Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Haha, papa kluffel . Wel irritant voor mama dat ge-uitprobeer denk ik Juno nu al naar CB? Voor mijn gevoel is ie er net joh, stom van mij. Maar gecorrigeerd is ie nu een maand ongeveer toch? Dus dan is het wel logisch. Bij kinderarts ook prikken?

Rug doet nog geen pijn gelukig maar zodra het pijn gaat doen is het te laat natuurlijk . Ik wil gewoon al zoveel mogelijk daar hebben want op de dag van de verhuizing moet ik niet alleen verhuizen maar ook kast en bedden in elkaar zetten. Dus maar alvast zoveel mgelijk daarheen. En eens zien of bedje van Wup in stukken in de auto past, dan slaapt ie zolang maar in het bedje van oma (wat we dan uiteraard naar onze slaapkamer hebben gesleept )
Eow, hebben jullie al wat meer nagedacht over hoe jullie straks de opvang voor Juno gaan regelen eigenlijk?

Leuke topictitel: Verven schaamhaar
Ik verveel me hierrrr maar nog een paar uur! Haha wat een goeie actie van Frummels, zie ze al lachen samen terwijl zij er uit klimt
zij = hij he...kwam net iemand binnenstappen moest direct op verstuur bericht klikken mijn welgemeende excuses
Jeetje, wat een weldadige rust hier!

Arme Juno heeft duidelijk apk-week. Hop dat hij daarna weer eventje rust heeft. En jullie ook. Hier heet knuffel ook kluffel. En ik verbeter het niet, want het klinkt zo schattig!

Ik ben vandaag met mijn moeder wezen shopen. Erg gezellig en veel leuke dingen gescoord!

Heb rokje, shirtje, mouwloos vest, bijpassende panty, bloesje, boeken en instrumentjes voor Vito gekocht. Ben er heul blij mee. En toen ik thuis kwam bleek Jack ook nog langs geweest te zijn. Al moet hij morgen nog terugkomen, want ik heb nog niet alles binnen!

Pep, ik vind je een bikkelientje!
Loretta is De Mol. Punt.
Ex in de bocht: heeft ie wéér iets voor Wup gekocht zonder te overleggen. Een loopauto deze keer. Heel erg jammer dat ie al een loopnijlpaard heeft, nota bene van ex gekregen. Ik ben zo boos geworden; Wup moet nieuwe rompers dus waarom koopt ie dat niet? Of stuur me geld zodat ik het kan kopen. Ik heb geen ruimte voor nog zo`n loopding en dan erbij doet Wup er ook nog helemaal niets mee. Dus als ie `m toch opstuurt ga ik `m linea recta op MP zetten en van dat geld rompers kopen. Onwijze oetlul!

*utkomtgoedhoor, moet gewoon even stoom afblazen ;-)*
Ow en ik ben qua internet UPC-free Ik kijg het abonnement niet voor de (achteraf foute) lagere prijs. En dan is het verschil met Telfort iets van 2 euro ofzo en Telfort is een MBtje of 2,5 sneller..... Dahag UPC-rukkertjes \\:-)//

(Telfort rukt ook maar daar hebben we het even niet over )
Haaaai,

Hele dag niet op Vief geweest vanwege :

a. erg actief stalkerig sprookjesfiguur'

b. Erg uitgelopen lunch met erg leuke ex collega (vrouw dus niet spanned, niet dat dat niet kan tussen twee vrouwen, maar goed, niet dus )

c. druk

Pep, fijn dat je UPC free bent! Oooo die ex hahaha, je zou em toch

Hoop dattie em kan ruilen en dan met een berg Dragmes over de brug komt.

Stoer van je verhuisactiviteit, bikkel it is indeed.

Oh even tussendoor, and now for something completely different em voor ik het vergeet: House vanavond? Heb geen TV gids gekocht en kan prima googlen, maar vergeet dit vraagstuk waarschijnlijk binnen nu en 5 seconden als een regelrechte goudvis

Kess, shopdag klinkt goed en leuke dingen. Fotos van gepimpte Kess in NS? Ik moet nog steeds vissen en kast op NS zetten trouwens, hehe.

Hmmm werd afgeleid door op dit moment in weekvorm verkerende niet gillende niet plank en nu van gedachtentrein geflikkerd. posten dus maar.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ceetje dus ook lekker aan t uitproberen tussen mama en papa. Grappig hoor, daar hebben de singlemoeders natuurlijk minder last van haha

Eow, goed dat Eowman vraagt CBprikken uit te stellen, anders wel erg speldenkusserig ja, aaah Grappig hoor, die Juna

Chico is hier dus ga even socialerig doen. Hij kookt gelukkig, dus dat wordt een lekkere maaltijd. Hij kookt zoveel beter dan ik.
jullie ook allemaal een kopje "Booby Juice" ? Iemand schijnt haar kind daarmee te voeden.

en laterrrrrrrrrrrrrr

Nemo kijkt nu Curious George, erg leuk volgens mij

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Booby Juice? Vind je het goed dat ik even oversla Moon? Evengoed een erg genereus aanbod hoor

Gedachtentrein is hier al een jaartje of 1,5 geleden met de noorderzon vertrokken. Na afsluiting van Booby Juice tijdperk komt ie hopelijk terug

En ik kwam wat vertellen?? Pfffft. Naja. Ik ga nu naar huizzzzzie om nog wat te doen *zucht steun puf zucht*

Ow ja Inad, vanaaf Hauws
Ik heb ook geen Booby Juice, anders zou ik een prolactine afwijking hebben.

Maaruh als je een thermos wil hebben....shit ben de naam kwijt.
Thermoskan??
Inad, avondje House? Kan je gezellig bij vissies van Chica gaan zitten, als bakvis

Boobyjuice zag het ook, verschrikkelijk.

Pep eikelex zeg, spui maar lekker hoor.

L
ja das toch een thermos?
Goed geslaagd Kess!

Zo ook House kijken, maar dan op pc
ik heb house al helemaal gezien seizoen 3 toch?
Zou er geen andere naam voor weten Moon
Seizoen 4 ben ik al Moon
Damn dan gaan ze me te snel. Ik kijk nooit op tv, dan raak ik geïrriteerd door de reclame.

Maar I loooooove House!

It's never lupus
Waar denk je dat de onderschriften van Pep en mij vandaan komen
Ja die had ik al begrepen.

Only a huge hematoma (dat schrijf je zo niet)

haematoma, heamatoma...naja whatever
Joehoe staat tie goed???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven