnig sexy bij en man, een ex droeg of die of Farenheit van Dior mannn ik was dan net een bijtje die bleef plakken met zuigvoetjes op zijn honing

Nou vandaag: Ik weet nog niet, ik wil 1 geur houden, want in de middag ga ik gelijk door naar de avond, dus ik wil iets op wat lekker lang ruikt maar niet mensen wegblowen: of: Chanel 5 of: poeme Lancome, tsja.... euhhhhh offffff.... White musk olie, die blijft helemaal zitten, dat is zulk diehard spul.... hihi.

Nou ga jullie maar verlaten nu.

Fijne dag, weer word zalig dussssssssssssss.... lekker warm!

Liefs

X
Goedemorgen (nog net)

In een proefje van JPG 2 vandaag, dit wordt een aanschaf!

Fijne zonnige (hier niet trouwens, zonnig) dag!
Goedenavond,

Taylor, Gaultier2 is echt heel lekker; amber, muskus en vanille (en volgens mij ook kaneel). Zal mijn fles weer eens tevoorschijn halen!

Vandaag in Dolce Patchouly - i Profumi di Firenze (proefje).

Dolce Patchouly: anise, licorice, tonka bean, patchouli.

Fijne avond!

anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 21:45
Reden: privacy
% gewijzigd
Goedemorgen!

Vandaag in proefje Rue Cambon - Chanel.

Kouros is toch echt wel erg lekker, mijn man gebruikt deze ook

Fijn weekend!!
Goedemorgen,

Vandaag in 28 La Pausa - Chanel.

Fijne dag!

Nieuwe geuren van Serge Lutens!

http://www.cafleurebon.co ... nces-and-five-exclusives/
Hoi hoi,

Dalida,heerlijk Kouros! Manlief had hem voor A-men .Ook Tabu vind ik erg lekker ,jaren terug veel gedragen .Weer een mooie link!

Girllllllllllll tja zonder Miep had ik aardig voor lul gestaan misschien....Denk trouwens dat Lou Lou irritatie bij je geeft op je luchtwegen ,ben wel benieuwd wat je ervan vindt .Met Poeme blow je wel mensen weg hahah best wel een doordringende en aanwezige geur ,veel reacties op .Wat is het uiteindelijk geworden ?

Gisteren druk dagje achter de rug met mantelzorg en bijpassend geurtje Chanel nummer 5 op en een oudje vond mij wel erg lekker ruiken Nu in Burberry Brit EDT .Ben benieuwd of deze geur een beetje blijft hangen ,het is een miniatuurtje .

Fijne dag en veel zon !

x

Plom
Hola, goedemorgen dames,

Dalida, groot gelijk heb je, of zet je man onder dwang whahahahhaa.

Plom, het is white musk oil geworden, kreeg te horen dat ik lekker rook

Plommie, altijd leuk om te horen dat je lekker ruikt !

Gisteren was ik in: Gucci- Rush

Vandaag is mijn plannetje: Sun

Fijne zonnige warme dag.

X
Goedemorgen,

Girl, ik zag net je andere topic over je zieke beestje, heel veel sterkte! Ik hoop dat alles goed komt!

Vandaag in Oriental Brûlant - Guerlain.

Fijne dag!

Vandaag Scarlet - Cacharel
I am surrounded by morons
Hoi hoi

In Fresh Emotion - Marbert vandaag.

Fijne dag!
Met dit weer, krijg ik altijd zin in de enige echte Eau de Cologne (4711).
Gucci Rush 2, gekregen voor moederdag en toch wel echt het lekkerste parfum momenteel. Ik verdraag maar weinig geurtjes, ben zwanger en op de 1 of andere manier wordt ik soms misselijk van mezelf, hahaha
Dalida, dank je wel !! ja het is zo naar allemaal, verdorrie zit me niet mee, kan ik eindelijk ondanks mijn astma een cavia verdragen, ook na testen bij het ziekenhuis, krijg ik dit. Ze eet gelukkig wel, ze is zo klein zo lief, ofwel je had de foto's vast gespot. Dank je voor de medeleven!

Gucci Rush 2 is ook lekker, maar 1 vind ik lekkerder hihi.

4711 is lekker ook menuco is leker als eau de cologne, smeerde mijn moeder vroeger in mijn haren

Nog steeds een mix van sun en zonnebrand
Goedemorgen allemaal,

Jeetje Girl ,wat vervelend hoop dat het meevalt en dat ze weer gauw weer opknapt!!Altijd leuk he om complimentjes te krijgen ,Musk is heerlijk,ook voor je haar;-)

Gisteren in Sun[weer nieuwe lading moederdag met bad,body]

Vandaag heb ik Montana parfum de Peau op ,heerlijk weer en zit mijzelf te besnuffen

Gucci Rush 1 heeft ook mijn voorkeur .

Hele fijne dag !

liefs

Plom
Vandaag contradiction - calvin klein. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven