Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig wel !! Anders word het zo saaaaaiiii !!

Dus kom maar op mensen !! TYPEN !!!!
ik ben gekky, en me naam zegt het al. gek dus :p en niet verwacht dat er op een viva forum zo veel grappige dingen stonden ik lig soms helemaal onder tafel...hoe is het weer in nederland?
jaja, ben bezig, maar heb ook zo ongelofelijk veel bij te lezen na even niet aanwezig te zijn geweest.

Jack, Gekky: vertel eens wat meer over jullie zelf!!
Fem...framboos, denk ik..

Hoi Jack, hoi Gekky... weesT welkom.

Timid, jij loederman, je hebt gewoon meer kruizen dit weekend? Haal dat bordje dan maar weer van bezet af.. ik ga die handtekening wel ergens anders halen!
quote:donderstraal schreef op 20 mei 2011 @ 13:46:

Jack1: ga jij ook nog een mooie ava plakken?

We zijn die grijze smoeltjes soooooooo zat hiero.

Graag iets moois om naar te kijken?done, hoop dat het je bevalt
waar moet zo n intro uit bestaan maya?
quote:jack1 schreef op 20 mei 2011 @ 13:49:

[...]

done, hoop dat het je bevaltIk weet een leukere... maar je goed, je vroeg het niet aan mij hè? Gek, zonnetje met windje hier..waar woon jij dan?
Bert en Ernie doin it?
haha Bert en Ernie op de keukentafel !! Zie je wel !! Vond het al zo raar dat die 2 samenwoonde. Altijd die gescheiden bedjes, nu vallen ze door de mand !!!
Tja, Jack, wat je kwijt wil!

Leuke AVA wel, zo krijg je toch een heel ander beeld van Sesamstraat
quote:Rooss4 schreef op 20 mei 2011 @ 13:50:

[...]

Ik weet een leukere... maar je goed, je vroeg het niet aan mij hè? Gek, zonnetje met windje hier..waar woon jij dan?nou, was nu niet van plan gelijk mijn adres hier nee te kalken rooss, maar laten we het erop houden dat ik redelijk centraal woon in des lands... met een prachtige biechtstoel
quote:ancee071 schreef op 20 mei 2011 @ 13:51:

haha Bert en Ernie op de keukentafel !! Zie je wel !! Vond het al zo raar dat die 2 samenwoonde. Altijd die gescheiden bedjes, nu vallen ze door de mand !!!ik vond ook dat dat maar eens openbaar moest worden! geen heilige huisjes
Ja kan ik het helpen dat Gekky gekky heet? En omdat ik alles afkort heb ik haar "gek" genoemd.. Gekky vroeg hoe het weer was in Nl vandaar dat ik haar vraag waar ze woont.

Mijn excuus voor deze afschuwelijke verwarring!
ok korte intro dan: in de forties, geinteresseerd in levenskunst, ervaring met monogamie, polyamory en ook swingen. Momenteel verwikkeld in een spannende relatie met een prachtige en bijzondere vrouw.... Verder hou ik van diepte (menselijk, psychologisch/spiritueel), lekker eten en heerlijke terrasjes op zijn tijd. Hier hou ik het maar even bij....

Gaan jullie je ook allemaal voorstellen?
Rooss... zit ook in mijn horny fourties, heb de heerlijkste minnaar van het westelijk én oostelijk halfrond. Heb de liefste man ter wereld die mij dit ook allemaal gunt. Heeft een ranzig idee bij parenclubs maar is niet vies van een trio op zijn tijd en verder doe ik he-le-maal niks!
Klinkt goed, Jack!

Oké, omdat je het zo lief vraagt: Begin forties, open LAT-relatie met een heerlijke man, ook swingen, moeder van een klein jochie.

Ook ervaring met monogamie (vader van het jochie,l nu godzijdank mijn ex), en die ervaring never and never again.

Denk dat ik ook wat meer polyamoreutisch ben aangelegd...
Ancee, zit in m'n horny twenties haha

Lieve man met kids en daarnaast een dubbel leven met g**** mannen op z'n tijd.
Is het amoreutisch of amoristisch? Het klinkt leuk in elk geval!
Oh ja............ en niet vies van vrouwen op z'n tijd !! of nou ja.... 1x gedaan en wil wel vaker
Ik heb geen idee, Rooss, hoe ik het ook type, er blijft een rood kringelrandje erom komen!

En heb nu ff geen zin om op te staan om mijn Dikke erop na te slaan!
Iemand nog leuke plannen vh weekend???
quote:Mayaelf schreef op 20 mei 2011 @ 14:08:

Ik heb geen idee, Rooss, hoe ik het ook type, er blijft een rood kringelrandje erom komen!

En heb nu ff geen zin om op te staan om mijn Dikke erop na te slaan!Googlen ??
[quote]Rooss4 schreef op 20 mei 2011 @ 14:02:

Rooss... zit ook in mijn horny fourties, heb de heerlijkste minnaar van het westelijk én oostelijk halfrond. quote]

en ik maar in de waan dat ik dat was... baas boven baas schijnbaar
Personen die op deze wijze leven worden ook wel polyamoreus of polyamorisch genoemd, meestal afgekort tot poly.

Aldus Wiki.
Rooss, eens met die persoon die heel dicht bij jou staat: US is idd het land van de onbegrensde bekrompenheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven