Hoevaak seks?

01-04-2011 23:03 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben wel eens benieuwd hoevaak je seks hebt, per dag/per week of misschien wel per maand. Ik heb kameraad, en die doet het wel bijna elke dag. Is dat normaal lijkt me niet, hij zegt dat ze het beide fijn vinden.

Wat vinden jullie hiervan en hoevaak doen jullie het?
3 of 4 x per week gemiddeld... maar ook wel is meer keer ligt er een beetje aan.
Elke dag.
Ligt eraan. Soms 4 keer per week soms 3 keer per week. Soms 2 keer per dag. Niet echt een gemiddelde. Wel minstens 2 keer per week Ik heb niet altijd evenveel zin, maar probeer wel zin te maken. Ben wel van mening dat als je een poosje geen seks hebt, het ook libidoverlagend werkt (met name voor vrouwen?).

Heb het overigens nooit tegen mn zin in, maar vind het wel belangrijk er energie in te steken. Maar voel me daarom ook niet rot als ik een paar dagen geen zin heb in seks, want ik weet dat het goed zit tussen ons en er geen 'gezeur' over ontstaat. In mijn vorige relatie was het altijd gezeur, en daardoor krijg je juist minder zin. Als het gewoon relaxed is allemaal dan ligt er ook niet zo'n druk op.
met jezelf? en nu meegerekend?

elke dag, gemiddeld
Nu 3x per maand, geen vaste relatie en veel in het buitenland aan het werk.

Vind zelf altijd de 1e 3 weken heerlijk, je doet dan eigenlijk niets anders dan sex hebben en elkaars lichaam en behoeftes leren kennen. Tussendoor relaxen om allebei weer bij te komen en weer door.....

In een langere relatie gemiddeld 1 keer per dag, afhankelijk van hoe het gaat...
7-10 x per week.
Zo'n 3 of 4 keer per week..

We zijn 16 jaar samen. En het is nog heerlijk!

Als we het 2 dagen niet gedaan hebben gaat het toch altijd weer kriebelen.
4-5 per week
Upupup
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
8 jaar samen en een paar keer per week.

Ik zou geen seksleven willen waarin het maar eens per maand(en) gebeurt. Dan zou ik zeker niet bij diegene blijven.
Als mijn vent thuis is zeker om de dag. Helaas is hij er een paar dagen per week niet. Als hij 4 dagen thuis is doen we het sowieso 3 keer!
We zien elkaar door de afstand ongeveer 3 x per week en hebben dan alledrie die dagen seks. Soms nog vaker.. Ik denk dat als we ooit zouden gaan samen wonen, we elke dag seks zullen hebben en misschien wel meer..
Elke dag
Helaas heeft mijn man er minder behoefte aan dan ik, dus gemiddeld kom ik (komen wij) op 3, hooguit 4 x per week.
Hoi ik en vriend..we latten

normaal gesproken zo 3x p weekmaar ben al een paar weken ziekig is mn behoefte beduidend minder,, net aan 1x p week voor nu.
elke dag 1 keer, voor al 2 jaar lang (in het begin natuurlijk meer keer per dag). natuurlijk soms een dagje niet maar dat is heel soms
Love my life!
2/3 keer in de week. Soms 1
bijna elke dag
bijna op maandag.......bijna op dinsdag....woensdag ook bijna.....
Qwertuu schreef:

"Waarom zou elke dag "niet normaal" zijn? D'r zijn er ook die het maar eens per half jaar doen en iemand moet dat gemiddelde opkrikken naar twee keer per week, toch?"

Opkrikken
Elke dag als het even kan. Soms een paar keer per dag en heeeeeeeel soms een dagje niet.. En als mn liefie er een poosje niet is.. dan niet ;)
bouxie 1x per week ?? ja er zit veel verschil in ,maar zelf ga ik voor minstens 3x per week ,soms 2x per dag verschilt
ik vraag me ook af of er iemand hier nog trots komt roepen: 1x per maand en dat vind ik prima

bij mij en mijn vriend verschilt het heel erg, komt met name doordat hij topsporter is en het voor wedstrijden dus niet mag (en na afloop is hij dagen helemaal verzuurd). soms dus echt maar 1x per maand, en dan weer periodes van orgastisch inhalen...
Bij ons verschilt het heel erg. Tijdens menstruatie doen we het niet, omdat ik dat over het algemeen niet prettig vind. Verder zien we elkaar niet elke dag, vaak alleen in het weekend. Soms een week niet, soms weer 4x op een dag.

Over het algemeen 2x per week.
Toen we elkaar alleen nog in het weekend en soms 1 avondje in de week zagen deden we het 10 x per dag ofzo. Nu we samenwonen toch wel 1 tot 3 keer per dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven