Internet shoppen (kleding)
woensdag 18 mei 2011 om 22:15
Weet iemand nog goede betrouwbare shopping sites om leuke kleding te kopen?
Tot zover heb ik maar een goeie gevonden. http://www.jeansandfashion.com/
Nog tips aub?
Tot zover heb ik maar een goeie gevonden. http://www.jeansandfashion.com/
Nog tips aub?
donderdag 19 mei 2011 om 00:03
quote:hipperdepip schreef op 18 mei 2011 @ 22:47:
Goh.
Dus.
Dit is weer een hele andere manier om reclame te maken voor je webshop.Haha Ik wou gewoon betrouwbare sites. Is wat makkelijker als iemand er al zelf ervaring mee heeft ipv als je gaat bestellen en dan komt het idem niet aan of gaat er wat mis.
Goh.
Dus.
Dit is weer een hele andere manier om reclame te maken voor je webshop.Haha Ik wou gewoon betrouwbare sites. Is wat makkelijker als iemand er al zelf ervaring mee heeft ipv als je gaat bestellen en dan komt het idem niet aan of gaat er wat mis.
donderdag 19 mei 2011 om 00:08
quote:Elisabeth schreef op 18 mei 2011 @ 22:29:
Serieus? Maar een goeie gevonden? Die ik ook nog eens niet ken trouwens...... reclame of niet gegoogled? Maar goed, hier wat winkels.
Jeansonline.nl
hippest.nl
leballon.nl
esprit.nl
dept.nl
nummerzestien.nl
Omoda.nl
shoemixx.nl
thnx!
op google vind je zoveel, maar ook wel veel onbetrouwbare sites.
Altijd handig als iemand ervaring heeft met de sites zelf en ze aanraad. (ben pas begonne met internetshoppen vandaar nog niet zoveel ervaring mee)
Serieus? Maar een goeie gevonden? Die ik ook nog eens niet ken trouwens...... reclame of niet gegoogled? Maar goed, hier wat winkels.
Jeansonline.nl
hippest.nl
leballon.nl
esprit.nl
dept.nl
nummerzestien.nl
Omoda.nl
shoemixx.nl
thnx!
op google vind je zoveel, maar ook wel veel onbetrouwbare sites.
Altijd handig als iemand ervaring heeft met de sites zelf en ze aanraad. (ben pas begonne met internetshoppen vandaar nog niet zoveel ervaring mee)
donderdag 19 mei 2011 om 08:42
zaterdag 21 mei 2011 om 18:00
woensdag 25 mei 2011 om 11:14
Zelf ben ik fan van www.deklaproos.nl (ze hebben ook een echte winkel in Amsterdam dus betrouwbaar en service is prima!)
woensdag 25 mei 2011 om 13:56
mijnmodewereld.nl
Heel veel merken en ik draag vooral graag Expresso, maar dat merk is in mijn buurt weinig te krijgen.
Goede levering. Enig nadeel: retour sturen kost je euro 6.75 (pakket betalen), maar geen verzendkosten vanaf euro 50.00 en bij retournering erg snel je geld weer op je bankrekening retour.
Heel veel merken en ik draag vooral graag Expresso, maar dat merk is in mijn buurt weinig te krijgen.
Goede levering. Enig nadeel: retour sturen kost je euro 6.75 (pakket betalen), maar geen verzendkosten vanaf euro 50.00 en bij retournering erg snel je geld weer op je bankrekening retour.