Mode & Beauty alle pijlers

kan dit?

20-05-2011 11:39 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Mijn zus trouwt op 24 juni dit jaar. Tijd om op zoek te gaan naar een jurk e.d. Ik wil het wel wat netjes.

Nu is mijn vraag of dit kan:

http://www.zalando.nl/sec ... -paars-se421x004-404.html

of is dit te donker voor juni? hebben jullie nog leuke tips?
Ja, prachtig! Nude pumps erbij en je bent een plaatje!
Volg je hart. Dat klopt.
Dat is nou écht een leuke jurk voor een bruiloft, zeker niet te donker hoor. Eventueel nog een soort omslagdoek/sjawl (ik weet niet precies hoe het heet) om je schouders te bedekken voor als het toch wat fris is, of voor in de kerk. O, en peeptoes vind ik er helemaal leuk bij!
Niks mis mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heel erg mooi ! En zeker niet te donker .. het is toch heel zachtpaars .. prachtig voor in de zomer !
Mooi!
Thnx voor de tips Laat m'n haar ook krullen en denk dan opsteken.. is het toch wat netter allemaal.

Moet nog wel een zonnebankje pakken, ben bang dat ik anders een iets te lichte huid heb voor de jurk.. Heb er nu al zin in haha.

Nog tips qua kleur pumps?
Ik zou het een beetje in die tinten houden .. mooi lichtgrijs ofzo kan ook heel mooi zijn ! Succes !
Heel mooi!! Mooie corsage......een plaatje!
Superleuk jurkje. Ik zou er grijze pumps bij doen.

Mooi hoor!
ik zou er roze pumps bij doen!!!!!
Leuk model!!

Hoe is de stof? Polyester ben ik eigenlijk geen fan van.
Ik heb nog geen idee hoe de stof is, lilalinda.. Hoop niet zo'n glimmend ding.

Ik ga hem vanavond bestellen. Hopelijk valt hij mooi en ben ik er niet te wit/bleek in
Ik vind het een mooie jurk, maar ben ook geen fan van polyester. Voor die prijs zou ik dan liever een jurk kiezen van een mooiere stof.
Feestelijke jurk! Mooie pumps erbij, tasje, en mooie oorbellen o.i.d. en je ziet er top uit!
Always look on the bright side of life
Prima jurk. Dodelijke kleur voor mij alleen, ik hoop dat ie bij jouw huidskleur wel staat. hij lijkt echter niet paars zoals de omschrijving bij de webshop te zijn....

Misschien een beetje simpel op zichzelf, maar kleed het goed aan met accessoires. Zowel kleur (een wat donkerder rood of koraal bv) als meer natuurinten (grijs, bruin)
Ja als hij niet staat moet ik hard opzoek naar wat anders haha. Zie weinig leuks, dus misschien hadden jullie nog tips bij de hand..

Verder ben ik inderdaad van plan het aan te kleden met accessoires, heb wel leuke sieraden bij de SIX gezien die misschien wel kunnen. Een colbertje kan misschien niet omdat het gevlochten stuk op de rug zit.. Ben bang dat je dan zo'n bobbel krijgt, of heb ik dat mis?
Mooie jurk,lijkt mij heel geschikt voor een bruiloft, als de kleur je staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven