De manier van reageren op topic

21-05-2011 14:08 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van de manier van reageren op topics? goed of niet goed? nou goed?
Ik vind als je niets normaals of zinnigs te melden hebt en alleen maar komt reageren om "af te katten" dan denk ik dat je beter iets anders kunt gaan doen dan hier rond de topics te hangen.

Best wel kinderachtig wat sommige doen....

Verder even goede vrienden hoor!
Oepsie, 2 pagina's reacties gemist. Nou ja, dag Gekky, zo te lezen.
Op ieder topic wordt anders gereageerd. Dit is afhankelijk van de openingspost. En afhankelijk van de mensen die op die openingspost reageren. Sommige mensen reageren vriendelijk, anderen komen langs om even flink van leer te trekken, de één zinnig advies, de ander slaat de plank totaal mis enz..

Dus ik kan niet zeggen of er goed of niet goed gereageerd wordt. Daarnaast is het dan alleen mijn persoonlijke mening, wat ik goed vind, vindt een ander niet goed.

Dus denk dat je hier geen zinnig antwoord op kunt krijgen.
quote:Pumps_italiaans schreef op 21 mei 2011 @ 14:22:

Zag pas in een van de fragmenten bij de DWDD een viswijf tekeer gaan tegen een patser die het vervelend dat zij midden op de weg stond.

Die heb ik volgens mij ook gezien. Maar die man begon meteen met "Ik sla je in elkaar!" en zij riep (met veel lef) "Kom dan! Ik ben niet bang voor jou hoor!"
Ik moest in het begin ook wennen aan de directe manier van reageren hier. Maar dat maakt het voor mij juist een heel leuk forum.

Gekky, ik denk dat jij nog een aantal dingen moet leren. Hoop voor je dat je al hebt ingezien wat dat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven