milf hunter

17-05-2011 16:43 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van verschijnsel "de Milf" en dat deze in populariteit steigt. Op de werkvloer wordt het woord regelmatig gebezigd en merk dat vrouwen het en compliment vinden een milf gevonden te worden (terwijl ze dat niet meteen laten blijken).Ik Merk ook dat de lading van het woord er een beetje af is.

Als jullie Milf genoemd worden zie je dat dan als een compliment of een belediging.
quote:Starshine schreef op 18 mei 2011 @ 13:18:

een hoer wordt toch ook beoordeeld op basis van neukbaarheid?

Maar okay, je komt de kroeg binnen en een groep jongens/mannen roept luidkeels "Vrouwen!! Neukuuuuuh". Nog steeds gevleid?Bij die laatste opmerking zullen we denk ik hartelijk moeten lachen. Wij zien de lol/humor daar wel van in. Tis gewoon een beetje grootspraak van een groepje jonge knullen. Voel me daar echt niet beledigd door. Gevleid is een groot woord, dat voel ik me meer als m'n man zegt dat ik er lekker uitzie. Maar liever dat ze zoiets roepen, dan dat ze roepen: "Wegwezen.....daar komt een groep trollen binnen !!!".
quote:doddie schreef op 18 mei 2011 @ 17:47:

[...]

Ik zie dat wereld van verschil niet hoor beide zijn voor die man puur om te neuken, de ene is alleen zo slim dat niet gratis te gaan doen.

Bij iemand een Milf noemen geven ze aan dat ze met die persoon best eens zouden willen neuken. Da's letterlijk dan he....denk dat zo'n groep gastjes van ellende niet zouden weten wat ze moeten doen als zo'n vrouw zegt: "Is goed joh....kom maar mee" .

Bij iemand een hoer noemen, zie ik dat toch meer als een scheldwoord. Je zegt daarbij dat die persoon zich laat neuken voor een paar euro's en zo'n persoon wordt toch meestal als iets "viezigs" gezien, als een slet, snol, etc.

Daarom zie ik tussen die twee uitlatingen toch echt verschil. Bij hoer zou ik me beledigd voelen en meteen op die persoon afstappen. Bij Milf moet ik lachen en denk ik....steek dat complimentje maar in je zak.
quote:breezerananas schreef op 19 mei 2011 @ 11:00:

[...]denk dat zo'n groep gastjes van ellende niet zouden weten wat ze moeten doen als zo'n vrouw zegt: "Is goed joh....kom maar mee" .

Ik denk dat ze een acute hartverzakking krijgen en een heeeel groot rood hoofd Je zou het eigenlijk gewoon eens moeten doen en dan zorgen dat 't gefilmd wordt, zo'n gastje met een grote waffel ineens heel verlegen "Nee sorry mevrouw" horen stamelen...
Hahaha....ja, zou ik eigenlijk eens moeten doen ja. Alleen zul je dan net zien dat ik er net toevallig eentje tref die er niet mee zit. Dan zijn de rollen omgedraaid, maar ach.....either way...leuk filmmateriaal

Heb wel eens gehad dat zo'n knulletje zat te flirten met me. Op een gegeven moment was ik het zat en negeerde hem. Het ventje zei toen: "Ach laat maar ook.....je had m'n moeder kunnen wezen". Waarop ik zei: "Dat lijkt me heel sterk jochie, want kinderen van mij zien er veel knapper uit".

Z'n vrienden kwamen niet meer bij. Dat was ook erg leuk filmmateriaal geweest hahaha.
Denken jullie nu echt dat mannen na hun pubertijd nog veranderen. Dat is een illusie.

Ja, sommigen gaan zich anders gedragen als er een vrouw in de buurt is en worden ze ineels heel beleefd en gallant, anders denken ze dat hun potentieel neukwaar wel eens af zou kunnen knappen, terwijl ze denken: dat is een lekkere Milf.

Op het moment dat de man weer onder de mannen is wordt er weer gesproken over Milf en andere neukwaar, en laten ze weer zo hard mogelijk scheten en boeren
Tuurlijk veranderen mannen na hun pubertijd. Op een enkeling na die in z'n jeugd wil blijven hangen.
quote:datwelja schreef op 19 mei 2011 @ 14:22:

Denken jullie nu echt dat mannen na hun pubertijd nog veranderen. Dat is een illusie.

Ja, sommigen gaan zich anders gedragen als er een vrouw in de buurt is en worden ze ineels heel beleefd en gallant, anders denken ze dat hun potentieel neukwaar wel eens af zou kunnen knappen, terwijl ze denken: dat is een lekkere Milf.

Op het moment dat de man weer onder de mannen is wordt er weer gesproken over Milf en andere neukwaar, en laten ze weer zo hard mogelijk scheten en boeren

Ik zei al dat ik milf een aardige vooruitgang vond in dat perspectief gezien.

Jij bent natuurlijk al een verloren zaak maar het kan nooit kwaad om jouw vraag te beantwoorden dat vrouwen het graag anders zien en goede minnaars en verleiders op prijs stellen.
bij mij op het werk hebben ook een aantal collega's deze "populaire ?" titel voor een aantal dames.

ik vind het behoorlijk respectloos en lach om de manier ze het ook verkeerd gebruiken.

"dat is geen MILF" oftewel "dat is geen moeder die ik wil neuken" ... klinkt dus heel raar.

verbeteren bij deze mannen in de penopauze, denk ik, lukt zelfs niet.

een brutale vrouw die op het "compliment" in gaat heb ik helaas nog niet mee mogen maken, hahaha
Je moet dat toch ook niet letterlijk nemen. Die knulletjes willen heus niet echt neuken met een Milf....het is gewoon een benaming voor wat oudere vrouwen (dus niet in hun eigen leeftijdscategorie van 20) die ze er nog lekker uit vinden zien.

Vrouwen zeggen ook wel eens tegen elkaar over een man: "Hmmm daar zou ik best een beschuitje mee willen eten". Daar bedoelen ze toch ook niet mee dat ze daar daadwerkelijk een beschuitje mee willen eten. Da's gewoon een verkapte vorm van zeggen dat je die man een lekker ding vindt en evt. wel mee zou willen neuken.
terwijl je toch een liefhebber van beschuitjes kan zijn

ik hou er wel van, met aarbei bijvoorbeeld. samen met een MILF kan dat nog gezellig zijn hoor
Als ik single zou zijn en ik zie een lekker ding (en hij ziet mij) wil ik er iets anders mee doen hoor.

Een beschuitje met aardbei kan ik ook in m'n uppie eten.
toch wel ná het neuken dus

hot, steamy, ongecompliceerde sex

en ik zou zeggen met een "lekker ding" of "lekkerdje" als je dat bent
Het merendeel 90% van de mannen gedraagd zich onder de mannen anders dan dat als er vrouwen bijzijn. Ik geef dat gewooon toe.

Ik heb werkelijk meegemaakt dat er zeer sexistich en respectloos gesproken wordt over vrouwen. Mannen die scheten, bieren en boeren. Van Milfhumor tot verhalen over hun bijneukertjes totdat hun vrouw binneloopt. De meest galante mannen, voor de vrouwen zijn vaak de grootste achterbaks huichlaars. Ze moeten hun galante gedrag ergens compensere.

Ik maak liever een grapje over Milfs waar de vrouwen gewoon bijbijzitten, dan dat huichelachtge van de galante romantische man. (die bestaan namelijk niet). Dat zogenaamde nette gedrag bij vrouwen is alllen bedoeld sneller hun neukdoel te bereiken
En wat denk je dat vrouwen allemaal tegen elkaar zeggen over bepaalde mannen. Denk je dat vrouwen allemaal schatjes zijn die braaf thuis zitten te waachten tot hun man thuiskomt ?

Tuurlijk niet....als een groep vrouwen op stap is zijn die, vooral na wat alcoholische versnaperingen, mss nog wel erger dan mannen onder elkaar.
ik weet het wel zeker!

de mannen uitten zich wel wat lomper denk ik

maar de dames (lees MILF's on here) lusten er ook wel pap van
Mannen en vrouwen die anders zijn als ze onder elkaar zijn ken ik ook, maar je kunt je afvragen wie ze dan echt zijn, die stoere meid of vent met grote mond of die gene die ze zijn bij vrouwen of bij hun partner.

Het geeft in ieder geval aan dat 1 van beide een rol is en ik geloof dat dat vaker is onder vrienden.

In real bij die rijpere vrouw is er van die grote mond weinig over.

Een rijpere vrouw is in trek omdat ze niet meer onzeker is, dat ze weet wat ze wil enz/

Maar ik ben niet anders zonder of met mijn parter. Ik hoef onder vrienden niet in eens los te gaan of die grote mond te hebben ik ben dan zoals mijn man me ook kent en niet anders.

En je moet eens opletten hoe vaak vrouwen en mannen los gaan als hun partner er niet bij is,. wat ze dn durven zeggen, maar wie ben je dan echt vraag ik me af?

Ik ken wel degelijk mannen die niet zo als de mannen die je beschrijft ook niet onder vrienden, mijn eigen man en minnaar als voorbeeld maar ook veel vrienden van me.

Ze hebben niet meer zo veel te bewijzen.

Je bevestigd dus alleen maar mijn beeld datwelja dat ik niet veel heb met die jonge jongens en milf huntertjes.

Met groepen mannen en vrouwen die gaan stappen en oh zo'n grote mond hebben onder elkaar. ze willen niet onder doen voor elkaar en ook dan spelen ze een rol. Net zo goed als dat ze dat doen als ze die vrouw willen versieren.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 17 mei 2011 @ 18:06:

[...]

precies ik ben gewoon een lekker wijf. Een man die me als "milf" zou benaderen kan het gelijk al schudden, is kansloos bij me.Wij bepalen of je een lekker wijf bent, en hoe het staat met je milfgehalte
En wie ben jij wel niet dan datwelja ?? Keuringsdienst van (vlees)waren ?
k
quote:datwelja schreef op 19 mei 2011 @ 23:35:

[...]

Wij bepalen of je een lekker wijf bent, en hoe het staat met je milfgehalte

Jij mag dat uiteraard zelf bepalen, maar wij??? Dat is allang voor jou door andere bepaald. je zegt zelf al dat ze niet slank hoeft te zijn en niet jong gewoon er nog goed uit zien, ik weet uit mijn chattijd met (oa jonge) mannen dat ze je niet eens hoefte te zien om al te proberen te daten.

Als je dan dan ook nog eens lang en slank bent, volgens mannen marilyn monroe ogen hebt, slanke hals en en goed gevormde schouders hebt, cup D en maat 36/38 slanke taille en volle heupen, erg lange benen waarbij je dan ook nog een je vrouwelijk kleed en echte naadkousen met jarretels en high heels draagt dan zijn er maar erg weinig mannen die daar niet voor vallen. Een paar procent niet en mogelijk val je daar onder.

Ik ben behoorlijk bescheiden, mijn vriend is zelfs voor die bescheidenheid gevallen, maar soms wordt zo iets al voor je bepaald en kun je daar gewoon niet om heen dat je mag concluderen dat je er nog goed uit ziet en voor andere een milf/lekker wijf bent.

.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:breezerananas schreef op 20 mei 2011 @ 09:27:

En wie ben jij wel niet dan datwelja ?? Keuringsdienst van (vlees)waren ?

Ik ben een zeer goeduitziend zakenman van 46 jaar oud. Eigen zaak en eigen sportschool, veel internationale betrekkingen. Twee HBO opleidingen op zak, kan in het zakenleven behoorlijk scoren, maar blijft toch een rebelse straatjongen. Als ik mijn pak aan de kapstok hang ga ik een balletje trappen met de hangjeugd, en een biertje in de buurt.

Zoals een indiaan zijn pijl en boog heeft om de buit binnen te halen heb ik mijn maatpak, iPhone, Audi Q7 om de buit binnen te halen.

De buit is dan een vastgoedproject vab b.v 10 miljoen.

Vrouwen zijn gek op mannen met geld en macht. Zii willen geen stofzuigende strijkende gemeenteambtenaar met en zakgeldje van paar duizend euri. Van Nature zoekt een mooie sucessvolle vrouw een gefortuneerd succesvol heerschap. Dat is veilig, een veilig nest voor de kids. Geld is macht. Als het heerschap ook nog aardig is is dat meegenomen, maar beslit geen voorwarde

Ik kan jullie vertellen dan afgelopen jaren menig getrouwd milfje op de knieen gegaan is, zonder dat ik er om vroeg. (De omhoogneukertjes)
quote:datwelja schreef op 21 mei 2011 @ 00:51:

[...]

Ik ben een zeer goeduitziend zakenman van 46 jaar oud. Eigen zaak en eigen sportschool, veel internationale betrekkingen. Twee HBO opleidingen op zak, kan in het zakenleven behoorlijk scoren, maar blijft toch een rebelse straatjongen. Als ik mijn pak aan de kapstok hang ga ik een balletje trappen met de hangjeugd, en een biertje in de buurt.

Zoals een indiaan zijn pijl en boog heeft om de buit binnen te halen heb ik mijn maatpak, iPhone, Audi Q7 om de buit binnen te halen.

De buit is dan een vastgoedproject vab b.v 10 miljoen.

Vrouwen zijn gek op mannen met geld en macht. Zii willen geen stofzuigende strijkende gemeenteambtenaar met en zakgeldje van paar duizend euri. Van Nature zoekt een mooie sucessvolle vrouw een gefortuneerd succesvol heerschap. Dat is veilig, een veilig nest voor de kids. Geld is macht. Als het heerschap ook nog aardig is is dat meegenomen, maar beslit geen voorwarde

Ik kan jullie vertellen dan afgelopen jaren menig getrouwd milfje op de knieen gegaan is, zonder dat ik er om vroeg. (De omhoogneukertjes)En bij de hele opschoning aka verwijdering zijn ze jou vergeten?
Ongelofelijk toch, niet dit onderwerp, maar we de TO die vrij spel krijgt zijn shit te deponeren, en dat terwijl men toch al wat wijzer moet zijn.
i

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven